Az ügyfelekkel, a vásárlókkal vagy a potenciális ügyfelekkel való kommunikáció során a beszélgetés megszakításának megfelelő módjának megtalálása ugyanolyan kritikus, mint a megfelelő nyitás. Valójában az interakció szakszerű, udvarias és tisztelettudó módon történő lezárása még azt is, ami kellemetlen beszélgetésként kezdődhetett, pozitív ügyfélszolgálati élménnyé alakíthatja, és jó végső benyomást hagyhat az ügyfél számára.
Alapvető tippek az ügyfelekkel folytatott beszélgetések befejezéséhez
Hogyan fejezzük be a beszélgetést – ügyfélszolgálati szkriptek
Az American Express felmérése szerint a fogyasztók 68%-a úgy véli, hogy a kellemes ügyfélszolgálati képviselő kulcsfontosságú a pozitív szolgáltatási tapasztalatokhoz. Az alábbiakban bemutatunk néhány bevált példát arra, hogyan lehet professzionálisan befejezni az ügyfélbeszélgetéseket a különböző támogatási csatornákon keresztül annak érdekében, hogy ügyfelei mindig kellemes élményben részesüljenek, amikor kapcsolatba lépnek Önnel.
A telefonhívás befejezése: hívás lezárási nyilatkozatok
Hogyan zárjunk le egy e-mailt: e-mail lezáró kifejezések
Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést élő csevegés során
Hogyan fejezzünk be egy közösségi média beszélgetést
Ready to put our templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..