Tidio chatbot értékelés

Compare Tidio chatbot értékelés with other in: How Tidio chatbot értékelés is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
1827 reviews

A Tidio egy jól ismert ügyfélszolgálati és chatbot szoftvercég, amely nagyszerű chatbot szolgáltatást kínál sok elégedett ügyfélnek. Kifejezetten jól működik, és komolyabb problémák nélkül működik. Vessen egy pillantást az alábbi értékelésre, és tudjon meg többet.

Pricing
Starting from:
$ 15.66   havonta
Free trial: Yes
Free version: Yes

Alexander Šípka

Editor's rating

Alexander Šípka
Overall rating
4.8
Felhasználói tapasztalat
4.5
Ár
5
Implementálás
5

Key takeaways

Pros

  • Szupergyors megvalósítás
  • Sima integráció a webhelykészítőkkel
  • Kiváló konfigurációs és tervezési funkciók
  • Csillagos teljesítmény

Cons

  • Néhány felhasználót kissé túlterheltek a lehetőségek

Kezdő lépések a Tidio chatbot funkciójával

A Tidio egy népszerű, kiterjedt ügyfélszolgálati szoftver, amelynek eszközkészlete a jegykezelésre, a közösségi médiára, és az élő csevegésre összpontosít. Az élő csevegést egy chatbot hajtja, amely segíthet a vállalkozásoknak tehermentesíteni csapataikat, és alapvető támogatást és válaszokat nyújtani minden online látogatónak. Megvizsgáljuk a Tidio chatbot funkcióját, és megtudjuk, hogyan teljesít a napi ügyfélkommunikációs forgatókönyvben.

Mivel a Tidio ingyenes csomagot kínál, könnyű elkezdeni. Mindössze annyit kell tennie, hogy regisztrálja ingyenes fiókját. Az egyik legfontosabb dolog, amit a regisztrációs folyamat során megtehet, az a weboldaltárhely szolgáltatás választása. Ha webhelyét webhelykészítők (például Wix vagy Shopify segítségével hozták létre, akkor a csevegést egy chatbottal közvetlenül, szinte erőfeszítés nélkül telepítheti az oldalára. A Tidio integrációk listájából megtudhatja, hogy az Ön által használt webhely-készítő rendelkezik-e közvetlen integrációval.

Tidio - élő chat konfiguráció

Ha ezzel a szolgáltatással fejezi be regisztrációját, az azonnal a szolgáltatás webhelyén található megfelelő integrációs oldalra viszi. Itt adhatja hozzá webhelyéhez a Tidio élő csevegést chatbottal egy rövid kattintással. A rendszernek először néhány kérdésre kell választ adnia, például hány ügyfélszolgálati munkatársa van, mi a webhely tervezett célja, hány ügyfele van stb. Ez elég egyszerű és könnyen megtehető, ha ismeri a választ ezekre a kérdésekre.

Tidio - személyre szabás

Ha webhelye egy másik platformon fut, a folyamat nagyon egyszerű marad, de a chatbot integrációjához hozzá kell férnie a webhely kódjához. A beállítás alapvetően ugyanaz, mint a webhelykészítő regisztrációnál, kivéve, hogy ezekre a kérdésekre közvetlenül a Tidio webhelyén kell válaszolnia a regisztráció során. A legjelentősebb változás az, hogy az automatikusan generált élő chat kódot be kell másolnia a webhely kódjába. Győződjön meg arról, hogy hozzáfér a webhely kódjához, vagy kérje meg webadminisztrátorát, hogy tegye meg ezt Ön helyett.

A Tidio chatbot funkciói és megvalósítása

A Tidio több chatbottal rendelkezik, és mindegyik más-más célt szolgál. Használhatja őket az eladások növelésére, különleges ajánlatok népszerűsítésére vagy az ügyfelek segítésére a kérdéseikben. Szerintem jó a választék, nem túl tág ahhoz, hogy megzavarjak, de minden kategórián belül több lehetőséget kap. Ha úgy dönt, még van tennivalója, mert a chatbotot konfigurálni kell. Ez azt jelenti, hogy meg kell terveznie, és ki kell töltenie a legvalószínűbb vásárlói kérdéseket, amelyekkel a chatbot találkozik a webhelyén.

Tidio - chatbot sablonok

Bármilyen aprólékos is, a folyamatnak ez a része időigényes lehet. Kérdésekkel és válaszokkal csak a leggyakrabban előforduló témákra adhat fel kérdéseket, vagy nagyon elmélyülhet, ha megfelelő tudásúvá szeretné tenni a botot. Akárhogy is, a megvalósítási folyamat ezen része meglehetősen jól megtervezett és könnyen elvégezhető. Ha valaha is készített chatbotot vagy IVR-t, valószínűleg nem fog meglepődni a folyamat működésén. A Tidio rendelkezik egy chatbot-készítővel, amely vizuálisan megjeleníti az összes lehetséges beszélgetést, amelyet kezelni tud, és mindegyik részleteihez egyszerűen kattintson rájuk.

Tidio - chatbot építő

Az angol mellett a leggyakrabban használt nyelvek közül választhat chatbotjához, és megtekinthet néhány gyakori témát a folyamat megkönnyítése érdekében. Emellett a folyamat legelején kiválaszthatja a beszélgetés indítóját is. Beállíthatja, hogy a csevegés akkor induljon el, amikor egy látogató belép a webhelyére, amikor beszélgetést kezdeményez, vagy kiválaszthat egy másik lehetőséget a listáról. Rengeteg lehetőség áll rendelkezésre, így lehetősége van arra, hogy elmélyüljön, és a chatbotot a lehető legérzékenyebbé és intelligensebbé tegye.

Tidio - chatbot viselkedési feltételei

Különféle feltételeket is beépíthet a chatbot viselkedésébe, például böngészőt, operációs rendszert, országot, napot, nyelvet és még néhányat. Ezekkel a feltételekkel megadhatja a bot viselkedését, ha a feltételek teljesülnek. Ez rendkívül hasznos lehet például akkor, ha többnyelvű webhelyet üzemeltet, vagy ha üzletében csak bizonyos napokon és bizonyos munkaidőben érhető el emberi ügyfélszolgálat.

Teljesítmény és hasznosság

Kipróbáltam a Tidio chatbotot a konfigurációmmal egy Wix-szel létrehozott tesztwebhelyen, és az eredményeim elég jók voltak. Mint korábban említettük, a Tidio chatbotok csak annyira jók, amennyi erőfeszítést tesz a konfigurálásukra. Ezért könnyen létrehozhat egy haszontalan chatbotot, valamint egy hihetetlenül hasznosat. Egy jól megtervezett chatbot beszélgetési útvonal rendkívül hasznos lehet, és sok időt takaríthat meg. Ennek ellenére a Tidio chatbot létrehozásának folyamata hosszú lehet. A rendelkezésre álló előbeállítások azonban megkönnyítik az egész tervezést.

A Tidio chatbot tesztelése

Tesztelésem során személyesen teszteltem a chatbotot, kitöltöttem a vakfoltokat, ahogy megtaláltam őket, és rendszeresen frissítettem a chat widgetet. Nem volt bajom Tidio chatbot teljesítményével. Azonban még egy okosan megtervezett chatbotnak is vannak korlátai, ezért fontos gondoskodni arról, hogy egy emberi ügynök álljon rendelkezésre a bonyolultabb vásárlói kérdések megválaszolásához. A Tidio nemcsak könnyen használható volt, hanem könnyen integrálható is, ami nagyszerű megoldássá teszi, különös tekintettel arra, hogy a kezdetektől fogva ingyenes volt.

Tidio chatbot árazás

A Tidio négy árazási tervet kínál, amelyek mindegyikében elérhető chatbot. Ha azt fontolgatja, hogy a Tidio-t elsősorban a chatbotjához szeretné beszerezni, akkor az egyetlen döntést kell meghoznia, hogy használ-e más Tidio-funkciókat. Nézzük meg, mit kínálnak az egyes csomagok.

Free

Az ingyenes csomag mindenki számára elérhető. Tartalmazza az élő csevegést havi 50 beszélgetéssel, a chatbotokat havi 100 beszélgetéssel, az e-mailes támogatást, az asztali és mobilalkalmazásokat, a harmadik féltől származó alkalmazások integrációját, a látogatók adatait és a JavaScript API-t.

Communicator

Ez a csomag felhasználónként havonta 15,66 dollárba kerül. Korlátlan számú élő csevegést, akár 5 kezelőt, e-mailt, 24 órás élő chat támogatást, engedélykezelést, élő gépelést, elemzést, részlegeket, élő látogatólistát, megtekintett oldalstatisztikát és az ingyenes csomag összes funkcióját tartalmazza.

Chatbotok

A Chatbots csomag havi 31,74 dollárba kerül, és havonta 40 000 felhasználóval chatbot-beszélgetést biztosít, az ingyenes csomag összes funkcióját, vizuális chatbot-szerkesztőt, Zapier-integrációt és még sok mást.

Tidio+

Ez a legkidolgozottabb és legdrágább terv, amit a Tidio kínál. Havi 235,16 dollárba kerül, és korlátlan számú élő csevegést, egyedi számú kezelőt, egyedi számú chatbot-elköteleződést, teljes körű támogatást és a korábbi tervek összes funkcióját tartalmazza. Ezenkívül olyan szolgáltatásokat is tartalmaz, mint egy dedikált ügyfél-sikermenedzser és még sok más.

Következtetés

Tidio szinte tökéletes. Ha nagyszerű chatbot-szoftvert szeretne, nem hibázhat vele. Tidio nem unalmas. Könnyen megvalósítható, kezelhető és használható, különösen, ha a webhelykészítőkkel való zökkenőmentes integrációt alkalmazza. Nehéz bármilyen hátrányra gondolni, ha Tidioról van szó. Főleg, ha egy rövid regisztrációnak köszönhetően bárki számára elérhető ingyenes chatbotról van szó.

Gyakori problémák

A chat widget nem jelenik meg a webhelyemen.

Ennek a problémának több oka is lehet. A leggyakoribb problémát a webböngésző gyorsítótárazása okozza. Próbálja meg futtatni webhelyét a Tidio csevegőmodullal inkognitó ablakban. Ha megjelenik, a problémát a gyorsítótárban tárolt adatok okozzák, amelyeket a böngészők arra használnak, hogy gyorsabban betöltsék a már felkeresett webhelyeket, ami az inkognitóablakokban nincs jelen. Törölje a böngésző gyorsítótárát, és frissítse a webhelyet egy normál ablakban. A chat widgetnek ezután meg kell jelennie. Más okok közé tartozhat a csevegőmodul kódjában lévő hiba vagy elírás. Ez véletlenül is megtörténhet. Másolja ki és illessze be újra a Tidio csevegőmodulját a webhely kódjába, hogy megtudja, segít-e.

Mi a teendő, ha nem kapok chat üzeneteket?

Ezt a problémát több dolog is okozhatja. Először ellenőrizze, hogyan állítja be a nyitvatartási időt, vagy ellenőrizze, hogy a csevegés aktív-e a webhelyén. Előfordulhat, hogy a munkaidőn kívül küldött üzenetek nem a megfelelő értesítést küldik Önnek, és egy bizonyos ideig látni fogja őket. Végül, ha problémái vannak azzal, hogy a chatbotok nem jelennek meg a Tidio csevegőmodulban, a probléma valószínűleg a böngésző gyorsítótárazása miatt van. Megoldhatja, ha először kiüríti a böngésző gyorsítótárát, vagy megnyitja a webhelyet egy Tidio chattel inkognitóablakban.

Úgy szeretném tesztelni a robotjaimat és az automatizálásomat, mintha egy felhasználó lennék, aki kommunikál a csevegőmodullal.

Lépjen a Tidio chatbotok részbe, és kattintson bármelyik chatbotján a három pontra. Látni fogja a chatbot tesztelésének lehetőségét. Kattintson rá, és megnyílik egy új chat ablak. Ennek másik módja egy mintawebhely létrehozása és a Tidio chatbot integrálása. Miután közzétette a webhelyet, beléphet rá, és elkezdhet csevegni saját chatbotjával, hogy megtudja, hogyan teljesít. Megnyithatja a beállításokat egy másik ablakban, módosíthatja, válaszokat vagy kérdéseket adhat hozzá, és menet közben elvégezheti a hibaelhárítást.

A chateket szeretném átvinni egy chatbotról egy operátorra.

A chatbotot beállíthatja úgy, hogy a csevegést egyetlen gombnyomással átadja egy operátornak. Lépjen a Döntés szakaszba, és engedélyezze a művelet elindítását, amikor a bot művelete véget ér. Minden döntésnél engedélyezhető az Átadás a kezelőhöz opció.

Product reviews

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót