Ready to switch to LiveAgent

New Yorkban vagyunk!

Találkozzunk New York-ban egy kávéra, hogy megvitassuk, hogyan fejlesztheti vállalkozását a LiveAgent információs és ügyfélszolgálati szoftverével.

Szeretne többet megtudni a LiveAgentről? Nem szeret videókat nézni? Találkozzunk!

• Személyesen Demo
• Irodai értekezlet
• Ütemezett konferenciahívás

Előnyök az amerikai vállalkozása számára

Minden vállalkozás jobb ügyfélszolgálatot érdemel

Személyesen állítjuk be fiókját

Dedikált kulcsfiók menedzser

Regionális támogatás és ügyfél kezelés

Növelje vállalata termelékenységét

A LiveAgent-re való áttérést a vállalatok többsége általában jelentős előrelépésnek tekinti. Meg tudják duplázni a megoldott ügyféllekérdezések mennyiségét, és ezzel egyidejűleg csökkenthetik a munkaidőt is. Ez mindkét fél számára előnyös. Csatlakozzon hozzájuk, és támaszkodjon egy díjnyertes ügyfélszolgálati szoftverre.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Növelje az ügyfelek elégedettségét

A valós idejű szolgáltatás és az élő chat megvalósításával a vállalatok akár 29%-kal is növelhetik ügyfeleik elégedettségét. A LiveAgent emellett segít a konverziós arány javításában, és lehetőséget kínál a keresztértékesítésre és a felülértékesítésre.

Találkozzunk és beszéljük meg a lehetőséget

Kíváncsi arra, hogy a szoftverünk hogyan javíthatja az ügyfélszolgálatát és gyakorolhat pozitív hatást a márkájára és a vállalatára? Találkozzunk és beszéljük meg személyesen az együttműködés végtelen lehetőségeit.

get inspired

Globális irodáink

Pozsony

Kiyv

Kijev

New York

New York

A legjobb help desk szoftver

A LiveAgent 2019 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel vásárlóihoz és segítse őket gyorsabban a LiveAgenttel.

9 $ hónap

Small üzleti

  • Korlátlan jegyelőzmény
  • 3 email cím
  • 3 kapcsolatfelvételi űrlap
  • 1 API kulcs
$29 hónap

Medium üzleti

  • Minden a Smallban, plusz
  • 10 email cím
  • 3 élő chat gomb
  • Osztályok vezetése
$0 hónap

Ingyenes

  • 7 napos jegytörténet
  • 1 email cím
  • 1 chat gomb
  • 1 kapcsolatfelvételi űrlap
Kapcsolódó cikkek ehhezNew York iroda
Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Élő chat

Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Támogatás

Az értékesítési vezetők 80%-a mesterséges intelligenciát használ az ügyfélményben. A chatbotok és e-mail marketing fontos szerepet játszanak a digitális marketingben. Az ügyfélszolgálati csapat fontos a vállalkozás sikerében.

Amit lát, azt kapja (WYSIWYG) szerkesztővel testreszabhatja cikkei dizájnját és megjelenítheti a tartalmat a kívánt módon.

WYSIWYG szerkesztő cikkekhez

A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x