Mi a Felfüggesztett jegy?
A LiveAgent felismeri a spam-nek kinéző emaileket. Néhány segédpult rendszerben ezek a jegyek felfüggesztett jegyként vannak elnevezve. A LiveAgent-ben szimplán SPAM a nevük. Ha egy jegy SPAM-ként van jelölve, nem tartozik a “megoldásra váró” sorba, hanem félre lesz rakva. Ha úgy dönt, hogy egyes jegyek nem SPAM-ek, megszüntetheti a jelölését és hozzáadhatja a szokásos sorhoz.
A LiveAgent SPAM szűrőket automatikusan vagy manuálisan be lehet állítani, a preferált körülményei alapján, mint például a kulcsszavak egy tárgyban vagy egy email szövege.
Szakértői megjegyzés
<p>A Felfüggesztett jegy funkció lehetővé teszi a spamnek tűnő emailek azonosítását és szeparálását a megoldásra váró jegyek közül, további biztonságot nyújtva az ügyfélszolgálat számára.</p>

A tudásbázis-cikkekhez könnyen csatolhatók fájlok. Lehetővé teszi az online közösségteremtést, hogy az ügyfelek segíthessenek egymásnak. A LiveAgent számos ügyfélszolgálati megoldást kínál, mint például a Help Desk, a Jegykezelő rendszer és az Élő Chat. Ingyenes csevegőszobát kínál weboldalak számára is.
Egy komplex megoldás különböző típusú vállalkozások számára
A LiveAgent a rendszer inbound értékesítési kampányokhoz használható kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínál, beleértve a gamifikációt is. A Quality Unit gondoskodik a biztonságról, és az ügyfélszolgálati jelentések készítését és az online látogatók nyomon követését is segíti. Foglaljon le egy demót a LiveAgent előnyeinek felfedezéséhez.