Mik azok az automatizált hívórendszerek?
Az automatizált hívórendszerek olyan üzleti szoftvermegoldások, amelyek felhőszolgáltatási szolgáltatásokat nyújtanak a telefonhívások automatizálásához. Lehetővé teszik a vállalatok számára a bejövő hívások fogadását és a kimenő hívások lebonyolítását ügyfélszolgálati ügynökök nélkül.
A vállalkozások automatikus hívásszolgáltatással előre rögzített hangüzenetet küldhetnek több ezer potenciális ügyfélnek minősítési vagy értékesítési célból. Akár eseményemlékeztetőt vagy vészhelyzeti üzenetet is küldhetnek a teljes névjegyzéküknek, beleértve a csapattagokat is.
Ezenkívül az automatizált telefonrendszerek segítenek a vállalatoknak releváns üzenetrögzítő üzeneteket küldeni az ügyfélszolgálati hívásokra.
Hogyan működik az automatizált hívórendszer?
Az automatizált hívásrendszer bejövő hívórendszerként és automatizált kimenő híváskezelő rendszerként is működik.
A bejövő hívási rendszerek lehetővé teszik, hogy egyedi hangüzenetet rögzítsen a különböző ügyfél-fájdalompontokhoz, így minden hívó fél választhat a menüopciók közül, és megoldhat egy adott problémát. Dönthetnek úgy, hogy a hívásokat az elérhető ügynökökhöz irányítják, ha egy adott üzenet nem oldja meg a problémát.
Ezenkívül ezekkel az automatikus tárcsázórendszerekkel előre rögzített üzenetet küldhet bárkinek a névjegyzékében anélkül, hogy az ügynökei felhívnák őket.
Így működnek az automatikus telefon menürendszerek:
- Felvett üzenetet játszanak le, amikor az ügyfél felhívja a cég helyi vagy ingyenes telefonszámát.
- Az ügyfél kiválaszthatja a megfelelő menüopciót a megfelelő szám kiválasztásával a probléma megoldásához vagy az élő ügynöki támogatás igénybevételéhez.
- Néhányan interaktív hangos válaszrendszereket tartalmaznak, amelyek lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy gombnyomás helyett hangot adjanak a problémának.
- A kimenő hívások fordítva működnek. Az automatizált üzenetküldő rendszer hívást kezdeményez, és vagy lejátszik egy rögzített üzenetet, vagy összekapcsolja a hívott személyt egy ügynökkel, ha hangot észlel. Ellenkező esetben az „Üzenet automatikus elhagyása a hangpostán” funkciót használja.
Ezek az egyedi telefonmenürendszerek különféle harmadik féltől származó integrációkat támogatnak. Például integrálhatja a sajátját a CRM (Customer Relationship Management) szoftverrel a potenciális ügyfelek szegmentálásához, pontozásához és nyomon követéséhez.
Milyen jellemzői vannak az automatizált hívórendszereknek?
Az automatizált hívórendszerek legfontosabb funkciói a következők:
- Testreszabható hívóazonosítók – Az érvényes telefonszám ellenőrzése után személyre szabhatja hívóazonosítóját, hogy ügyfelei tudják, ki hívja őket.
- Egyedi cégköszöntés – Minden hívót egyedi üzenettel üdvözölhet.
- Tömeges hangüzenetek sugárzása – Ezek az ügynök nélküli tárcsázási rendszerek lehetővé teszik a cégtulajdonosok számára, hogy egyidejűleg hívják a névjegyek teljes listáját.
- Hívások ütemezése – A vállalatok minden kimenő híváshoz beállíthatnak egy konkrét dátumot és időpontot.
- Hangposta érzékelés – Ha egy üzenetrögzítő vagy hangposta-szolgáltatás felveszi a hívást, egy automata hívórendszer a hangjelzés után visszajátssza az üzenetet.
- Hangposta szöveg – A rendszer tud szöveget küldeni, ha a hívott félnek nincs hangposta beállítása.
- Automatizált üzenetrögzítő szolgáltatások – Üzeneteket rögzíthet az ügyfelek gyakori problémáinak kezelésére.
- Személyre szabható továbbítási szabályok – A CRM vagy az ügyfélszolgálati adatok alapján irányíthatja a hívásokat, hogy élvezhesse az ügyfelek automatikus elosztását és zökkenőmentes ügyfélszolgálatot. Beállíthat készségalapú továbbítást, amely az ügynökök pontszámaira összpontosít, vagy időalapú továbbítást a munkaidejükhöz kapcsolódóan.
- Valós idejű elemzés – A valós idejű megfigyelési és jelentési funkciókkal rendelkező élő irányítópult betekintést nyújthat az átlagos válaszidőbe, az ügynök teljesítményébe és még sok másba.
- Speciális funkciók – A legtöbb rendszer fejlett funkciókat kínál, mint például hívásrögzítés, videokonferencia, értekezletek rögzítése és átírása, hangposta-átírások, hívástovábbítás, szavazások és felmérések.
Mit kell kerülni automatizált hívórendszerek használatakor?
A rossz menü az egyik legrosszabb dolog, ami egy automatizált hívórendszerben létezhet. Minden hívót dühös ügyféllé változtathat, és arra késztetheti őket, hogy másik szolgáltatásra váltsanak.
A menünek tömörnek kell lennie, és különféle helyzetekhez illeszkedő lehetőségeket kell kínálnia. Kerülje a hosszadalmas üdvözléseket, a rossz lehetőségeket és a túl sok választási lehetőséget, amelyek megzavarhatják az ügyfeleket.
A tompa zene és a makacs felhasználói felület is tönkreteheti a felhasználói élményt. A hívó feleknek nem kéne megszakadniuk, hogy megkapják a szükséges támogatást, és ne hallgassák ugyanazt a dalt ismétlésben tartásban. Ha úgy dönt, hogy zenélni szeretne, hagyja, hogy a hívók kiválaszthassák kedvenc dallamaikat, hogy növeljék elégedettségüket.
Milyen előnyei vannak az automatizált hívórendszerek használatának?
Ha automatizált hívórendszert használ, az alábbi előnyöket élvezheti:
- Időhatékonyság – A telefonszámok hosszú listájára történő automatikus hívások értékes időt takaríthatnak meg, növelve ügynökei hatékonyságát és termelékenységét.
- Költségmegtakarítás – A korlátlan hívásszámnak és a megfizethető áraknak köszönhetően pénzt takaríthat meg a kimenő hívásokon, miközben világszerte szolgálja ki ügyfeleit. Az automatikus válaszadás csökkenti az ügynökök ügyeleti idejét, és csökkenti a költségeket is.
- Csökkentett válaszidő – Egy releváns előre rögzített üzenet gyorsan válaszolhat az ügyfelek kérdéseire.
- Ügyfél-elégedettség – Bármely ügyfél átadhatja a hívást egy élő ügynöknek az összetett problémák megoldása érdekében.
Potenciális ügyfelek támogatása – Az automatikus híváselosztás lehetővé teszi a potenciális ügyfelek zökkenőmentes nyomon követését, valamint a konverziós arány és az eladások növelését. Részletes jelentést készíthet minden hívásról, és integrálhatja a rendszert harmadik féltől származó alkalmazásokkal, például CRM-mel vagy ügyfélszolgálati szoftverekkel.
- Jobb csapatkommunikáció és együttműködés – Számos rendszer kínál csoportos üzenetküldési és belső hívási funkciókat az egyszerűsített kommunikáció és együttműködés érdekében. A legtöbb korlátlan tárhelyet kínál hívásfelvételek, üzenetek és megosztott dokumentumok számára.
Mennyibe kerülnek az automatizált hívórendszerek?
Az automatizált hívórendszerek költséghatékony megoldások, amelyek nem igényelnek hardvert vagy szoftvert.
A szolgáltatótól függően egy alapcsomagot kaphat, amely körülbelül havi 20 dollártól indul felhasználónként, de előfordulhat, hogy korlátozottak a képességei. Egyes szolgáltatók közel 200 dollárt számítanak fel felhasználónként/hónap egy speciális előfizetésért. Egyesek havi percdíjat számítanak fel, míg mások korlátlan perc- és SMS-küldést biztosítanak.
Ha éves árazási tervet kap, akkor éves árengedményt kaphat. Számos további felhasználói fiókhoz mennyiségi kedvezmény is lehetséges.
A LiveAgent lehet a legolcsóbb lehetőség. A 49 USD/ügynök/hó ártól kezdődően, és több mint 180 szolgáltatást kínál, ez a legolcsóbb csomag.
Ez egy prémium, mindent magában foglaló csomag, amelyet menet közben fizet, így nincs éves előfizetési lehetőség. Nem igényel szerződéses vagy beállítási díjat, és bármikor frissíthet vagy lemondhat, és 30 napos ingyenes próbaverziót kap (hitelkártya nélkül) a funkciók felfedezéséhez.
Find the right solution for you
LiveAgent offers software for call centers with numerous features and integrations that will make your life easier. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Mik azok az automatizált hívórendszerek?
Az automatizált hívórendszerek felhőalapú megoldások a potenciális ügyfelek,meglévő ügyfelek és csapattagok hívásainak automatizálására, valamint az ügyfélszolgálati hívások előre rögzített hangüzenetekkel történő fogadására.
Hogyan működik az automatizált hívórendszer?
A rendszer lehetővé teszi, hogy üzeneteket rögzítsen az ügyfelek kérdéseinek megválaszolásához, hogy segítsen nekik megoldani a problémákat, vagy irányítani őket az elérhető ügynökökhöz. Automatizálja a kimenő hívásokat azáltal, hogy hangüzeneteket küld a potenciális ügyfeleknek és több száz vagy több ezer egyidejű hívást kezdeményez.
Milyen jellemzői vannak az automatizált hívórendszereknek?
Ezek a rendszerek lehetővé teszik a hívóazonosító, a vállalati üdvözlő és az útválasztási szabályok személyre szabását, tömeges hangüzenetek sugárzását, hívások ütemezését, hívások rögzítését, valós idejű jelentések készítését, videokonferencia-hívások kezdeményezését stb.
Mit kell kerülni automatizált hívórendszerek használatakor?
Kerülje a hosszadalmas üdvözléseket, a túl sok választási lehetőséget tartalmazó bonyolult menüt, a nem megfelelő opciókat, a tompa zenét és a nehézkes felhasználói felületet, mivel ezek hajlamosak bosszantani az ügyfeleket.
Milyen előnyei vannak az automatizált hívórendszerek használatának?
Az automatizált hívórendszerek időt és pénzt takarítanak meg, javítják az ügynökök hatékonyságát és termelékenységét, valamint fokozzák a csapat kommunikációját és együttműködését. Csökkentik a válaszadási és megoldási időt, javítják az ügyfelek elégedettségét, valamint növelik a konverziós arányt és az eladásokat.
Mennyibe kerülnek az automatizált hívórendszerek?
A legtöbb automatizált hívási rendszer megfizethető, de különböző funkciókat kínál. Némelyik költsége mindössze 20 USD/felhasználó/hó, de korlátozott funkciókat kínálnak, míg mások tízszer többe kerülnek, de nem olyan fejlettek, mint egyes megoldások. A LiveAgent több mint 180 funkciót kínál mindössze 49 USD/ügynök/hó áron (regisztrációs díj nélkül), és Ön használat közben fizet.
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.