Mi a Felfüggesztett jegy?
A LiveAgent felismeri a spam-nek kinéző emaileket. Néhány segédpult rendszerben ezek a jegyek felfüggesztett jegyként vannak elnevezve. A LiveAgent-ben szimplán SPAM a nevük. Ha egy jegy SPAM-ként van jelölve, nem tartozik a “megoldásra váró” sorba, hanem félre lesz rakva. Ha úgy dönt, hogy egyes jegyek nem SPAM-ek, megszüntetheti a jelölését és hozzáadhatja a szokásos sorhoz.
A LiveAgent SPAM szűrőket automatikusan vagy manuálisan be lehet állítani, a preferált körülményei alapján, mint például a kulcsszavak egy tárgyban vagy egy email szövege.
Expert note
A Felfüggesztett jegy funkció lehetővé teszi a spamnek tűnő emailek azonosítását és szeparálását a megoldásra váró jegyek közül, további biztonságot nyújtva az ügyfélszolgálat számára.

Helpdesk szoftver az utazási ipar számára
Az azonnali élő chat szoftver lehetővé teszi, hogy valós időben oldják meg az ügyfelek problémáit és boldoggá tegyék őket. A LiveAgent használata könnyebbé teszi az életet és segít boldogabbá tenni az ügyfeleket. A szoftver lehetővé teszi, hogy egyszerre több érdeklődő vagy segítségre szoruló ügyfelet kezeljenek.
A NetCrunch és a LiveAgent kétirányú integrációja lehetővé teszi, hogy a NetCrunch által generált riasztásokat bezárják, de a probléma továbbra is fennállhat. A LiveAgent cégprofilokat kínál, amelyek egyszerűen kezelhetők a kapcsolatok rendszerezése és a névjegykártyák hozzáadása során. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver nagyratörő vállalkozásoknak is kínál segítséget, és ingyenes próbaváltozattal rendelkezik.
Jobb LivePerson alternatívát keres?
A cikk kérdéses, hogy melyik élő chat widget a leggyorsabb és hatékonyabb a piacon. Az olvasókat egy videóra hivatkozva arra ösztönzi, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. Azt állítja, hogy az ő chat widgetjük lehet a jobb választás.