A LiveAgent egy automatizált ügyfélszolgálati rendszer, amely több kommunikációs csatornát kapcsol össze egy univerzális postaládában. A rendszer hatékony és rendezett, növeli az ügyfelek elégedettségét és az értékesítést. A felhasználók elégedettek az árakkal és a szolgáltatással, a LiveAgentet pedig a legjobb támogatási rendszernek tartják. A rendszer önállóan generál válasszokat és automatikusan fordít nyelveket. A rendszer testre szabható, és segíti a brand imázsának növelését. A LiveAgent könnyen telepíthető és használható, amelyben egyedi bejelentkezési adatokkal rendelkezhet. A weboldal sütiket használ, amelyekről bővebb információt olvashat az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvekben.
Ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlista
Az ügyfélszolgálati ügynököknek fontos megérteniük a munkajelentési elveket, hogy pontosan dokumentálhassák munkájukat és elkerülhessék a hibákat. Ehhez érdemes elolvasni a vállalat munkajelentési szabályzatát. Emellett fontos a műszakok, jelenlét és értekezletek hozzáadása a vállalati naptárhoz, hogy mindenki tisztában legyen a tervezett programokkal. Ehhez hozzon létre egy céges naptárt és ossza meg a csapat tagjaival.
Az ügyfélszolgálati csapat a vásárlói elégedettséget és hűséget erősíti, és a játékosítás motiválja őket. A vásárlói centrikusság fontos a vállalkozások sikeréhez, és az utolsó esély e-mail sablonok hasznosak lehetnek az értékesítésben. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver megoldást kínál a fejlődéshez.
Az ügyfélkapcsolatok fontosak a vállalatok számára, ezért az ügyfelek motivációit és követelményeit meg kell érteni. A CRM stratégiája segíthet ebben, melynek során kiváló szolgáltatást kell nyújtani és gondoskodni kell az ügyfelekről. A LiveAgent ügyfélszolgálati támogatás szoftvere segít az ügyfél elégedettségének javításában és hasznos tippeket találhatunk a cég blogjában. Elérhető ingyenes próba és bocsánatkérési sablonok állnak rendelkezésre. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintik az összes igényt, a kapcsolódó tevékenységeket és az SLA megfelelőségét. A készség alapú továbbítás segítségével jobb kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínálhatunk. A hívásmegoldás szakértői segítséget nyújtanak az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmak megértésében.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.