Partner
Ha hozzá akarja adni az egyik chatgombunkat a Joomla webhelyéhez, megteheti úgy, hogy beilleszti a gomb kódját a Joomla láblécébe. Kövesse egyszerűen ezeket a lépéseket:
- Lépjen be a LiveAgent kezelőfelületére
- Lépjen a konfigurációhoz. Kattintson a chatre, majd a chat gombokra.
- Kattintson a használni kívánt gombon a szerkesztés gombra, és másolja az integrációs kódot
- A következő lépés a Joomla sablonkezelő
- Kattintson a “weboldal” alapértelmezettként beállított sablonjára
- Kattintson a “Főoldal sablon szerkesztése” elemre, és illessze be a gomb kódját a megjelenő HTML kódba. Illessze be a </body> címke fölé:

- Kattintson a Mentés gombra.
Most, hogy webhelye integrálva van, a LiveAgent gomb a beállításainak megfelelően jelenik meg (bal, jobb, alsó, offline, online):

Mi a Joomla?
A Joomla egy ingyenes és nyílt forráskódú tartalomkezelő rendszer (CMS) a webes tartalmak közzétételéhez. Ideális szoftver kisvállalkozások, civil szervezetek, nonprofit szervezetek, kormányzati szervezetek és nagyvállalatok számára egyaránt. Jelenleg a Joomla közel 2 millió aktív webhelynek ad otthont.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent Joomla integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombokat helyezzen el a Joomla webhelyein.
Frequently asked questions
Milyen előnyökkel jár a Joomla használata?
- nagymértékben testreszabható - sokféle sablon - hasznos kiterjesztések - SEO képességek
Hogyan integrálható a LiveAgent és a Joomla?
1. Navigáljon a konfigurációkhoz a LiveAgent irányítópultjáról 2. Kattintson a Csevegés - Csevegés gombra 3. Hozzon létre egy Élő Chat gombot, és másolja ki a HTML kódot 4. Illessze be a HTML-kódot a Joomla-ba (Főoldal sablon szerkesztése - Beillesztés - Mentés)
Beépített Csevegés Nyomonkövetés
A LiveAgent webináriumai és chat eszköze hatékony módon segítik a vállalkozások ügyfélszolgálati folyamatainak maximalizálását és az ügyfelek elégedettségének javítását. Próbálja ki a különböző kommunikációs csatornákat! (160 characters)
Kattintson a híváshoz és kattintson a tárcsázáshoz
Gyors és hatékony ügyfélszolgálati szabályok a webes szakemberek számára. Rövid és tájékoztató válaszok a visszajelzéseknek. A LiveAgent segít a kommunikációban és a bizalom kialakításában. Használja a különböző kommunikációs csatornákat.