Mi az az automatikus tárcsázó?
Az automatikus tárcsázó egy olyan szoftver, amely automatikusan tárcsázza a számokat a híváslistákról, és így megkíméli a kimenő hívóközpont ügynökeit attól, hogy ezeket a számokat manuálisan kelljen tárcsázniuk. Az automatikus tárcsázási rendszereket számos vállalkozás használhatja különböző iparágakban, ideértve az e-kereskedelem, a vendéglátás, az egészségügy, az oktatási intézmények, a biztosítási és pénzügyi szolgáltatók, az ingatlanügyletek, az adósságbehajtás, a politikai szervezetek (ha politikai kampányokat folytatnak) és egyebeket. Az automatikus tárcsázórendszer használatával a vállalkozások több száz vagy akár több ezer ügyfelet, potenciális ügyfelet vagy leadet érhetnek el és követhetnek nyomon rövid időn belül.
A telefonközpont ügynökei évtizedek óta használnak tárcsázókat a kimenő kampányokhoz. A kézi tárcsázókkal az ügynökök tárcsáznak egy számot a billentyűzettel vagy a CRM (Customer Relationship Management) előre betöltött névjegyzékéből, majd megvárják, amíg a hívás létrejön. Az automatikus tárcsázókat úgy tervezték, hogy megkönnyítsék a kimenő tárcsázást az ügynökök számára, és növeljék az ügyintézői termelékenységet.
Az automatikus tárcsázós call center megoldások lehetővé teszik a tárcsázási sebesség és az ügyintézői beszélgetési idő növelését az üzenetrögzítők kiszűrésével és az ügynök várakozási idejének csökkentésével. Ez növeli a termelékenységet és a call center hatékonyságát. Ha automata értékesítési gépként használják, az automatikus tárcsázók leegyszerűsíthetik a potenciális ügyfelek generálását, maximalizálhatják a kapcsolattartást és a hideghívások hatékonyságát, és végső soron javíthatják az értékesítési csapat teljesítményét.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Mi az az automatikus hívás?
Ellentétben a kézi hívással (kézi tárcsázás), amikor a telefonközpont ügynökei úgy kezdeményeznek kimenő hívásokat, hogy egyenként manuálisan tárcsázzák az egyes számokat a névjegyzékből, az automatikus hívó (automatikus tárcsázás) rendszerek lehetővé teszik az ügynökök számára, hogy automatikusan tárcsázzák a számok listáját. Az automatikus hívással az ügynökök több száz vagy több ezer automatizált hívást indíthatnak egyszerre, hogy elérjék a potenciális ügyfeleket vagy meglévő ügyfeleket. Az értékesítési csapatok hatékonyan használhatják az automatikus hívást kimenő marketingkampányok futtatásakor.
Hogyan működik az automatikus tárcsázó?
Az automatikus tárcsázók, ahogy a neve is sugallja, automatikusan tárcsáznak egy sor névjegyet, így nincs szükség kézi tárcsázásra. A szám tárcsázása után az automatikus tárcsázó rendszerek meg tudják határozni, hogy a hívást üzenetrögzítő fogadja-e, tényleges személy veszi-e fel, vagy a vonal foglalt. Miután a hangérzékelő felismerte, hogy ki fogadta a hívást, vagy átirányítja a hívást egy elérhető ügynökhöz, opciómenüt biztosít a fogadó személynek, lejátszik egy előre felvett üzenetet, vagy hangpostát üzenetet hagy.
Hogyan állíthatom be az automatikus tárcsázást?
Az automatikus tárcsázás beállításához számítógépre, telefonvonalra (normál vagy VoIP), hangmodemre és automatikus tárcsázó szoftverre van szükség. Az automatikus tárcsázó szoftver működéséhez fel kell töltenie a névjegyadatbázist, be kell állítania a hívásfolyamatokat és hozzá kell rendelnie ügynököket. Az Ön által használt automatikus tárcsázó típusától függően (prediktív tárcsázó, bekapcsológombos tárcsázó, előnézeti tárcsázó, progresszív tárcsázó) a rendszer konfigurálható, hogyan reagáljon különféle forgatókönyvek esetén (például foglalt jelzés esetén, ha ember válaszol vagy üzenetrögzítő veszi fel stb.).
Az automatikus tárcsázó a LiveAgent része?
Bármely felhőalapú call center megoldás kimenő hívási lehetőségeket biztosít, nem mindegyik tartalmaz automatikus tárcsázási funkciót. A LiveAgent kapcsolatközponti megoldása jelenleg támogatja a click-to-call tárcsázást, amely az egyik legnépszerűbb technológia a mai telefonos hívásközpontokban az automatikus tárcsázás mellett. Lehetővé teszi az értékesítési ügynökök számára, hogy webhelyeik böngészése közben néhány kattintással kimenő hívásokat kezdeményezzenek az ügyfelekhez vagy a potenciális ügyfelekhez.
Expert’s note
Az automatikus tárcsázó egy olyan szoftver, amely automatikusan tárcsázza a számokat a híváslistákról, és így megkíméli a kimenő hívóközpont ügynökeit attól, hogy manuálisan kelljen tárcsázniuk.
A vállalat új terméke a piacon versenyképes áron jelenik meg, és széles körben elérhető lesz. A vállalat célja az ügyfelek elégedettségének maximalizálása. A vállalat a termék népszerűsítése érdekében marketingkampányt indít. A terméktervezés során a fogyasztók visszajelzéseit is figyelembe vették. Az új termék várhatóan nagy sikert fog elérni a piacon. --END OF TEXT
Az automatizált rendszerek növelik az ügyintézői hatékonyságot és javítják az ügyfélélményt. A LiveAgent szoftver hasznos lehet az ügyfelekkel való kommunikációban és segíti az ügyfélelégedettség növelését és költségcsökkentést. A személyre szabott megoldások mellett az okos szabályok és az automatikus jegyelosztás is jelentős előnyöket nyújt. Az ügyfélkapcsolati platform létrehozása folyamatban van.