agreement illustration

Szeretne társulni?

Ez nagyszerű hír! Vegye fel a kapcsolatot közvetlenül az értékesítésért felelős vezetőnkkel és beszélje meg a partnerségi lehetőségeket, amelyeken részt kíván venni. Használja az alábbi kapcsolattartó gombot, hogy közvetlenül neki írjon és megkezdje az új utat.

 

Még nem ismer minket?

Ismerje meg a többcsatornás ügyfélszolgálat erejét és nézze meg, milyen hatást gyakorol sok vállalatra szerte a világon a vállalkozások és az ipar számos területén. Hozza a LiveAgent-et közelebb a helyi piacához és élvezze a kölcsönös partnerség előnyeit.

introduce web metrics - illustration
agreement illustration

Különleges igények?

Ajánlatokat készítünk ügyfeleink számára rendszeres igények szerint. Megértjük, hogy egyes vállalatok sajátos belső irányelvekkel rendelkeznek és örömmel válaszolunk minden kérdésre. További részletekért vegye fel velünk a kapcsolatot.

Kapcsolódó cikkek ehhezSzeretne társulni?
Az ügyfélkapcsolatok olyan kapcsolatok, amelyeket minden vállalat az ügyfelekkel ápol. Nem számít mekkora a vállalat, az ügyfélkapcsolatok jelentősége óriási.

Vevőkapcsolatok

A cikk bemutatja a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverét, CRM integrációját, VoIP telefonrendszereit és ügyfélkapcsolatok fontosságát. A LiveAgent demója bemutatja az árazást, funkciókat és integrációkat. A cikk továbbá hangsúlyozza az ügyfélkapcsolatok jelentőségét és a CRM stratégiáját.

Számos módja van annak, hogy minőségi ügyfélszolgálatot nyújtson. Lehet a hangsúly az ügyfelek igényeinek megértésén, vagy egy minőségi ügyfélszolgálat szoftver, például a LiveAgent használatán is.

Hatékony ügyfélszolgálat

A LiveAgent egy automatizált ügyfélszolgálati rendszer, amely több kommunikációs csatornát kapcsol össze egy univerzális postaládában. A rendszer hatékony és rendezett, növeli az ügyfelek elégedettségét és az értékesítést. A felhasználók elégedettek az árakkal és a szolgáltatással, a LiveAgentet pedig a legjobb támogatási rendszernek tartják. A rendszer önállóan generál válasszokat és automatikusan fordít nyelveket. A rendszer testre szabható, és segíti a brand imázsának növelését. A LiveAgent könnyen telepíthető és használható, amelyben egyedi bejelentkezési adatokkal rendelkezhet. A weboldal sütiket használ, amelyekről bővebb információt olvashat az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvekben.

A legjobb ügyfélszolgálat az, amelyik egy ütemet sem hagy ki. Ügyfélszolgálati ügynöki képzési ellenőrzőlistánkkal győződjön meg arról, hogy munkatársai mindenre készen állnak.

Ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlista

Az ügyfélszolgálati ügynököknek fontos megérteniük a munkajelentési elveket, hogy pontosan dokumentálhassák munkájukat és elkerülhessék a hibákat. Ehhez érdemes elolvasni a vállalat munkajelentési szabályzatát. Emellett fontos a műszakok, jelenlét és értekezletek hozzáadása a vállalati naptárhoz, hogy mindenki tisztában legyen a tervezett programokkal. Ehhez hozzon létre egy céges naptárt és ossza meg a csapat tagjaival.

A legnagyszerűbb cél sok vállalat számára a vásárlói elégedettség. A vásárlói élvezet, vagy a vásárlói 'wow' egy 'wow' hangulatot hoz a kliensnek. Tudjon meg többet.

Vásárlói élvezet

Az ügyfélszolgálati csapat a vásárlói elégedettséget és hűséget erősíti, és a játékosítás motiválja őket. A vásárlói centrikusság fontos a vállalkozások sikeréhez, és az utolsó esély e-mail sablonok hasznosak lehetnek az értékesítésben. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver megoldást kínál a fejlődéshez.

Are you struggling with customer service terminology? LiveAgent glossary enables you to get familiar with all terms right away.

VoIP hívás blokkolása

A LiveAgent szoftver több funkciót kínál az ügyfélszolgálat és hívásközpont megoldásokhoz, beleértve a VoIP-hívások rögzítését és blokkolását. Az alkalmazás rugalmas és hasznos a marketing csapatnak is.

Az ügyfélkapcsolatok olyan kapcsolatok, amelyeket minden vállalat az ügyfelekkel ápol. Nem számít mekkora a vállalat, az ügyfélkapcsolatok jelentősége óriási.

Vevőkapcsolatok

Az ügyfélkapcsolatok fontosak a vállalatok számára, ezért az ügyfelek motivációit és követelményeit meg kell érteni. A CRM stratégiája segíthet ebben, melynek során kiváló szolgáltatást kell nyújtani és gondoskodni kell az ügyfelekről. A LiveAgent ügyfélszolgálati támogatás szoftvere segít az ügyfél elégedettségének javításában és hasznos tippeket találhatunk a cég blogjában. Elérhető ingyenes próba és bocsánatkérési sablonok állnak rendelkezésre. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintik az összes igényt, a kapcsolódó tevékenységeket és az SLA megfelelőségét. A készség alapú továbbítás segítségével jobb kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínálhatunk. A hívásmegoldás szakértői segítséget nyújtanak az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmak megértésében.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x