Ready2Order
  • Használjon eset forgatókönyveket
  • Ready2Order

Ready2Order

A LiveAgent és a Ready2Order társaság sztorija tökéletes bizonyíték arra a koncepcióra, ahogyan két modern és dinamikus vállalat együtt dolgozik (az egyik ezek közül a miénk ☺). A Ready2Order korszerű és mégis egyszerűen működő POS rendszert kínál vállalatok százainak, köztük olyan nagy nevekkel a portfóliójukban, mint az ORF, Die Presse vagy a Der brutkasten.

Ha az értékesítési folyamatokról és a pénzügyi műveletekről van szó, a kompromisszumoknak nincs helye. A legjobb ügyfél támogatás birtoklása kötelező ebben a területben és örülünk, hogy a Ready2Order a LiveAgent-et választotta támogató platformjának.

Ez a sikeres ausztriai társaság 2016 első negyedében váltott LiveAgent-re. Jelenleg 30 magas képességű támogató ügynököt alkalmaznak akik több, mint 3 000 bizniszről gondoskodnak 5 különböző országban.

Kérjük tartsa észben, hogy a támogatói ügyeik hajlamosak magasan kifinomultak lenni. Ez várható, ugyanis a Ready2Order különböző típusú fizetések és fizetési folyamatokkal segítik klienseiket. Mindazonáltal, a kitűnő támogatói alkalmazottak még mindig képesek több, mint 1000 email jegyet megoldani minden egyes hónapban fantasztikus 90%-os vásárlói elégedettségi szinttel és ez még mindig növekszik! Adjon hozzá 1200 telefonhívást havonta és nézzen egy szélesebb látókörbe a hatékonyságukról/vásárlói elégedettség rátájukról. Nem más, mint csodálatra méltó.

Megkérdeztük a Ready2Order-t, hogy mi változott azóta, amióta beépítették a LiveAgent-et.

“Jobban átlátjuk az emailjeinket és most már rendelkezünk egy központi rendszerrel, hogy összegyűjtsünk minden információt. A kommunikáció is sokkal hatékonyabb, mondta Christoph Schachner. A bejövő és a kimenő e-mail jó átláthatósága és a fejlesztett csapat kommunikáció segít minden kérelmet megválaszolni 1-2 órán belül, gyorsan megoldani a problémákat és nagyon barátságosnak lenni a vásárlóinkkal való interakció közben, adta hozzá.”

A standard email funkciókkal vagy a megosztott postaládábal, a Ready2Order soha nem tudta volna elérni ezt a hatalmas sikert a vásárlói élmény területének való kiválóság biztosítása szempontjából. Az egyszerű megoldások általában működnek és attól, hogy ezek a specifikus megoldások egyszerűek, nem azt jelenti, hogy nem lehetnek őrülten erősek.

Nagyszerű úgy élni, hogy nem kell az emaileket a megfelelő helyre továbbítani.

Nagyon büszkék vagyunk, hogy a LiveAgent nagyszerű áttekintést kínál egyrész a menedzsmentnek, de mégis boldogan tartja támogató alkalmazottainkat, miközben az eszközünket használják. Megkérdeztük a Ready2Order-t az ügynökei visszajelzéseiről. Mit mondanak? “Jó eszköz és nagyon egyszerű használni és megérteni.” Egyszerű válasz erőteljes üzenettel. Ez az az élmény, amire céloztunk a LiveAgent fejlesztése közben.

Mik a Ready2Order jövőbeli tervei?

“Célunk az, hogy 30 percen belül megoldjuk a problémákat. A LiveAgent segít számunkra fejleszteni a válaszidőt és magabiztosak vagyunk abban, hogy hamarosan el is fogjuk ezt érni.”

Nos, kedves Ready2Order – Nagyon sok szerencsét kívánunk és további jó munkát kívánunk. Büszkék vagyunk arra, hogy a megoldásunk az egyike azoknak, amelyek végül segítenek sikeressé válni. Mi tartozunk hálával.

Christoph Schachner – Kezelő Menedzser @ Ready2Order

Nézze meg a többi történetet

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x