Mi a Tel Link Protokoll?
A Tel-link protokollokat arra használják, hogy beállítsák a hívásokat online (click-to-call). A tel-link protokoll használatával egy telefonszám hívásának a linkre kerül a weboldalra, általában szöveges link formájában, gombként vagy képként. Azáltal ha a linkre kattintanak, az ügyfelek közvetlen telefonhívásba kezdhetnek azzal a telefonszámmal, melyet Ön választ. A legtöbb modern webes böngésző támogatja az automatikus szám felismerést, tehát a telefonszámok automatikusan linkké alakulnak. Néha azonban saját maga szeretné egy megtenni.
Az ügyfeleknek nincs szüksége letölteni szoftvert a hagyományos kiegészítőkön kívül, mint például a Flash. Ez megszünteti annak az esélyét, hogy az ügyfelek káros szoftvereket töltsenek le, mint például rosszindulatú- vagy kémprogram. Rengeteg click-to-call (kattintás és hívás) technológia ügyfél nélküli web-to-phone (webről telefonra, ami azt jelenti, hogy a hívás az ügyfél számítógépén kívül helyezkedik el.
Azáltal, hogy ügyfeleinek click to call (kattintás és hívás) opciót kínál, egy remek opciót kínál nekik, hiszen ez lehetőséget biztosít arra, hogy az ügyfelei közvetlenül kommunikáljanak ügynökeivel.
Hogyan kell hiperhivatkozást készíteni egy telefonszámra?
Ez egyszerű. Másolja ki az alábbi kódot a weboldalára és cserélje ki a telefonszámot a saját telefonszámára az idézőjelek között.
Miután elmentette a változtatásokat, akkor látnia kell a telefonszámát hiperhivatkozással a weboldalán. Miután ügyfelei rákattintanak a linkre a telefonos kommunikáció köztük és ügynökei között készen áll.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Szeretné még jobban fejleszteni vállalkozását?
Telefonhivatkozás beágyazása a webhelyére nagyszerű kezdet a hűséges ügyfelek megszerzéséhez. Ha azonban hatékony és eredményes ügyfélszolgálatot szeretne létrehozni a bevételeinek növelése és a versenyelőny megszerzése érdekében, próbáljon ki egy ügyfélszolgálati megoldást. A legjobb ügyfélszolgálati szoftver tartalmazza az e-maileket, a hívásokat, az élő csevegést, a fórumokat, a Tudásbázist, a közösségi média ügyfél-kérdéseit és egyebeket!
Ha szeretne többet megtudni,tekintse meg a LiveAgent – Funkciók oldalt.
Try out LiveAgent for FREE
LiveAgent is a help desk solution that improves your customer service right away. Test it out now for free, and start increasing your sales right away.
Expert note
A Tel-link protokoll lehetővé teszi az online hívásokat, így az ügyfelek közvetlenül telefonálhatnak a vállalkozáshoz a weboldalról. Ez növeli az elégedettséget és hűséget.

A beszélgető partner irányításának fontosságát és az ügyfélszolgálat koncepcióit tárgyaló cikkben megemlítik a hívás elhelyezés és továbbítás folyamatát, valamint az automatizált híváselosztás előnyeit. A LiveAgent honlapja GDPR, biztonsági politikát és adatvédelmet biztosít. Az ügyfél-elégedettség növelése és a működési költségek csökkentése érdekében intelligens rendszerek nyújtanak segítséget. A LiveAgent demóját ingyenesen ki lehet próbálni.
A LiveAgent VoIP hívásrögzítő szolgáltatása mellett számos más VoIP telefon- és szoftverszolgáltatás is található, mint a mobil VoIP, VoIP tárcsázó vagy Nem rögzített VoIP. A LiveAgent kínálja a legjobb alternatívát a bejövő hívások, ügyfélszolgálati rendszerek, panaszkezelés és e-mailkezelés számára. A vállalatral kapcsolatos információk megtalálhatók a weboldalukon.
LiveAgent is a popular customer service software offering VoIP phone systems, call center and complaint management systems, email management software, and more. The company has won awards and certificates, and has satisfied customers. LiveAgent also has a partner program, a blog, an academy, and webinars. Customers can use the cost calculator to estimate their expenses. The company provides sales contacts and a demo. LiveAgent values security and privacy, and has created a support portal, migration services, and a change log. The user interface is being created and LiveAgent will send the login information.