Areto Systems
  • Használjon eset forgatókönyveket
  • Areto Systems

Areto System

Az Areto Systems online hitelkártya-feldolgozási szolgáltatást nyújt online vállalkozások számára több mint 140 különböző országban. A szilárd online fizetési kapuval az Areto Systems online fizetési szolgáltatásokat tud nyújtani alacsony és magas kockázatú kereskedői számlákhoz.

Olyan helyzetbe kerültünk, amely egyszerre volt kellemes és kihívást jelentő. Cégünk gyorsan növekedett, és több embert kellett felvennünk, mivel a megkeresések és az értékesítések száma is folyamatosan nőtt. E-mail segítségével próbáltuk ezt kezelni, de őszintén szólva lehetetlen volt. A LiveAgent megmentőként érkezett – mondta nevetve Justin Farrugia.

A megfelelő eszközök megtalálása és a kiváló ügyfélélmény biztosítása különösen nehéz a pénzügyi világban. Mindazonáltal az Areto Systems-hez hasonló vállalatok szeretik a nagy kihívásokat. Tavaly úgy döntöttek, hogy a LiveAgent-et használják fő ügyfélszolgálati eszközként egyetlen célt szem előtt tartva: a lehető legközelebb jutni a tökéletes szolgáltatáshoz. Lelőjük a poént: sikerrel jártak.

Az Areto Systems minden ügyfélkérdést képes mindössze 3 képviselővel kezelni. Hangsúlyozzuk még egyszer, hogy a társaság a pénzügyi világ nagyon érzékeny területén működik. Az Areto ügyfélszolgálati szakemberei havonta több mint 300 összetett jegyet képesek megoldani, miközben több mint 140 ország ügyfeleit szolgálják ki. A pénzügyekben a bizalom, a hűség és az elégedettség háromszor fontosabb. Az Areto Systems ragyogóan teljesít ezeken a vitathatatlanul legfontosabb területeken, a vevői elégedettség szintje 99%-nál is magasabb.

“A LiveAgent nagyobb kontrollt és általános növekedést biztosít számunkra azzal, hogy mindent rendszerezve tárolunk. A jegyek hatékony kiosztása és az erőforrások ezáltali hatékonyabb kezelése szintén fontos tényező. A jelentések készítése, a részlegekre bontás és az egyszerű automatizálás isteni ajándékok számunkra.”

Az Areto-nál szeretik, amikor a munkanap végére minden egyes problémát megoldottak.

“Néhány órán belül válaszolunk minden kérdésre, és a nap végén nem hagyunk megválaszolatlan jegyet” – tette hozzá Justin Farrugia. “

Zárásként megkérdeztük Areto-t az ügyfélszolgálattal kapcsolatos céljaikról.

“A lehető leghatékonyabbak szeretnénk lenni a reagálóképesség terén, mivel tisztában vagyunk azzal, hogy a reagálóképesség és a hatékonyság komfortérzést biztosít az ügyfeleknek.. A LiveAgent segít elérni a kívánt szintű hatékonyságot, hogy gyors szolgáltatást nyújthassunk számos ügyfélnek kis csapattal.”

Sok sikert kívánunk. Hajrá Areto!

Justin Farrugia – Managing Director @ Areto Systems

Nézze meg a többi történetet

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x