Robot tárcsázó

Mi az a robo tárcsázó?

A robo tárcsázó egy olyan szoftverrendszer, amely lehetővé teszi egyidejű hívások kezdeményezését és előre rögzített üzenetek küldését nagyszámú embernek egyidejűleg. A robo tárcsázó eszköz automatikusan tárcsázza a névjegyek listáját egy adatbázisból, és lejátssza a hangüzeneteket, amikor a hívást egy élő személy veszi fel a másik oldalon. A robo tárcsázó rendszer azt is érzékeli, ha a hívást hangposta-szolgáltatás vagy üzenetrögzítő fogadja, és alternatív üzenetet küld.

A robo tárcsázók úgy konfigurálhatók, hogy akár rögzített hangüzenetet, akár a rendszer által az Ön szövegéből generált szöveges üzenetet játsszanak le. Ezek az üzenetek a rendelkezésre álló ügyfélinformációk alapján is személyre szabhatók. A robo tárcsázó szoftverrendszerek egyéb gyakori jellemzői közé tartozik a valós idejű jelentéskészítés és a részletes hívásnaplók, az IVR integráció, a híváskampányok ütemezése és testreszabása, a tárcsázási gyakoriság módosítása stb.

Az elmúlt években a robothívásokat széles körben használták illegális célokra a csalók. Például 2018-ban körülbelül 48 milliárd robothívást kezdeményeztek az egyesült államokbeli mobiltelefon-felhasználóknak, miközben a becslések szerint a csalások tették ki az összes robothívás 40 százalékát a YouMail, egy robothívást kezelő cég szerint. Ez az oka annak, hogy a robothívások rossz hírnévre tettek szert, és gyakran hozzák kapcsolatba csalóhívásokkal. Ennek ellenére a robothívások 60%-a legitim, és számos szervezet és vállalkozás használja a különböző iparágakban, például a távközlésben, a bankszektorban, a gyógyszerészetben, az oktatásban, a politikában, valamint jótékonysági és non-profit szervezetekben.

A Robocall szolgáltatás leegyszerűsítheti a folyamatot, amikor üzenetét nagyszámú emberhez kell eljuttatnia, és frissítenie kell őket a szolgáltatással kapcsolatos legfontosabb információkkal, vagy figyelmeztetnie kell őket vészhelyzetben. Gyors és költséghatékony módon végrehajtható robothívásokkal. A szolgáltatás másodpercek alatt képes kézbesíteni az üzenetet, ami különösen hasznos olyan esetekben, amikor a sebesség kritikus tényező. A Robocall szolgáltatást általában telefonos felmérések futtatására és vásárlói visszajelzések gyűjtésére is használják.

Frequently asked questions

Mi a különbség a robothívás és a rögzített üzenet között?

A robothívások automatizált telefonhívások, amelyeket egy robot tárcsázó szoftverrendszer kezdeményez, hogy nagy közönséget érjen el, és frissítse őket a kritikus információkkal. A kapcsolat létrejötte után a rendszer egy rögzített üzenetet sugároz a címzettnek, ahelyett, hogy a hívást egy élő ügynökhöz kapcsolná.

Mi az a robot tárcsázás?

Robot tárcsázás vagy robot hívás szolgáltatás automatikusan képes előre rögzített üzeneteket kézbesíteni több ezer embernek egyszerre. Ez robot tárcsázók, szoftverrendszerek használatával történik, amelyek tárcsázzák a szükséges számokat az előre betöltött névjegyzékből, és lejátszák a rögzített hangüzeneteket, ahelyett, hogy egy tényleges élő ügynök beszélne, amikor a hívást a címzett veszi. A robot tárcsázók csalók általi visszaéléseivel kapcsolatos viták ellenére a robot tárcsázási szolgáltatást legális módon használják a különböző iparágakban működő vállalkozások és szervezetek, például időpont-emlékeztetők, kritikus riasztások frissítései, közszolgálati bejelentések stb.

A robot tárcsázó a LiveAgent része?

A LiveAgent kapcsolati központ szoftvermegoldása jelenleg nem támogatja a robot tárcsázást. Azonban számos funkcióval rendelkezik, beleértve a bejövő call center és a kimenő call center funkciókat. Lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy a click-to-call funkción keresztül proaktívan elérjék ügyfeleiket és potenciális ügyfeleket.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Expert note

Robot tárcsázó egy automatizált telefonhívás szolgáltatás, amely lehetővé teszi előre rögzített üzenetek küldését nagyobb közönségnek egyszerre, robotok által. Sok iparágban használják, de a csalók is visszaélhetnek vele.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Tudjon meg többet a visszhang megszüntetéséről. Értse meg alaposan a szakemberek magyarázatával.

Visszhang megszüntetése

Tudjon meg többet a visszhang megszüntetéséről. Értse meg alaposan a szakemberek magyarázatával.

Készítse elő a válaszait az élő csevegésben az egyidejűleg írt szöveg megtekintésével. Az egyidőben írt szöveg megtekintésével láthatja, hogy mit írt az ügyfél mielőtt még elküldené azt.

Azonos időben írt szöveg megtekintése

A Quality Unit LLC bemutatja LiveAgent szolgáltatását, amely előnyös lehet vállalkozásoknak. A weboldal sütiket használ, és lehetőség van érdeklődőknek kapcsolatba lépni a vállalattal. A LiveAgent irányítópultját online létre lehet hozni, de az oldal betöltése folyamatban van.

Call center automatizálás

A call center szoftveres trendek közül a CRM használata az ügyfelek élményének javítása érdekében egyre elterjedtebb. A LiveAgent integrálja több tucat kommunikációs csatornát. A hívásautomatizálás minimalizálja a várakozási időt és növeli az elégedettséget. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékony kezelését, melynek köszönhetően növekszik az alkalmazottak elégedettsége és csökkenthető a költség.

Tudjon meg többet az automatizált hívórendszerekről. Ismerje meg alaposan az ügyfélszolgálati fogalmakat a szakemberek egyszerű magyarázataival.

Automatizált hívórendszerek

Az automatizált hívórendszerek felhőszolgáltatási szolgáltatásokat nyújtanak a telefonhívások automatizálásához. Lehetővé teszik a bejövő és kimenő hívások lebonyolítását ügyfélszolgálati ügynökök nélkül. A LiveAgent például automatikus tárcsázó és szcenárió automatizáció rendszerrel rendelkezik, amely javítja az ügynök termelékenységét és csökkenti a költségeket. Az automatizált telefonmenürendszer lehetőséget ad az előre rögzített hangüzenetek küldésére és az üzenetrögzítésre.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.