Mi az a robo tárcsázó?
A robo tárcsázó egy olyan szoftverrendszer, amely lehetővé teszi egyidejű hívások kezdeményezését és előre rögzített üzenetek küldését nagyszámú embernek egyidejűleg. A robo tárcsázó eszköz automatikusan tárcsázza a névjegyek listáját egy adatbázisból, és lejátssza a hangüzeneteket, amikor a hívást egy élő személy veszi fel a másik oldalon. A robo tárcsázó rendszer azt is érzékeli, ha a hívást hangposta-szolgáltatás vagy üzenetrögzítő fogadja, és alternatív üzenetet küld.
A robo tárcsázók úgy konfigurálhatók, hogy akár rögzített hangüzenetet, akár a rendszer által az Ön szövegéből generált szöveges üzenetet játsszanak le. Ezek az üzenetek a rendelkezésre álló ügyfélinformációk alapján is személyre szabhatók. A robo tárcsázó szoftverrendszerek egyéb gyakori jellemzői közé tartozik a valós idejű jelentéskészítés és a részletes hívásnaplók, az IVR integráció, a híváskampányok ütemezése és testreszabása, a tárcsázási gyakoriság módosítása stb.
Az elmúlt években a robothívásokat széles körben használták illegális célokra a csalók. Például 2018-ban körülbelül 48 milliárd robothívást kezdeményeztek az egyesült államokbeli mobiltelefon-felhasználóknak, miközben a becslések szerint a csalások tették ki az összes robothívás 40 százalékát a YouMail, egy robothívást kezelő cég szerint. Ez az oka annak, hogy a robothívások rossz hírnévre tettek szert, és gyakran hozzák kapcsolatba csalóhívásokkal. Ennek ellenére a robothívások 60%-a legitim, és számos szervezet és vállalkozás használja a különböző iparágakban, például a távközlésben, a bankszektorban, a gyógyszerészetben, az oktatásban, a politikában, valamint jótékonysági és non-profit szervezetekben.
A Robocall szolgáltatás leegyszerűsítheti a folyamatot, amikor üzenetét nagyszámú emberhez kell eljuttatnia, és frissítenie kell őket a szolgáltatással kapcsolatos legfontosabb információkkal, vagy figyelmeztetnie kell őket vészhelyzetben. Gyors és költséghatékony módon végrehajtható robothívásokkal. A szolgáltatás másodpercek alatt képes kézbesíteni az üzenetet, ami különösen hasznos olyan esetekben, amikor a sebesség kritikus tényező. A Robocall szolgáltatást általában telefonos felmérések futtatására és vásárlói visszajelzések gyűjtésére is használják.
Frequently asked questions
Mi a különbség a robothívás és a rögzített üzenet között?
A robothívások automatizált telefonhívások, amelyeket egy robot tárcsázó szoftverrendszer kezdeményez, hogy nagy közönséget érjen el, és frissítse őket a kritikus információkkal. A kapcsolat létrejötte után a rendszer egy rögzített üzenetet sugároz a címzettnek, ahelyett, hogy a hívást egy élő ügynökhöz kapcsolná.
Mi az a robot tárcsázás?
Robot tárcsázás vagy robot hívás szolgáltatás automatikusan képes előre rögzített üzeneteket kézbesíteni több ezer embernek egyszerre. Ez robot tárcsázók, szoftverrendszerek használatával történik, amelyek tárcsázzák a szükséges számokat az előre betöltött névjegyzékből, és lejátszák a rögzített hangüzeneteket, ahelyett, hogy egy tényleges élő ügynök beszélne, amikor a hívást a címzett veszi. A robot tárcsázók csalók általi visszaéléseivel kapcsolatos viták ellenére a robot tárcsázási szolgáltatást legális módon használják a különböző iparágakban működő vállalkozások és szervezetek, például időpont-emlékeztetők, kritikus riasztások frissítései, közszolgálati bejelentések stb.
A robot tárcsázó a LiveAgent része?
A LiveAgent kapcsolati központ szoftvermegoldása jelenleg nem támogatja a robot tárcsázást. Azonban számos funkcióval rendelkezik, beleértve a bejövő call center és a kimenő call center funkciókat. Lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy a click-to-call funkción keresztül proaktívan elérjék ügyfeleiket és potenciális ügyfeleket.
Expert note
Robot tárcsázó egy automatizált telefonhívás szolgáltatás, amely lehetővé teszi előre rögzített üzenetek küldését nagyobb közönségnek egyszerre, robotok által. Sok iparágban használják, de a csalók is visszaélhetnek vele.

Azonos időben írt szöveg megtekintése
A Quality Unit LLC bemutatja LiveAgent szolgáltatását, amely előnyös lehet vállalkozásoknak. A weboldal sütiket használ, és lehetőség van érdeklődőknek kapcsolatba lépni a vállalattal. A LiveAgent irányítópultját online létre lehet hozni, de az oldal betöltése folyamatban van.
A call center szoftveres trendek közül a CRM használata az ügyfelek élményének javítása érdekében egyre elterjedtebb. A LiveAgent integrálja több tucat kommunikációs csatornát. A hívásautomatizálás minimalizálja a várakozási időt és növeli az elégedettséget. A LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélszolgálat hatékony kezelését, melynek köszönhetően növekszik az alkalmazottak elégedettsége és csökkenthető a költség.
Az automatizált hívórendszerek felhőszolgáltatási szolgáltatásokat nyújtanak a telefonhívások automatizálásához. Lehetővé teszik a bejövő és kimenő hívások lebonyolítását ügyfélszolgálati ügynökök nélkül. A LiveAgent például automatikus tárcsázó és szcenárió automatizáció rendszerrel rendelkezik, amely javítja az ügynök termelékenységét és csökkenti a költségeket. Az automatizált telefonmenürendszer lehetőséget ad az előre rögzített hangüzenetek küldésére és az üzenetrögzítésre.