Mi az a hívókövető szoftver?
Ez a szoftver különféle információkat gyűjt és rögzít a bejövő hívásokról. Ezen adatok elemzése lehetővé teszi a marketingszakemberek számára, hogy célzott marketing taktikákat dolgozzanak ki. Ezzel a szoftverrel megtudhatja, hogy miről szólt a hívás, hogyan kapta meg a hívó a telefonszámát, és megtudhatja a hívás kimenetelét.
Using caller tracking software helps businesses connect online and offline marketing efforts. Data obtained through this method can be used in search engine optimization (SEO), various marketing campaigns, social media, or offline ad campaigns, as well as in future phone calls.
Hogyan működik a hívókövető szoftver?
The tracking software assigns either a local or a toll-free number to a business phone line. When the next call happens, it routs callers to the assigned phone line. You can decide where you would like to send the calls: marketing department, sales team, or even your cell phone. Furthermore, you can decide which marketing campaign do you tie your phone number to. This helps with later call analysis. Is the call tied to the newsletter you have sent? Or does it come from your website’s landing page?
Ha mindezt a beállítást elvégezte, a hívókövető szoftver adatokat gyűjt, hogy további betekintést nyújtson a hívó felé.
Az összegyűjthető adatok a következők:
hívó adatai – név, hely stb.
hívás részletei – dátum, hívás időtartama stb.
hívás forrása – SEO, email marketing kampány, stb.
Hogyan segíthet a hívókövetés a marketing döntéseimben?
A hívókövetési megoldás lehetővé teszi marketingcsapatának a telefonbeszélgetések elemzését. Az összegyűjtött adatok segítenek nekik jobb hívóélményt teremteni az ügyfelek számára. A fejlett híváskövetés biztosítja, hogy a marketingszakemberek valós idejű jelentésekkel optimalizálják a fizetett keresést és más digitális marketing stratégiákat. Ezenkívül további adatokat szolgáltat a marketing ROI méréséhez, és növeli a ROAS-t.
Továbbá az összes információt folyamatosan hozzáadhatja a hívóprofilokhoz, így minden beszélgetési csatornához minden részlet egy helyen megtalálható. Így nem csak a csapatának lesz sokkal kevesebb gondja a szükséges adatok megtalálásával, hanem a marketing hatékonysága is javulni fog.
Milyen előnyei vannak vállalkozása számára a hívókövető szoftver használatának?
Az összegyűjtött adatok elemzése rendkívüli módon segít megérteni marketingkampányai teljesítményét. Ha betekintést nyer a marketingtevékenységek minden aspektusába, magasabb konverziós arányokat érhet el, és növelheti vállalkozása bevételét.
A felhőalapú híváskövető szoftver lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy tanulmányozzák az ügyfelek utazásait, és konkrét kampányokhoz kössék őket. A Google Adwords lehetővé teszi, hogy ezekre a megállapításokra alapozva pontosan célzott tartalmakat és hirdetéseket hozzon létre. Ez lehetővé teszi a kattintásonkénti költség (CPC) és a hirdetésenkénti költség (CPA) csökkentését.
Ezenkívül, ha tudják, mely csatornák működnek a legjobban az Ön vállalkozása számára, a marketingesek és az ügynökök jobban összpontosíthatnak a potenciális ügyfelek fizető ügyfelekké alakítására, valamint a konverziók nyomon követésére. Ezenkívül az ügyfelekkel folytatott beszélgetések részletes ismerete lehetővé teszi a lehető legjobb ügyfélszolgálat nyújtását.
Milyen típusú hívókövető szoftverek vannak?
Négy típusú hívókövető szoftver létezik.
1. Visszahívás funkció
Ez egy internet alapú megoldás. Egy cég reklámot hoz létre, amely felkéri a potenciális ügyfeleket, hogy adja meg telefonszámát. A visszahívó szoftver összegyűjti ezeket az információkat, így az értékesítési képviselők kapcsolatba léphetnek a vezetővel.
2. Hívószám követés
Ez a nyomkövető rendszer több számot biztosít a vállalatok számára, amelyek online és offline módon is nyomon követhetik marketingtevékenységeiket. Ez segít a marketingeseknek meghatározni, hogy mely csatornák vonzzák a legtöbb potenciális vásárlót.
3. Dinamikus híváskövetés
Ez a szoftver lehetővé teszi a webhelyek programozását, hogy az oldal minden betöltésekor telefonszámot cseréljenek különböző felhasználók számára. Ezek a számok előre meghatározott feltételek alapján jelennek meg a potenciális érdeklődők számára.
A dinamikus híváskövetésnek két típusa van:
csatornaalapú nyomon követés – Ez a szoftver információkat gyűjt a potenciális ügyfelekről azon csatorna alapján, amelyen keresztül megtalálták a vállalkozását. Jól ismert példa erre a rendszerre a Google AdWords és a Bing Ads.
egyedi munkamenet-követés – Ez a rendszer információkat gyűjt a potenciális ügyfelek munkamenetéről az idő múlásával. Minden munkamenethez egyedi számot rendel, és így pontosan meg tudja határozni, hogy pontosan hol volt a vezető a webhelyen, amikor hívást kezdeményeztek.
4. Statikus számkövetés
Általában offline híváskövetésre használják. A cég minden marketingcsatornához más-más számot biztosít – hírlevél, hirdetés a tévében, óriásplakát stb.
Mire kell figyelni a hívókövető szoftver szolgáltatójának kiválasztásakor?
A különböző szolgáltatók különböző lehetőségek közül választhatnak. Segítene, ha kutatást végezne annak megállapítására, hogy melyik nyomkövetési szolgáltató felel meg leginkább az Ön üzleti igényeinek. Nézze meg, mennyit számítanak fel havonta egy felhasználóért, és van-e korlátlan felhasználói lehetőségük.
Olvassa el a felhasználói véleményeket online, és hivatkozzon rájuk más forrásokkal. Fontolja meg, hogy a vélemények mely szempontjai vonatkoznak vállalkozására, és koncentráljon arra, hogy többet megtudjon ezekről.
Improve your customer service
LiveAgent gives you possibility to choose from plenty of useful features and integrations which will make your business thrive. Curious about all the opportunities?
Frequently asked questions
Mi az a hívókövető szoftver?
Ez a szoftver információkat gyűjt a bejövő hívásokról. A rendszer bizonyos típusai rögzítik a bejövő hívásokat későbbi elemzés és konverziókövetés céljából. A hívófél-követő szoftver információkat szerez a hívó fél földrajzi helyéről, telefonszámáról stb. A szoftver használatával a marketingesek összekapcsolhatják online és offline marketingtevékenységeiket.
Hogyan működik a hívókövető szoftver?
A hívókövető szoftver számot rendel egy üzleti telefonvonalhoz. Amikor a vezető hív, a rendszer a hívást a hozzárendelt telefonvonalra irányítja. Beállíthatja, hova szeretné küldeni a hívásokat: marketing osztály, értékesítési csapat stb.
Milyen előnyei vannak vállalkozása számára a hívókövető szoftver használatának?
A nyomkövetési funkciók révén nyert adatok elemzésének képessége lehetővé teszi a marketingszakemberek számára, hogy a leadeket a marketingkampányokhoz igazítsák. Ez segít nekik megérteni az egyes csatornák marketing ROI-ját, és ennek megfelelően beállítani a költségvetést. A nyomkövető szoftver által biztosított adatok megértése lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy a marketingüzenetek javítására és a célzott kampányok létrehozására összpontosítsanak. Ezenkívül segíti az ügyfélszolgálati csapatokat a legjobb szolgáltatás nyújtásában és az ügyfelek elégedettségének növelésében. A valós idejű betekintés lehetővé teszi a bejövő telefonhívások hatékony kezelését a teljes ügyfélút során.
Expert note
A hívókövető szoftver az ügyfelek hívásainak nyomon követésére és elemzésére szolgál, hogy a marketingkampányok hatékonyabbak legyenek. Segíti a vállalkozásokat adatokat szerezni és a legfontosabb információkat elemezni.

A beszélgető partner irányításának fontosságát és az ügyfélszolgálat koncepcióit tárgyaló cikkben megemlítik a hívás elhelyezés és továbbítás folyamatát, valamint az automatizált híváselosztás előnyeit. A LiveAgent honlapja GDPR, biztonsági politikát és adatvédelmet biztosít. Az ügyfél-elégedettség növelése és a működési költségek csökkentése érdekében intelligens rendszerek nyújtanak segítséget. A LiveAgent demóját ingyenesen ki lehet próbálni.
A cikkeknek fókuszáltaknak, felhasználó-központúaknak, széleskörűeknek, jól felépítetteknek, jól megírtaknak és vizuálisan vonzóknak kell lenniük, mert a tudásbázisok értékes információkat nyújtanak a vevőknek és a jövőbeli ügyfeleknek. Az automatikus tárcsázó szoftverek segítenek növelni az ügyintézői termelékenységet, csökkenteni az ügynök várakozási idejét és hatékonyabbá tenni az értékesítési folyamatokat. A szcenárió automatizáció lehetővé teszi bizonyos szcenáriók automatizálását a szabályok végrehajtása alapján. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját.
A call center technológiai eszközkészlet az ügyfélszolgálat javítására és hatékonyságnövelésre szolgál. Az előre rögzített üzenetek segítségével megtakaríthatja az ügynökei időt, a munkaerőt pedig azonnali értesítésekkel és középső sorral lehet bevonni. A LiveAgent call center szoftver áttekintést nyújt a teljesítményről, a technológiai trendek pedig a felhő alapú megoldások, az omnichannel és az AI felhasználását tartalmazzák.
A call center fontos szerepet játszik az ügyfélkapcsolatokban. Az interaktív hangválasz csökkenti a túlterhelést, de az ügynöki pozícióhoz szükséges az interperszonális készségek és a vállalati eljárások ismerete. A call centeres állások könnyen elérhetők, de a korábbi ügyfélszolgálati tapasztalat előnyt jelent. Az új technológiai trendek közül a felhőalapú telefonközpont, az omnichannel megközelítés és az önkiszolgáló eszközök használata emelendő ki. A LiveAgent szoftvereket ajánlják a call center létrehozásához.