Hívásközpont: Hívások lezárása/szüneteltetése sablonok. Célszerű és hatékony sablonok a hívásközpontokon végzett munkához. Többek között magyarázatot ad az ügyfélnek a hívás szüneteltetésének okára és hogyan zárja le a hívást. Ismerteti a LiveAgent virtuális call center megoldásának előnyeit.
Sok ügyfél telefonon szeretne kapcsolatba lépni kedvenc márkáival. Azonban az ügyfélszolgálat többsége bejelentette, hogy „a telefonhívás halott”, ami valójában egy 2010. november 14-i (!) TechCrunch cikkből származó mondat. Annak ellenére, hogy a szerző hozzátette, hogy a „halott” kifejezéssel a technológiai ipar azt jelenti, hogy „hanyatlóban van”, évekkel később és a Forrester ehhez hasonló tanulmányai mást bizonyítanak.
Nem állíthatjuk azonban, hogy az ügyfélszolgálatokban használt egyéb kommunikációs csatornák, például az élő chat, a csevegőrobotok vagy az azonnali üzenetküldők nem növekednek népszerűségükben. De ez nem azt jelenti, hogy az ügyfeleket már nem érdekli a telefonos segítség.
Az alábbiakban néhány példát talál a hívások lezárására/szüneteltetésére. Használja őket arra, hogy pozitív módon fejezze be vagy szüneteltesse az ügyfelekkel folytatott kommunikációt, biztosítva ezzel elégedettségüket és hűségüket.
Tervezze meg saját sablonjait
A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy megtervezze saját ügyfél e-mail sablonjait. Kíváncsi az összes lehetőségre?
A hívás lezárásának egyik oka az ügyfél problémájának megoldásának egyszerű ténye lehet. Ezután csak annyit kell tennie, hogy köszönetet mond az ügyfélnek a beszélgetésért, és biztosítja, hogy bármikor újra elérhetik a segítséget.
A hívás lezárásának egyéb okai között szerepelhet az is, hogy nem tudja megoldani az ügyfél kérését, vagy a beszélgetést másik csatornára kell áthelyezni. A hívás szüneteltetése általában akkor történik, amikor az ügyfél problémájának megoldása a szokásosnál hosszabb ideig tart, vagy további időre van szükség a különböző érdekeltek bevonásához. Ritka helyzetekben a hívás az ügyfél viselkedése miatt zárul le: durva, agresszív vagy nem hajlandó együttműködni például az ügynökkel.
Igen, ügynökeinek mindig meg kell magyarázniuk, miért történik valami, és ez nem csak a hívás lezárásának vagy szüneteltetésének okainak magyarázatára vonatkozik. Ezért az ügynökeinek szabályként kell kezelniük annak tisztázását, hogy miért zárják le vagy szüneteltetik a jegyet vagy a hívást. Nem kell, hogy hosszú legyen a beszéd. Két rövid mondat arról, hogy mi történt, miért történt, és a következő lépések elegendőek ahhoz, hogy ügyfelei tájékozottak legyenek.
Ügyfélszolgálati igénylőlapok sablonjai
A marketing summary of the text in Hungarian would be: "A marketing szövegben bemutatott termék innovatív és vonzó, amely vonzza a vásárlókat az egyedi funkcióival és stílusával."
LiveAgent egy hatékony eszköz az ügyfélkapcsolatok kezelésére, időt takarít meg és javítja az ügynökök teljesítményét. Az előnézeti tárcsázó segíti az ügynököket a hatékonyabb kapcsolatfelvételben. Az LiveAgent népszerű ügyfélszolgálati és hívóközpont megoldás, amely integrálható más rendszerekkel. Az előnézeti tárcsázó hasznos lehet összetett értékesítési kampányok esetén. Try LiveAgent today!
Közösségi média támogató szoftver
Címkék segítségével könnyebben szervezheti az ügyfélszolgálati interakciókat. Az univerzális postafiók egyszerűsíti a kommunikációt az összes csatornáról. Automatizálási szabályok gyorsabb és hatékonyabb ügyfélinterakciót biztosítanak. Használja a jegyek funkcióit a válaszidő csökkentésére és az ügyfélszolgálat javítására.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team