Az ügyfélszolgálati munka néha nagy kihívást jelenthet. Minden nap különféle emberekkel való foglalkozás sok türelmet igényel. Ezenkívül még a legjobban képzett szakembereknek is lehetnek gondjaik azzal, hogy nyugodtak maradjanak, amikor dühös ügyfélnek válaszolnak.
Megosztjuk ezeket az ügyfélszolgálati idézeteket az ügynökei motiválására és a csapat szellemének növelése érdekében!
- “Vállalatként az a cél, hogy ne csak a legjobb, de legendás legyen az ügyfélszolgálat.” – Sam Walton, a Wal-Mart alapítója
- “Az ügyfelét nem érdekli, mennyit tud, amíg nem tudja, mennyire érdekli” – Damon Richards
- “Az ügyfelek nem várják el, hogy tökéletes legyen. Azt várják, hogy javítsa ki a hibákat.” – Donald Porter, V.P. British Airways
- “A legjobb ügyfelei meglehetősen nagy benyomást tesznek. Tegye ugyanezt, és nem fogják elhagyni.” – SAP Ad
- “Nem egy életfogytig tartó börtönt, hanem ügyfeleket szolgál. Tudja meg, hogyan élvezheti a munkáját” – Laurie Mcintosh
- “Ígérjen kevesebbet és nyújtson többet.” – Toby Bloomberg
- “A legboldogtalanabb ügyfelektől tanulhat a legtöbbet” – Bill Gates
- “1. Szabály: Az ügyfélnek mindig igaza van. 2. Szabály: Ha az ügyfél valaha téved, olvassa el újra az 1. szabályt.” – Stew Leonard
- “Ha nagyszerű élményt nyújt, az ügyfelek egymásnak mesélnek majd róla. A szóbeszéd nagy jelentőséggel bír.” – Jeff Bezos, CEO Amazon.com
- “Az ügyfél elégedettsége értéktelen. Az ügyfél hűsége felbecsülhetetlen.” – Jeffrey Gitomer
BÓNUSZ:
“A jó ügyfélszolgálat olcsóbb, mint a rossz ügyfélszolgálat.” – Sally Gronow, Welsh Water
Delight customers with exceptional service
Pull out all the stops for your customers with LiveAgent help desk software. Discover just how pleasant and easy customer service can be with the right tools.
Ossza meg ezt a cikket
Az e-mail marketing a legtöbbet hozza a digitális marketing terén. A LiveAgent tesztet nyújt a gépelési sebesség növelésére, míg a VoIP szoftverek a Mac-felhasználók számára a legjobbak. Az ügyfélszolgálati élmény javítása érdekében a gépi tanulás és az adatközpontú megközelítés is fontos szerepet játszik. A koronavírus idején a kommunikáció és az ügyfélkapcsolatok kialakítása kulcsfontosságúak, míg az érzelmi kapcsolatok és az ügyfélmegtartási stratégiák segíthetnek a sikeres e-kereskedelmi üzlet működtetésében.
A WYSIWYG szerkesztő lehetővé teszi a tudásbázis cikkek, jegyek és e-mail sablonok formázását, valamint számos szerkesztési lehetőséget kínál, mint például betűtípusok változtatása és képek hozzáadása. Azok, akik értenek a dizájnhoz, egyéni tudásbázis cikkeket is készíthetnek a HTML és CSS szerkesztő segítségével.