Olyan szoftvert keres, amely sokkal többet tud annál, minthogy telefonálni lehessen vele? A LiveAgent egy teljeskörű többcsatornás help desk megoldás, hogy jobbá tehesse ügyfélszolgálatát.
A LiveAgent rengeteg kommunikációs csatornát kínál, több, mint 175 lehetőséggel és több,, mint 40 integrációval, hogy a lehető legjobb ügyfélszolgálatot nyújthassa.
A többi lehetőség mellett, a LiveAgent támogatja a call center integrációt. Ezt gyorsan és egyszerűen be lehet állítani!
A LiveAgent csomagokat kínál megfizethető árakon. Válasszon egyet a három előfizetésünk közül, vagy akár válasszon külön funkcióink közül, hogy személyre szabhassa help desk szolgáltatását.
Több, mint 175 lehetőség, hogy a munkafolyamat könnyebb és élvezhetőbb legyen.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya. | Novocall |
---|---|---|
Jegykezelés Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket. | A LiveAgent kínál jegykezelést. | A Novocall nem kínál jegykezelést. |
Élő Chat Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet. | A LiveAgent kínál Élő Chatet. | A Novocall nem kínál Élő Chatet. |
Hívásközpont Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással. | A LiveAgent All-inclusive tervben kínál Hívásközpontot $39/ügynök/hó áron. | A Novocall tervben kínál Hívásközpontot $25/ügynök/hó áron. |
Önkiszolgálás Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért. | A LiveAgent kínál Önkiszolgálót. | A Novocall nem kínál Önkiszolgálót. |
Facebook Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből. | A LiveAgent kínál Facebook integrációt. | A Novocall nem kínál Facebook integrációt. |
Twitter Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket. | A LiveAgent kínál Twitter integrációt. | A Novocall nem kínál Twitter integrációt. |
Instagram Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből. | A LiveAgent kínál Instagram integrációt. | A Novocall nem kínál Instagram integrációt. |
Viber Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket. | A LiveAgent kínál Viber integrációt. | A Novocall nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket. | A LiveAgent kínál tudásbázist. | A Novocall nem kínál tudásbázist. |
Ügyfél Fórum Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el. | A LiveAgent kínál ügyfél fórumot. | A Novocall nem kínál ügyfél fórumot. |
Automatizáció és Szabályok Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat. | A LiveAgent Jegy tervben kínál automatizációt és szabályokat $15/ügynök/hó áron. | A Novocall tervben kínál automatizációt és szabályokat $25/ügynök/hó áron. |
API Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek. | A LiveAgent kínál API funkciókat. | A Novocall nem kínál API funkciókat. |
Interaktív Hang Válasz (IVR) Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének. | A LiveAgent kínál IVR funkciókat. | A Novocall nem kínál IVR funkciókat. |
Videóhívások Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat. | A LiveAgent kínál videóhívásokat. | A Novocall nem kínál videóhívásokat. |
Korlátlan Előzmény A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket. | A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket. | A Novocall nem kínál korlátlan előzményeket. |
Korlátlan Weboldalak Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert. | A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan weboldalakat $15/ügynök/hó áron. | A Novocall tervben kínál korlátlan weboldalakat $25/ügynök/hó áron. |
Korlátlan Chat Gombok Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain. | A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat. | A Novocall nem kínál korlátlan chat gombokat. |
Korlátlan Jegyek/Levelek Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat. | A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket. | A Novocall nem kínál korlátlan jegyeket/leveleket. |
Korlátlan Hívásrögzítés Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor. | A LiveAgent All-inclusive tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $39/ügynök/hó áron. | A Novocall tervben kínál korlátlan hívásrögzítést $25/ügynök/hó áron. |
Korlátlan 24/7 Támogatás Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül. | A LiveAgent Jegy tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $15/ügynök/hó áron. | A Novocall tervben kínál korlátlan 24/7 támogatást $25/ügynök/hó áron. |
Minden egy megbízható jegykezelő rendszeren keresztül működik, így minden egyes kommunikáció, mely Önhöz érkezik válogatásra kerül automatikusan. Ezzel Ön az igazán fontos dolgokra koncentrálhat és időt takaríthat meg.
Az élő chat egy esszenciális eszköz ha ügyfélszolgálatról beszélünk. Lehetőséget ad ügyfeleinek arra, hogy kapcsolatba lépjenek ügynökeivel azonnal a weboldalán keresztül.
A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chat widgettel a piacon, mindössze 2.5 másodperc alatt megjelenik. Nyújtson támogatást villám sebességgel.
Ha nem akar lemondani a call centerről, akkor nem kell. A LiveAgent lehetőséget biztosít Önnek arra, hogy gyorsan és könnyedén beállítsa azt. Összekapcsolhatja a böngészővel, telefonnal vagy bármilyen más eszközzel, igényei szerint.
Nincs szükség harmadik fél szolgáltatóra, a LiveAgent mindenről gondoskodik Ön helyett.
Váltson a LiveAgentre és adjon ügyfeleinek több lehetőséget, amikor az ügyfélszolgálatról van szó. A LiveAgent három kiváló árazású csomaggal rendelkezik, melyek tele vannak hasznos eszközökkel, lehetőségekkel és integrációkkal azért, hogy felgyorsítsa a munkafolyamatot. Tekintse meg és döntse el Ön, melyik illik leginkább elképzeléseihez és a vállalkozásához.
A LiveAgent a legtöbbet és legjobbra értékelt help desk szoftver a KKV számára 2020-ban. Maradjon közel ügyfeleihez és segítsen nekik gyorsabban a LiveAgent segítségével.
Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.
Freshcaller alternatívát keres?
Smartsupp és Hesk alternatívákat kínál a vállalkozásoknak, amelyek könnyen elérhetők több nyelven és támogatják a widgeteket. A LiveAgent pedig hatékony ügyfélszolgálati szoftvert nyújt, amely többnyelvű és sok integrációs lehetőséggel rendelkezik.
Collab alternatívára van szüksége?
Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team