Ingyenes próba
  • Sablonok
  • Hívásközpont: Hívások lezárása/szüneteltetése sablonok

Hívásközpont: Hívások lezárása/szüneteltetése sablonok

Sok ügyfél telefonon szeretne kapcsolatba lépni kedvenc márkáival. Azonban az ügyfélszolgálat többsége bejelentette, hogy „a telefonhívás halott”, ami valójában egy 2010. november 14-i (!) TechCrunch cikkből származó mondat. Annak ellenére, hogy a szerző hozzátette, hogy a „halott” kifejezéssel a technológiai ipar azt jelenti, hogy „hanyatlóban van”, évekkel később és a Forrester ehhez hasonló tanulmányai mást bizonyítanak.

hívástovábbítás részt vesz
Kommunikáljon az ügyfelekkel a LiveAgent virtuális call center megoldásán keresztül

Nem állíthatjuk azonban, hogy az ügyfélszolgálatokban használt egyéb kommunikációs csatornák, például az élő chat, a csevegőrobotok vagy az azonnali üzenetküldők nem növekednek népszerűségükben. De ez nem azt jelenti, hogy az ügyfeleket már nem érdekli a telefonos segítség.

Az alábbiakban néhány példát talál a hívások lezárására/szüneteltetésére. Használja őket arra, hogy pozitív módon fejezze be vagy szüneteltesse az ügyfelekkel folytatott kommunikációt, biztosítva ezzel elégedettségüket és hűségüket.

Tervezze meg saját sablonjait

A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy megtervezze saját ügyfél e-mail sablonjait. Kíváncsi az összes lehetőségre?

Próbálja ki a LiveAgentet

Hívásközpont: Hívások lezárása/szüneteltetése sablonok

Hívások lezárása/szüneteltetése sablon 1

Hívások lezárása/szüneteltetése sablon 2

Hívások lezárása/szüneteltetése sablon 3

Gyakran Ismételt Kérdések

Miért kell lezárni/szüneteltetni a hívást telefonon?

A hívás lezárásának egyik oka az ügyfél problémájának megoldásának egyszerű ténye lehet. Ezután csak annyit kell tennie, hogy köszönetet mond az ügyfélnek a beszélgetésért, és biztosítja, hogy bármikor újra elérhetik a segítséget.

A hívás lezárásának egyéb okai között szerepelhet az is, hogy nem tudja megoldani az ügyfél kérését, vagy a beszélgetést másik csatornára kell áthelyezni. A hívás szüneteltetése általában akkor történik, amikor az ügyfél problémájának megoldása a szokásosnál hosszabb ideig tart, vagy további időre van szükség a különböző érdekeltek bevonásához. Ritka helyzetekben a hívás az ügyfél viselkedése miatt zárul le: durva, agresszív vagy nem hajlandó együttműködni például az ügynökkel.

El kell magyaráznom, hogy miért zárjuk le/szüneteltetjük a hívást?

Igen, ügynökeinek mindig meg kell magyarázniuk, miért történik valami, és ez nem csak a hívás lezárásának vagy szüneteltetésének okainak magyarázatára vonatkozik. Ezért az ügynökeinek szabályként kell kezelniük annak tisztázását, hogy miért zárják le vagy szüneteltetik a jegyet vagy a hívást. Nem kell, hogy hosszú legyen a beszéd. Két rövid mondat arról, hogy mi történt, miért történt, és a következő lépések elegendőek ahhoz, hogy ügyfelei tájékozottak legyenek.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “GYIKOldal”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért kell lezárni/szüneteltetni a hívást telefonon?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A hívás lezárásának egyik oka az lehet, hogy nem tudja megoldani az ügyfél kérését, vagy a beszélgetés másik csatornára való áthelyezése. Ritka helyzetekben a hívás az ügyfél viselkedése miatt zárul le: durva, agresszív vagy nem hajlandó együttműködni például az ügynökkel.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “El kell magyaráznom, hogy miért zárjuk le/szüneteltetjük a hívást?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “Igen, ügynökeinek mindig meg kell magyarázniuk, miért történik valami, és ez nem csak a hívás lezárásának vagy szüneteltetésének okainak magyarázatára vonatkozik.” } }, { “@type”: “Kérdés”, “name”: “Miért kellene telefonon szüneteltetnie a kapcsolatot?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Válasz”, “text”: “A hívás szüneteltetése általában akkor történik, amikor az ügyfél problémájának megoldása a szokásosnál hosszabb ideig tart, vagy további időre van szükség a különböző érdekeltek bevonásához.” } }] }
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.