Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Aquasprouts1

Aquasprouts

Az AquaSprouts célja, hogy mindenki számára elérhető innovációt és izgalmat teremtsen az akvapónia területén. Hisszük, hogy az akvapónia a jövőbeni élelmiszerrendszerek sarokköve lehet, csökkentve a pazarlást, és lehetővé téve mindenki számára, hogy tiszta, egészséges ételeket állítson elő magának és a közösségeknek. Tudjuk, hogy az oktatás és az aktív hozzáférés az új technológia sikerének kulcsai. Az AquaSprouts 2015 novembere óta létezik, és 5 főállású ügyfélszolgálati képviselőjük nyújt hasznos tanácsokat több mint 10 országban. A 96,5%-os vevői elégedettség igen lenyűgöző, és ez a szám még jobban mutat, ha figyelembe vesszük, hogy az AquaSprouts ügyfélszolgálata havonta több mint 500 összetett megkeresést kap. A támogatási csatornákat illetően a jól bevált e-mail az, amire a „zöld” vállalat legtöbbször támaszkodik. Nem hagyják azonban figyelmen kívül azokat az előnyöket sem, amelyeket az élő csevegésen keresztüli valós idejű kommunikáció biztosít. A képviselők több mint 100 csevegést bonyolítanak le a kivételes e-mailes támogatás mellett. A LiveAgent nem az első ügyfélszolgálati szoftver, amelyet az AquaSprouts valaha használt. A platformunkra való áttérés előtt a vállalat a jelenleg piacvezető ZenDesk-et használta. Ez az apró tény még izgalmasabbá teszi végső döntésüket, hogy a LiveAgent-et fogják használni.

Aquasprouts

Nagyon büszkék vagyunk, amikor a fenntartható energia területén dolgozó vállalatok választják megoldásunkat. Bolygónk és következésképp az egész emberi faj segítése nemes ügy, amelyért megalkuvás nélkül kell harcolni.

Gyakran a kis dolgok azok, amik számítanak. Az AquaSprouts megmutatja a világnak, hogy egy olyan egyszerű dolog, mint az akvárium és a halak gondozása fontos szerepet játszik ebben a világban. Legyen az akvárium otthon, az irodában vagy akár egy tanteremben, az AquaSprouts egyedülálló perspektívát mutat be.

“Sikerünk a teljeskörű élmény biztosítására épül. Mindent megteszünk azért, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek. Ez nem valósítható meg egy olyan ragyogó ügyfélszolgálati megoldás nélkül, mint a mi szeretett LiveAgent-ünk.”

Mi változott, miután elkezdtétek a LiveAgent-et használni?

Nos, ki lenne alkalmasabb válaszolni erre a kérdésre, mint maga az AquaSprout ügyfélszolgálati vezetője? „Mindent, amire szükséged van, egy helyen találsz! Korábban vagy több alkalmazást kellett használnunk, vagy többet fizetnünk az integrációért. A LiveAgent lehetőséget biztosít arra, hogy kiváló ügyfélszolgálatot nyújthassuk anélkül, hogy bankot kellene rabolnunk, vagy fel kellene áldoznunk a legfontosabb eszközöket.”

“Hajlamosabbak vagyunk az értékesítési képviselőinknek és más alkalmazottaknak Live Agent-fiókokat nyitni, mert az új felhasználók felvétele nagyon megfizethető. A csapat belső jegyeket is használ a távol dolgozó kollégákkal történő jobb együttműködés céljából.”

Aquasprouts

Mely funkciókat élvezitek a legjobban?

Sok mindent szeretek a LiveAgent-ben, de hogy csak néhány leggyakrabban használtat említsek:

  • Korlátlan e-mail kezelés/maszkolás
  • Teljesen egyedi CSS-alapú tudásbázis
  • Élő chat, illetve egyedi csevegőmezők és -gombok
  • Videó- és hangalapú csevegés közvetlenül a weboldalról
  • Felhasználói fórumok – közösségi média kezelése
  • Kiemelkedő ügyfélszolgálat

“Könnyedén kezelhetünk minden kommunikációs csatornát egy képernyőn. Mindenhol ott vagyunk, ahol ügyfeleink vannak!” – mutatott rá Jack Ikard.

Az ügyfélszolgálat vezetője szerint a LiveAgent létfontosságú eszköz lett. “Nem tudok elképzelni jobb ügyfélszolgálati szoftvert, amely ILYEN SOK MINDENNEL rendelkezik ennyire átlátható áron”.

Aquasprouts

Mi a helyzet a tanulási görbével? Mennyire volt nehéz megszokni a LiveAgent-et?

“Könnyű volt! Nem volt tanulási görbe, minden nagyon logikusan van elhelyezve.”

Végül, de nem utolsósorban: Miért kezdtétek el használni a LiveAgent-et?

“Mert a Zendesk-nél lejárt az ingyenes első éves csomagunk, és eltökéltek voltunk, hogy megtaláljuk azt a szoftvert, amellyel a leghatékonyabbak lehetünk. A LiveAgent minden elvárásunknak megfelelt.”

A pragmatikus, költséghatékony és szakértő megoldást választottuk. Zárásként hadd mondjak egy elgondolkodtató dolgot. Az ismert márkák minden piaci ereje ellenére az ügyfélszolgálat területén az alternatíva választása lehet a legjobb, amit teszel.

Ez nem azt jelenti, hogy meg kell elégedned egy rosszabb termékkel. Valójában fordítva van – a legjobb választás az a rejtett kincs lehet, amelyet a Google találati listájának nem az első, hanem a harmadik linkjére kattintva találsz.

Jack Ikard – Az AquaSprouts ügyfélszolgálati vezetője

Vissza

Még több történet

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót