• Sablonok
  • Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést

Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést

Az ügyfelekkel, a vásárlókkal vagy a potenciális ügyfelekkel való kommunikáció során a beszélgetés megszakításának megfelelő módjának megtalálása ugyanolyan kritikus, mint a megfelelő nyitás. Valójában az interakció szakszerű, udvarias és tisztelettudó módon történő lezárása még azt is, ami kellemetlen beszélgetésként kezdődhetett, pozitív ügyfélszolgálati élménnyé alakíthatja, és jó végső benyomást hagyhat az ügyfél számára.

Alapvető tippek az ügyfelekkel folytatott beszélgetések befejezéséhez

  • Használjon egy vagy több leggyakoribb beszélgetést befejező kifejezést, amely releváns az interakció témája szempontjából (köszönet az ügyfélnek, megismétli bocsánatkérését, tájékoztatás a következő lépésekről stb.).
  • Válassza ki a közönségének leginkább megfelelő szókincset, hangnemet és stílust.
  • Állítsa be a záró nyilatkozatait a különböző támogatási csatornákhoz. A telefonos és e-mailes beszélgetések általában hivatalosabb nyelvet igényelnek, míg az élő csevegés és a közösségi média interakciók általában kötetlenebbek.
  • Kerülje az ugyanazt a zárómondatot minden egyes interakció végén, mert ez túl általánosnak és robotikusnak tűnhet – szabja testre az üzenetét, amikor csak lehetséges.
  • Kérdezze meg az ügyfelet, tudna-e még valamiben segíteni neki, vagy ösztönözheti őket arra, hogy a jövőben ismét vegyék fel a kapcsolatot.
  • Győződjön meg róla, hogy elköszönése udvarias, barátságos és összességében pozitív benyomást hagy.
Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést
Sablonjaink segítségével professzionális és udvarias módon fejezheti be az ügyfelekkel folytatott beszélgetéseket — függetlenül az Ön által használt csatornától

Hogyan fejezzük be a beszélgetést – ügyfélszolgálati szkriptek

Az American Express felmérése szerint a fogyasztók 68%-a úgy véli, hogy a kellemes ügyfélszolgálati képviselő kulcsfontosságú a pozitív szolgáltatási tapasztalatokhoz. Az alábbiakban bemutatunk néhány bevált példát arra, hogyan lehet professzionálisan befejezni az ügyfélbeszélgetéseket a különböző támogatási csatornákon keresztül annak érdekében, hogy ügyfelei mindig kellemes élményben részesüljenek, amikor kapcsolatba lépnek Önnel.

A telefonhívás befejezése: hívás lezárási nyilatkozatok

Hogyan zárjunk le egy e-mailt: e-mail lezáró kifejezések

Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést élő csevegés során

Hogyan fejezzünk be egy közösségi média beszélgetést

Ready to put our templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..