A VoIP-felhasználók száma a vállalkozások körében növekszik, mert kényelmes az internetkapcsolatok kihasználása hangforgalomra. Mindössze egy infrastruktúrára van szüksége a VoIP forgalom működtetéséhez. A sikeres VoIP-infrastruktúra pontos összetevői attól függnek, hogy mi van már a helyén, és milyen igényei vannak.
Mi az a VoIP infrastruktúra?
A VoIP infrastruktúra fizikai és szoftver összetevőkből áll, amelyekre szükség van az internetprotokoll működéséhez. A sikeres VoIP infrastruktúra hibátlan átviteli rendszert biztosít a hangforgalomhoz (vagy más médiához), függetlenül a fizikai helytől.
A hanghálózati infrastruktúra összetevői az
Elegendő sávszélesség – minden hívásnak külön sávszélességű „darabra” van szüksége a zökkenőmentes átvitel érdekében; ha nincs elég sávszélessége, akkor a csomagok leeshetnek, ami azt jelenti, hogy a hívás minősége romlik, vagy késések vannak. Ennek elkerülése érdekében választhat egy hibrid változatot, és használjon dedikált és szélessávú internetkapcsolatot (ehhez szoftveresen definiált, SD szolgáltatást használjon), vagy kérjen garantált sávszélességet internetszolgáltatójától.
VoIP szolgáltató – válasszon megbízható szolgáltatót hanghálózati üzleti igényeinek kielégítésére (sok VoIP szolgáltató kínál szolgáltatásokat, lépjen kapcsolatba egy VoIP szállítóval, és beszélje meg Voice hálózati igényeit, vagy választhat egy magánhálózatot a házon belül, és beállíthatja a rendszert helyszínen). Töltse le a VoIP-szolgáltatók szoftverét, és kövesse az utasításokat.
IP-t használó VoIP telefon (ez lehet vezetékes telefon vagy szoftveres telefon, amely alkalmazásként vagy több vonallal és funkcióval rendelkező üzleti telefon) – Ethernet kábellel csatlakoztassa routerhez vagy modemhez, WIFI-n vezeték nélküli adapterrel . Vagy használjon hagyományos telefont VoIP-telefonadapterrel – számítógépéhez vagy modeméhez csatlakoztatva.
Hogyan lehet hasznos a LiveAgent?
A sikeres VoIP-infrastruktúra asztali alapjaként a LiveAgent lehetővé teszi, hogy a VoIP-szolgáltatásokat és eszközöket kéz a kézben használja. Akár asztali, többcsatornás vagy jegykezelő megoldást keres, a VoIP megvalósítást kihasználhatja erőfeszítéseiben. Például az IVR automatizált telefonrendszerrel rendelkező call center megoldás lehetővé teszi, hogy saját csatornakérelmeket tervezzen a bejövő hívások megfelelő részlegre történő továbbításához, az automatikus híváselosztással, az ACD-vel a nagyszámú bejövő hívás kezelésére, a visszahívási funkcióval és a korlátlan hívásokkal. felvétel. Ezen kívül megtervezheti ügyfélkapuit, élő chattel, tudásbázissal és automatizált üzleti megoldásokat hozhat létre az Ön igényei szerint.
Get the right call center features
VoIP Infrastructure is an essential component of any business communication system. Find out more about its benefits here!
Frequently asked questions
Hogyan építi fel VoIP infrastruktúráját?
Döntse el, mit szeretne tőle (nemzetközi hívásokat, bejövő vagy kimenő hívásokat stb.). Ellenőrizze, hogy milyen hardverrel és szoftverrel rendelkezik, és milyen beállításokat kell végrehajtania a VoIP megvalósításához. Ellenőrizze a sávszélességet. Válasszon VoIP-szolgáltatót, és kövesse a szoftver- és integrációs igényekre vonatkozó utasításait.
Melyek a fontos VoIP integrációk?
A VoIP integrációnak számos előnye van, és fontosságuk az Ön igényeitől függ. A legfontosabbak az élő csevegés, a CRM és az API.
Expert note
A VoIP infrastruktúra a fizikai és szoftver összetevőkből áll, amelyek biztosítják az internetprotokoll működését a hangforgalomhoz. A sikeres VoIP-infrastruktúra a meglévő rendszer igényeire szabott elképzelésekkel épül fel.

A LiveAgent VoIP hívásrögzítő szolgáltatása mellett számos más VoIP telefon- és szoftverszolgáltatás is található, mint a mobil VoIP, VoIP tárcsázó vagy Nem rögzített VoIP. A LiveAgent kínálja a legjobb alternatívát a bejövő hívások, ügyfélszolgálati rendszerek, panaszkezelés és e-mailkezelés számára. A vállalatral kapcsolatos információk megtalálhatók a weboldalukon.
VoIP implementáció ellenőrzőlista
A cikk arról szól, hogy hogyan érdemes egy vállalkozásnak meghatározni a VoIP-szolgáltatás igényeit. A cikk írója szerint fontos, hogy a célok specifikusak, mérhetőek, elérhetőek, relevánsak és időhöz kötöttek legyenek. Az író azt is javasolja, hogy rangsoroljuk a kritikus VoIP-funkciókat, és határozzuk meg, hogy azok melyik szolgáltatótól elérhetőek. A cikk további tanácsokat is ad, hogy miként érdemes a jelenlegi infrastruktúrát felmérni, hogy az képes-e támogatni az új VoIP-rendszert.
A LiveAgent VoIP szolgáltató számos funkciót kínál, beleértve a telefonrendszereket, a bejövő hívásokkal foglalkozó szoftvereket és az ügyfélportál szoftvereket. A VoIP lehetővé teszi a megfizethető hívásokat az interneten keresztül, és előnyei közé tartozik a költségmegtakarítás és nagyobb rugalmasság. A mobil VoIP hatékony és olcsó megoldás az üzleti felhasználóknak, és kiváló minőségű beszélgetéseket folytathat az okostelefonja vagy táblagépe segítségével. A VoIP-hívó által továbbított beszélgetések internetkapcsolaton keresztül mennek, és a jogos és a nemkívánatos hívások azonosítására hívóazonosító és hívásletiltás használható.