• Sablonok
  • Közösségi média kérdések a termékek/szolgáltatások válaszadására sablonok

Közösségi média kérdések a termékek/szolgáltatások válaszadására sablonok

El tudja képzelni magát Google nélkül vagy a barátaival, családjával való internetes összeköttetés nélkül? Nem nagyon.

Az internet dominanciája és annak hatása az életünkre masszív, különösen az online marketing miatt. Jelenleg több, mint 4.57 milliárd ember a földön kapcsolódva van a ‘virtuális’ világhoz.

Az egyik fő indok, amiért az emberek szeretik az internetet, mert az lehetővé teszi számukra, hogy viszonylag gyorsan információhoz jussanak. Például, mielőtt öntől vásárolnak, a vásárlói az internetet használva többet megtudnak társaságáról, termékeiről és szolgáltatásairól. Ha tényleg érdekli őket valami, talán még kapcsolatba is lépnek önnel, hogy feltegyenek egy kérdést.

A felelőssége vállalatként az, hogy mindig próbáljon időben és pontosan válaszolni nekik. Mielőtt segítünk megválaszolni mindenféle vásárlói kérdést, vegyen egy pillantást arra, hogy miért olyan erőteljes eszköz a közösségi média.

A közösségi médián való kommunikáció előnyei 

A társaságok és az egyének sok nagyszerű dolgot el tudnak érni a közösségi média szervezett és strukturált használatával. Lent felsoroltunk egy pár fő előnyt, amivel a közösségi hálózatok rendelkeznek:

  • A közösségi média segíti az oldala forgalmát, mivel lehetővé teszi, hogy olyan tartalmat tegyen közzé, amely visszairányít arra. Meg is oszthatja ugyanazt az információt, amit az oldalán tett közzé, hogy nyomatékosíthasson egy fontos információt.
  • A közösségi média növeli a márka figyelmet. Majdnem minden közösségi hálózat kínál funkciókat, amelyek segítenek a társaságoknak márka közösségeket és csoportokat építeni , amelyek több exponálást adhatnak.
  • A közösségi hálózatok új kapcsolatokat generálnak. A közösségi média segít kapcsolatba lépni új emberekkel, akik jövőbeli vásárlóvá, ellátóvá vagy partnerré, stb. válhatnak.
  • A közösségi hálózatok bátorítják a közvetlen kommunikációt a felhasználókkal. Amellett, hogy segítenek jobb szolgáltatást biztosítani, a közösségi médiák sokkal egyszerűbbé teszik a vásárlók megértését és a szükségleteik kielégítését.
  • A közösségi média segít megnövelni az értékesítéseket. A kis- és középvállalatok számos közösségi hálózat által kínált eszközöket használhatnak, hogy további értékesítéseket teremtsenek.
  • A közösségi hálózatok eszközök, amelyek a közösségi figyelmet/megfigyelést egyszerűbbé teszik.

Sablon ötletek

Kérdések egy termék funkciójáról


Hello [name],

We’re really excited that you are interested in [product/service]. You can read more about it here [link to a product/service page].

To answer your question, the feature you are asking about is available for all users who pay for a yearly subscription (having a yearly subscription also gives you access to other cool stuff that you can learn about here [link]).

However, the feature you inquired about will be available to all users in [X] months.

If you really want to get this feature now, you can add it to your plan by paying an additional fee. Just go to your dashboard and click on Features.

I hope you find my answer helpful!

Best,
[rep’s name], from the [company] social media team

Kérdések egy termék környezetbarátságáról


Hi [name],

Thank you for reaching out and for asking such an important question.

As you probably know, [company] is fully dedicated to protecting the natural environment and endangered species.

That’s why our [product] is produced out of recycled [material] and is 100% vegan.

No animal was hurt, and no natural resources were harmed to bring this product to life.

Best,
[rep’s name], [company] customer service team

Kérdések egy szolgáltatás elérhetőségéről


Hello [name],

Thank you for your message.

We’re proud to inform you that [our restaurant/hotel] is [dog-friendly/adapted for disabled and special needs guests].

Let me know if you need assistance with booking [a table/a room]. I’m happy to help 🙂

Best,
[rep’s name], the [company] customer support team

Kérdések az összefüggő termékekről vagy szolgáltatásokról


Hello [name],

My name is [rep’s name], and I’m happy to assist you and answer your questions.

You are interested in different products from our [name] line. It’s a collection dedicated to [description of an end user], so I’m sure our other [products/services] will also meet your expectations.

Please have a look at the list of [products/services] related to [the product/service a user is asking about]:

[product/service 1]
[product/service 2]
[product/service 3]
[product/service 4]

I included a link to every [product/service] so that you can read each product description and decide if the product is the right fit for you 🙂

Happy shopping!

Best,
The [company] customer service team

Közösségi média kérdések a termékekről vagy szolgáltatásokról – Gyakran ismételt kérdések

Minden kérdést meg kellene válaszolnom egy termékről/szolgáltatásról?

Webes chat szoba buborékok

Fontos szabály, hogy egy kérdés se maradhat megválaszolatlanul, amelyeket közvetlenül a postaládába küldenek vagy közösségi média kommentek formájában kerül megkérdezésre. Ha nem válaszol ezekre az üzenetekre, a kliensei ignorálva fogják érezni magukat. Ezzel egyidejűleg sose tudhatja, hogy milyen pozitív eredményei lehetnek egy egyszerű elismerésnek. Talán egy nagy értékesítés, egy játékváltoztató kliens, vagy egy új biznisz lehetőség.

Ha egy pár felhasználó ismétel egy bizonyos kérdést, ugyanazt a választ kellene küldenem nekik?

Ha egy pár felhasználó ismétel egy bizonyos kérdést, ugyanazt a választ kellene küldenem nekik?

Ha kiszúr egy bizonyos kérdést vagy egy csoport kérdést, amelyet gyakrabban kérdeznek, mint mást, akkor készítenie kellene egy listát a gyakran ismételt kérdésekről és megosztani a linket az ügyfeleivel, akik érdeklődtek irántuk. Az a legjobb, ha megpróbálja testre szabni egy kicsit a kommunikációját, például üdvözölni a küldőt, a keresztnevüket használni, majd ez után a kis testre szabás után beilleszteni a választ. Ha a közösségi média postaládája kérdések ezreit kap havonta, talán hatékonyabb lenne szimplán elküldeni a linkeket a felhasználóknak a megfelelő válaszokhoz.

Ha egy pár felhasználó ismétel egy bizonyos kérdést, ugyanazt a választ kellene küldenem nekik? - App - Uploads - 2019 - 10 - Enterprise Ticket Canned.gif
Konzervált Üzenetek a LiveAgent-ben

Milyen gyorsan kellene válaszolnom egy termékről vagy szolgáltatásról szóló kérdésre?

Megoldási idő

Tanácsos minden kérdést az ügyfelektől olyan gyorsan megválaszolni, amennyire csak lehet. Még ha az nem is egy panasz vagy egy kritikus kérdés, ami a felhasználó termék vagy szolgáltatás használati képességéről szól, a közösségi média vagy ügyfélszolgálati csapatának arra kellene céloznia, hogy perceken belül megválaszolják a kérdéseket, mihelyt megkapják azt. Ne feledje, hogy egy azonnali világban élünk, ahol az ügyfelek követelik és elvárják az azonnali válaszokat.

Ready to use our social media templates for questions about products and services?

Register for a free LiveAgent trial. It’s completely free, no credit card required. All you have to do is save our templates as canned messages, and you’re free to start responding to social media queries with one click!

<![CDATA[]]>
Vissza a sablonokhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.