agreement illustration

Szeretne társulni?

Ez nagyszerű hír! Vegye fel a kapcsolatot közvetlenül az értékesítésért felelős vezetőnkkel és beszélje meg a partnerségi lehetőségeket, amelyeken részt kíván venni. Használja az alábbi kapcsolattartó gombot, hogy közvetlenül neki írjon és megkezdje az új utat.

 

Még nem ismer minket?

Ismerje meg a többcsatornás ügyfélszolgálat erejét és nézze meg, milyen hatást gyakorol sok vállalatra szerte a világon a vállalkozások és az ipar számos területén. Hozza a LiveAgent-et közelebb a helyi piacához és élvezze a kölcsönös partnerség előnyeit.

introduce web metrics - illustration
agreement illustration

Különleges igények?

Ajánlatokat készítünk ügyfeleink számára rendszeres igények szerint. Megértjük, hogy egyes vállalatok sajátos belső irányelvekkel rendelkeznek és örömmel válaszolunk minden kérdésre. További részletekért vegye fel velünk a kapcsolatot.

Kapcsolódó cikkek ehhezSzeretne társulni?
Az ügyfélkapcsolatok olyan kapcsolatok, amelyeket minden vállalat az ügyfelekkel ápol. Nem számít mekkora a vállalat, az ügyfélkapcsolatok jelentősége óriási.

Vevőkapcsolatok

A cikk bemutatja a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverét, CRM integrációját, VoIP telefonrendszereit és ügyfélkapcsolatok fontosságát. A LiveAgent demója bemutatja az árazást, funkciókat és integrációkat. A cikk továbbá hangsúlyozza az ügyfélkapcsolatok jelentőségét és a CRM stratégiáját.

Számos módja van annak, hogy minőségi ügyfélszolgálatot nyújtson. Lehet a hangsúly az ügyfelek igényeinek megértésén, vagy egy minőségi ügyfélszolgálat szoftver, például a LiveAgent használatán is.

Hatékony ügyfélszolgálat

A LiveAgent egy automatizált ügyfélszolgálati rendszer, amely több kommunikációs csatornát kapcsol össze egy univerzális postaládában. A rendszer hatékony és rendezett, növeli az ügyfelek elégedettségét és az értékesítést. A felhasználók elégedettek az árakkal és a szolgáltatással, a LiveAgentet pedig a legjobb támogatási rendszernek tartják. A rendszer önállóan generál válasszokat és automatikusan fordít nyelveket. A rendszer testre szabható, és segíti a brand imázsának növelését. A LiveAgent könnyen telepíthető és használható, amelyben egyedi bejelentkezési adatokkal rendelkezhet. A weboldal sütiket használ, amelyekről bővebb információt olvashat az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvekben.

A legjobb ügyfélszolgálat az, amelyik egy ütemet sem hagy ki. Ügyfélszolgálati ügynöki képzési ellenőrzőlistánkkal győződjön meg arról, hogy munkatársai mindenre készen állnak.

Ügyfélszolgálati ügynökképzés ellenőrzőlista

Az ügyfélszolgálati ügynököknek fontos megérteniük a munkajelentési elveket, hogy pontosan dokumentálhassák munkájukat és elkerülhessék a hibákat. Ehhez érdemes elolvasni a vállalat munkajelentési szabályzatát. Emellett fontos a műszakok, jelenlét és értekezletek hozzáadása a vállalati naptárhoz, hogy mindenki tisztában legyen a tervezett programokkal. Ehhez hozzon létre egy céges naptárt és ossza meg a csapat tagjaival.

A legnagyszerűbb cél sok vállalat számára a vásárlói elégedettség. A vásárlói élvezet, vagy a vásárlói 'wow' egy 'wow' hangulatot hoz a kliensnek. Tudjon meg többet.

Vásárlói élvezet

Az ügyfélszolgálati csapat a vásárlói elégedettséget és hűséget erősíti, és a játékosítás motiválja őket. A vásárlói centrikusság fontos a vállalkozások sikeréhez, és az utolsó esély e-mail sablonok hasznosak lehetnek az értékesítésben. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver megoldást kínál a fejlődéshez.

Are you struggling with customer service terminology? LiveAgent glossary enables you to get familiar with all terms right away.

VoIP hívás blokkolása

A LiveAgent szoftver több funkciót kínál az ügyfélszolgálat és hívásközpont megoldásokhoz, beleértve a VoIP-hívások rögzítését és blokkolását. Az alkalmazás rugalmas és hasznos a marketing csapatnak is.

Az ügyfélkapcsolatok olyan kapcsolatok, amelyeket minden vállalat az ügyfelekkel ápol. Nem számít mekkora a vállalat, az ügyfélkapcsolatok jelentősége óriási.

Vevőkapcsolatok

Az ügyfélkapcsolatok fontosak a vállalatok számára, ezért az ügyfelek motivációit és követelményeit meg kell érteni. A CRM stratégiája segíthet ebben, melynek során kiváló szolgáltatást kell nyújtani és gondoskodni kell az ügyfelekről. A LiveAgent ügyfélszolgálati támogatás szoftvere segít az ügyfél elégedettségének javításában és hasznos tippeket találhatunk a cég blogjában. Elérhető ingyenes próba és bocsánatkérési sablonok állnak rendelkezésre. Az ügyfélszolgálati jelentések áttekintik az összes igényt, a kapcsolódó tevékenységeket és az SLA megfelelőségét. A készség alapú továbbítás segítségével jobb kommunikációs csatornákat és szolgáltatásokat kínálhatunk. A hívásmegoldás szakértői segítséget nyújtanak az ügyfélszolgáltatással kapcsolatos fogalmak megértésében.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Foglaljon le egy demót

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x