Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

pénzügyi igazgatóság

Pénzügyi Igazgatóság

2013 augusztusában a Szlovák Köztársaság Pénzügyi Igazgatósága elkezdte a LiveAgent-et használni, hogy élő és offline támogatást nyújtson több mint 2 millió adófizető számára. Jelenleg 60 főállású ügyfélszolgálati képviselőt alkalmaznak, akik ezres nagyságrendben kezelnek megkereséseket havonta.

Egy ekkora állami szervezet tökéletes példa arra, hogy a LiveAgent bármilyen méretű kereskedelmi, nem kereskedelmi vagy állami szervezetet képes kiszolgálni. A méret nem számít – akár egyszemélyes céget vagy multinacionális vállalatot vezet, a LiveAgent alkalmazkodik igényeihez.

Pénzügyi Igazgatóság

LiveAgent + Facebook

A szlovák pénzügyi igazgatóság az e-mail-t és az élő csevegést használja leginkább, de Facebook-oldaluk is csatlakoztatva van, így közvetlenül a LiveAgent-en belül tudnak válaszolni a Facebook-oldalra érkező bejegyzésekre, hozzászólásokra és üzenetekre. Ez biztosítja a szükséges kényelmet, és azt is, hogy az ügyfélszolgálati képviselőknek ne terelődjön el a figyelmük.

“A LiveAgent-re váltás egy hatalmas előrelépés volt.”

A kommunikáció most még személyesebb

“A LiveAgent-re való váltás egyszerűbb, gyorsabb és áttekinthetőbb kommunikációt biztosít. Az egyik kulcsfontosságú funkció az elemzések és jelentések, amelynek segítségével követhetjük céljainkat. Az ügyfeleinkkel való kommunikáció most még személyesebb, mert a LiveAgent-tel az ügyfelek ugyanazon a szálon követhetik a válaszainkat, ami rendkívül kényelmes – nem kell újra és újra elmondaniuk a szituációt, mivel már ismerünk minden előzményt.”

Pénzügyi Igazgatóság

Mit mondanak az ügyfelek

Az ügyfelek gyorsan hozzászoktak a problémáik megoldására szolgáló új funkciókhoz és lehetőségekhez, és valós időben kapnak választ is. Az ügyfélmegkeresések száma megnőtt a jobb elérhetőség miatt. A LiveAgent ügyfélszolgálati oldala segítségével ugyanúgy kommunikálhatnak, mint egy hagyományos levelezőprogrammal.

“Megdupláztuk az ügyfélmegkeresések számát, ugyanakkor csökkentettük a munkaidőt.”

 

Patricia Macikova – A Szlovák Köztársaság Pénzügyi Igazgatóságának PR-osa

Vissza

Még több történet

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót