El tudja képzelni magát Google nélkül vagy a barátaival, családjával való internetes összeköttetés nélkül? Nem nagyon.
Az internet dominanciája és annak hatása az életünkre masszív, különösen az online marketing miatt. Jelenleg több, mint 4.57 milliárd ember a földön kapcsolódva van a ‘virtuális’ világhoz.
Az egyik fő indok, amiért az emberek szeretik az internetet, mert az lehetővé teszi számukra, hogy viszonylag gyorsan információhoz jussanak. Például, mielőtt öntől vásárolnak, a vásárlói az internetet használva többet megtudnak társaságáról, termékeiről és szolgáltatásairól. Ha tényleg érdekli őket valami, talán még kapcsolatba is lépnek önnel, hogy feltegyenek egy kérdést.
A felelőssége vállalatként az, hogy mindig próbáljon időben és pontosan válaszolni nekik. Mielőtt segítünk megválaszolni mindenféle vásárlói kérdést, vegyen egy pillantást arra, hogy miért olyan erőteljes eszköz a közösségi média.
A társaságok és az egyének sok nagyszerű dolgot el tudnak érni a közösségi média szervezett és strukturált használatával. Lent felsoroltunk egy pár fő előnyt, amivel a közösségi hálózatok rendelkeznek:
Fontos szabály, hogy egy kérdés se maradhat megválaszolatlanul, amelyeket közvetlenül a postaládába küldenek vagy közösségi média kommentek formájában kerül megkérdezésre. Ha nem válaszol ezekre az üzenetekre, a kliensei ignorálva fogják érezni magukat. Ezzel egyidejűleg sose tudhatja, hogy milyen pozitív eredményei lehetnek egy egyszerű elismerésnek. Talán egy nagy értékesítés, egy játékváltoztató kliens, vagy egy új biznisz lehetőség.
Ha kiszúr egy bizonyos kérdést vagy egy csoport kérdést, amelyet gyakrabban kérdeznek, mint mást, akkor készítenie kellene egy listát a gyakran ismételt kérdésekről és megosztani a linket az ügyfeleivel, akik érdeklődtek irántuk. Az a legjobb, ha megpróbálja testre szabni egy kicsit a kommunikációját, például üdvözölni a küldőt, a keresztnevüket használni, majd ez után a kis testre szabás után beilleszteni a választ. Ha a közösségi média postaládája kérdések ezreit kap havonta, talán hatékonyabb lenne szimplán elküldeni a linkeket a felhasználóknak a megfelelő válaszokhoz.
Tanácsos minden kérdést az ügyfelektől olyan gyorsan megválaszolni, amennyire csak lehet. Még ha az nem is egy panasz vagy egy kritikus kérdés, ami a felhasználó termék vagy szolgáltatás használati képességéről szól, a közösségi média vagy ügyfélszolgálati csapatának arra kellene céloznia, hogy perceken belül megválaszolják a kérdéseket, mihelyt megkapják azt. Ne feledje, hogy egy azonnali világban élünk, ahol az ügyfelek követelik és elvárják az azonnali válaszokat.
Ready to use our social media templates for questions about products and services?
Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!
Free TrialLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..