Ingyenes próba
  • Sablonok
  • Közösségi média kérdések a termékek/szolgáltatások válaszadására sablonok

Közösségi média kérdések a termékek/szolgáltatások válaszadására sablonok

El tudja képzelni magát Google nélkül vagy a barátaival, családjával való internetes összeköttetés nélkül? Nem nagyon.

Az internet dominanciája és annak hatása az életünkre masszív, különösen az online marketing miatt. Jelenleg több, mint 4.57 milliárd ember a földön kapcsolódva van a ‘virtuális’ világhoz.

Az egyik fő indok, amiért az emberek szeretik az internetet, mert az lehetővé teszi számukra, hogy viszonylag gyorsan információhoz jussanak. Például, mielőtt öntől vásárolnak, a vásárlói az internetet használva többet megtudnak társaságáról, termékeiről és szolgáltatásairól. Ha tényleg érdekli őket valami, talán még kapcsolatba is lépnek önnel, hogy feltegyenek egy kérdést.

A felelőssége vállalatként az, hogy mindig próbáljon időben és pontosan válaszolni nekik. Mielőtt segítünk megválaszolni mindenféle vásárlói kérdést, vegyen egy pillantást arra, hogy miért olyan erőteljes eszköz a közösségi média.

A közösségi médián való kommunikáció előnyei 

A társaságok és az egyének sok nagyszerű dolgot el tudnak érni a közösségi média szervezett és strukturált használatával. Lent felsoroltunk egy pár fő előnyt, amivel a közösségi hálózatok rendelkeznek:

  • A közösségi média segíti az oldala forgalmát, mivel lehetővé teszi, hogy olyan tartalmat tegyen közzé, amely visszairányít arra. Meg is oszthatja ugyanazt az információt, amit az oldalán tett közzé, hogy nyomatékosíthasson egy fontos információt.
  • A közösségi média növeli a márka figyelmet. Majdnem minden közösségi hálózat kínál funkciókat, amelyek segítenek a társaságoknak márka közösségeket és csoportokat építeni , amelyek több exponálást adhatnak.
  • A közösségi hálózatok új kapcsolatokat generálnak. A közösségi média segít kapcsolatba lépni új emberekkel, akik jövőbeli vásárlóvá, ellátóvá vagy partnerré, stb. válhatnak.
  • A közösségi hálózatok bátorítják a közvetlen kommunikációt a felhasználókkal. Amellett, hogy segítenek jobb szolgáltatást biztosítani, a közösségi médiák sokkal egyszerűbbé teszik a vásárlók megértését és a szükségleteik kielégítését.
  • A közösségi média segít megnövelni az értékesítéseket. A kis- és középvállalatok számos közösségi hálózat által kínált eszközöket használhatnak, hogy további értékesítéseket teremtsenek.
  • A közösségi hálózatok eszközök, amelyek a közösségi figyelmet/megfigyelést egyszerűbbé teszik.

Sablon ötletek

Kérdések egy termék funkciójáról

Kérdések egy termék környezetbarátságáról

Kérdések egy szolgáltatás elérhetőségéről

Közösségi média kérdések a termékekről vagy szolgáltatásokról – Gyakran ismételt kérdések

Minden kérdést meg kellene válaszolnom egy termékről/szolgáltatásról?

Webes chat szoba buborékok

Fontos szabály, hogy egy kérdés se maradhat megválaszolatlanul, amelyeket közvetlenül a postaládába küldenek vagy közösségi média kommentek formájában kerül megkérdezésre. Ha nem válaszol ezekre az üzenetekre, a kliensei ignorálva fogják érezni magukat. Ezzel egyidejűleg sose tudhatja, hogy milyen pozitív eredményei lehetnek egy egyszerű elismerésnek. Talán egy nagy értékesítés, egy játékváltoztató kliens, vagy egy új biznisz lehetőség.

Ha egy pár felhasználó ismétel egy bizonyos kérdést, ugyanazt a választ kellene küldenem nekik?

Közösségi média kérdések a termékek/szolgáltatások válaszadására sablonok

Ha kiszúr egy bizonyos kérdést vagy egy csoport kérdést, amelyet gyakrabban kérdeznek, mint mást, akkor készítenie kellene egy listát a gyakran ismételt kérdésekről és megosztani a linket az ügyfeleivel, akik érdeklődtek irántuk. Az a legjobb, ha megpróbálja testre szabni egy kicsit a kommunikációját, például üdvözölni a küldőt, a keresztnevüket használni, majd ez után a kis testre szabás után beilleszteni a választ. Ha a közösségi média postaládája kérdések ezreit kap havonta, talán hatékonyabb lenne szimplán elküldeni a linkeket a felhasználóknak a megfelelő válaszokhoz.

Közösségi média kérdések a termékek/szolgáltatások válaszadására sablonok
Konzervált Üzenetek a LiveAgent-ben

Milyen gyorsan kellene válaszolnom egy termékről vagy szolgáltatásról szóló kérdésre?

Megoldási idő

Tanácsos minden kérdést az ügyfelektől olyan gyorsan megválaszolni, amennyire csak lehet. Még ha az nem is egy panasz vagy egy kritikus kérdés, ami a felhasználó termék vagy szolgáltatás használati képességéről szól, a közösségi média vagy ügyfélszolgálati csapatának arra kellene céloznia, hogy perceken belül megválaszolják a kérdéseket, mihelyt megkapják azt. Ne feledje, hogy egy azonnali világban élünk, ahol az ügyfelek követelik és elvárják az azonnali válaszokat.

Ready to use our social media templates for questions about products and services?

Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!

Free Trial
Vissza a sablonokhoz

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..