Automatikus tárcsázó

Mi az az automatikus tárcsázó?

Az automatikus tárcsázó egy olyan szoftver, amely automatikusan tárcsázza a számokat a híváslistákról, és így megkíméli a kimenő hívóközpont ügynökeit attól, hogy ezeket a számokat manuálisan kelljen tárcsázniuk. Az automatikus tárcsázási rendszereket számos vállalkozás használhatja különböző iparágakban, ideértve az e-kereskedelem, a vendéglátás, az egészségügy, az oktatási intézmények, a biztosítási és pénzügyi szolgáltatók, az ingatlanügyletek, az adósságbehajtás, a politikai szervezetek (ha politikai kampányokat folytatnak) és egyebeket. Az automatikus tárcsázórendszer használatával a vállalkozások több száz vagy akár több ezer ügyfelet, potenciális ügyfelet vagy leadet érhetnek el és követhetnek nyomon rövid időn belül.

A telefonközpont ügynökei évtizedek óta használnak tárcsázókat a kimenő kampányokhoz. A kézi tárcsázókkal az ügynökök tárcsáznak egy számot a billentyűzettel vagy a CRM (Customer Relationship Management) előre betöltött névjegyzékéből, majd megvárják, amíg a hívás létrejön. Az automatikus tárcsázókat úgy tervezték, hogy megkönnyítsék a kimenő tárcsázást az ügynökök számára, és növeljék az ügyintézői termelékenységet.

Az automatikus tárcsázós call center megoldások lehetővé teszik a tárcsázási sebesség és az ügyintézői beszélgetési idő növelését az üzenetrögzítők kiszűrésével és az ügynök várakozási idejének csökkentésével. Ez növeli a termelékenységet és a call center hatékonyságát. Ha automata értékesítési gépként használják, az automatikus tárcsázók leegyszerűsíthetik a potenciális ügyfelek generálását, maximalizálhatják a kapcsolattartást és a hideghívások hatékonyságát, és végső soron javíthatják az értékesítési csapat teljesítményét.

Try LiveAgent Today

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.

Frequently asked questions

Mi az az automatikus hívás?

Ellentétben a kézi hívással (kézi tárcsázás), amikor a telefonközpont ügynökei úgy kezdeményeznek kimenő hívásokat, hogy egyenként manuálisan tárcsázzák az egyes számokat a névjegyzékből, az automatikus hívó (automatikus tárcsázás) rendszerek lehetővé teszik az ügynökök számára, hogy automatikusan tárcsázzák a számok listáját. Az automatikus hívással az ügynökök több száz vagy több ezer automatizált hívást indíthatnak egyszerre, hogy elérjék a potenciális ügyfeleket vagy meglévő ügyfeleket. Az értékesítési csapatok hatékonyan használhatják az automatikus hívást kimenő marketingkampányok futtatásakor.

Hogyan működik az automatikus tárcsázó?

Az automatikus tárcsázók, ahogy a neve is sugallja, automatikusan tárcsáznak egy sor névjegyet, így nincs szükség kézi tárcsázásra. A szám tárcsázása után az automatikus tárcsázó rendszerek meg tudják határozni, hogy a hívást üzenetrögzítő fogadja-e, tényleges személy veszi-e fel, vagy a vonal foglalt. Miután a hangérzékelő felismerte, hogy ki fogadta a hívást, vagy átirányítja a hívást egy elérhető ügynökhöz, opciómenüt biztosít a fogadó személynek, lejátszik egy előre felvett üzenetet, vagy hangpostát üzenetet hagy.

Hogyan állíthatom be az automatikus tárcsázást?

Az automatikus tárcsázás beállításához számítógépre, telefonvonalra (normál vagy VoIP), hangmodemre és automatikus tárcsázó szoftverre van szükség. Az automatikus tárcsázó szoftver működéséhez fel kell töltenie a névjegyadatbázist, be kell állítania a hívásfolyamatokat és hozzá kell rendelnie ügynököket. Az Ön által használt automatikus tárcsázó típusától függően (prediktív tárcsázó, bekapcsológombos tárcsázó, előnézeti tárcsázó, progresszív tárcsázó) a rendszer konfigurálható, hogyan reagáljon különféle forgatókönyvek esetén (például foglalt jelzés esetén, ha ember válaszol vagy üzenetrögzítő veszi fel stb.).

Az automatikus tárcsázó a LiveAgent része?

Bármely felhőalapú call center megoldás kimenő hívási lehetőségeket biztosít, nem mindegyik tartalmaz automatikus tárcsázási funkciót. A LiveAgent kapcsolatközponti megoldása jelenleg támogatja a click-to-call tárcsázást, amely az egyik legnépszerűbb technológia a mai telefonos hívásközpontokban az automatikus tárcsázás mellett. Lehetővé teszi az értékesítési ügynökök számára, hogy webhelyeik böngészése közben néhány kattintással kimenő hívásokat kezdeményezzenek az ügyfelekhez vagy a potenciális ügyfelekhez.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Expert note

Az automatikus tárcsázó egy olyan szoftver, amely automatikusan tárcsázza a számokat a híváslistákról, és így megkíméli a kimenő hívóközpont ügynökeit attól, hogy manuálisan kelljen tárcsázniuk.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager

Automatikus visszahívás

A Quality Unit, LLC. által fenntartott weboldal adatvédelmi irányelveket és biztonsági politikát tartalmaz. A LiveAgent szolgáltatásra való feliratkozással kapcsolatos információk és az irányítópult beállításai folyamatban vannak. A weboldal sütiket használ, és lehetőség van kapcsolatfelvételre a LiveAgent csevegési szolgáltatásán keresztül.

Tudjon meg többet az előnézeti tárcsázóról. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

Előnézeti tárcsázó

A cikkeknek fókuszáltaknak, felhasználó-központúaknak, széleskörűeknek, jól felépítetteknek, jól megírtaknak és vizuálisan vonzóknak kell lenniük, mert a tudásbázisok értékes információkat nyújtanak a vevőknek és a jövőbeli ügyfeleknek. Az automatikus tárcsázó szoftverek segítenek növelni az ügyintézői termelékenységet, csökkenteni az ügynök várakozási idejét és hatékonyabbá tenni az értékesítési folyamatokat. A szcenárió automatizáció lehetővé teszi bizonyos szcenáriók automatizálását a szabályok végrehajtása alapján. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját.

ACD

A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely hasznos lehet az ügyfelekkel való hatékony kommunikációban. Az automatikus jegyelosztás lehetővé teszi, hogy az ügyfélszolgálatok hatékonyabbak és produktívabbak legyenek. Az IT jegykezelő rendszerek megkönnyítik a vevőknek nyújtott segítségnyújtást és rendszerezettebbé teszik az ügyfélszolgálatosok munkáját. A szcenárió automatizáció lehetővé teszi bizonyos szcenáriók automatizálását a szabályok végrehajtása alapján. A tudásbázisok cikkeinek jól felépítetteknek, jól megírtaknak és vizuálisan vonzóknak kell lenniük. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálatok számára, hogy kivételes támogatást nyújtsanak ügyfeleiknek.

Mi az automatikus híváselosztás és hogyan működik? Megértheti a LiveAgent szakembereinek mélyreható magyarázatait.

ACD

Mi az automatikus híváselosztás és hogyan működik? Megértheti a LiveAgent szakembereinek mélyreható magyarázatait.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.