Ingyenes próba

Novocall alternatívát keres?

Olyan szoftvert keres, amely sokkal többet tud annál, minthogy telefonálni lehessen vele? A LiveAgent egy teljeskörű többcsatornás help desk megoldás, hogy jobbá tehesse ügyfélszolgálatát.

A LiveAgent rengeteg kommunikációs csatornát kínál, több, mint 175 lehetőséggel és több,, mint 40 integrációval, hogy a lehető legjobb ügyfélszolgálatot nyújthassa.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

4 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Live chat buborékok

A leggyorsabb Élő Chat

A mi Élő Chat wigdetünk a leggyorsabb a piacon, mindössze 2.5 másodperc alatt mefjelenik.

Telefonköpont

Call center támogatás

A többi lehetőség mellett, a LiveAgent támogatja a call center integrációt. Ezt gyorsan és egyszerűen be lehet állítani!

feliratkozási bónusz

Megfizethető árak

A LiveAgent csomagokat kínál megfizethető árakon. Válasszon egyet a három előfizetésünk közül, vagy akár válasszon külön funkcióink közül, hogy személyre szabhassa help desk szolgáltatását.

Integrációk árazása

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 lehetőség, hogy a munkafolyamat könnyebb és élvezhetőbb legyen.

okostelefon hívás

Egy erőteljes Novocall alternatíva

Minden egy megbízható jegykezelő rendszeren keresztül működik, így minden egyes kommunikáció, mely Önhöz érkezik válogatásra kerül automatikusan. Ezzel Ön az igazán fontos dolgokra koncentrálhat és időt takaríthat meg.

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat egy esszenciális eszköz ha ügyfélszolgálatról beszélünk. Lehetőséget ad ügyfeleinek arra, hogy kapcsolatba lépjenek ügynökeivel azonnal a weboldalán keresztül.

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon, mindössze 2.5 másodperc alatt megjelenik. Nyújtson támogatást villám sebességgel.

kinyit gyors betöltés 0lbh
Igényeljen demót a LiveAgenttől!

Call center támogatás

Ha nem akar lemondani a call centerről, akkor nem kell. A LiveAgent lehetőséget biztosít Önnek arra, hogy gyorsan és könnyedén beállítsa azt. Összekapcsolhatja a böngészővel, telefonnal vagy bármilyen más eszközzel, igényei szerint.

Nincs szükség harmadik fél szolgáltatóra, a LiveAgent mindenről gondoskodik Ön helyett.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

“Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

“A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

“Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

“Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

“Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

“Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

“Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

kinyit nyertesek ao2o

Készen áll a LiveAgentre váltásra?

Váltson a LiveAgentre és adjon ügyfeleinek több lehetőséget, amikor az ügyfélszolgálatról van szó. A LiveAgent három kiváló árazású csomaggal rendelkezik, melyek tele vannak hasznos eszközökkel, lehetőségekkel és integrációkkal azért, hogy felgyorsítsa a munkafolyamatot. Tekintse meg és döntse el Ön, melyik illik leginkább elképzeléseihez és a vállalkozásához.

A LiveAgent a legtöbbet és legjobbra értékelt help desk szoftver a KKV számára 2020-ban. Maradjon közel ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, az O2 és az Oxfordi Egyetemben? Jól sejtette … a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs Szükség Bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..