Hívógomb

Mik azok a hívógombok?

A hívás gomb egy kattintásra hívás gomb, amely lehetővé teszi a webhely látogatóinak, hogy felhívják a vállalkozást. Amikor a hívás gombra kattintanak, számítógépük vagy telefonjuk automatikusan végrehajtja a hívást.

aktív hívás gomb
Aktív hívás gomb

Miért fontosak a hívógombok?

Hívógombok hozzáadása webhelyéhez kiváló taktika az ügyfelek erőfeszítéseinek csökkentésére. Ahelyett, hogy leírná vagy manuálisan beírná a telefonszámát, ügyfelei egyszerűen kattinthatnak, és felhívhatják. De miért olyan fontos? Nos, az ügyfelek erőfeszítéseinek csökkentése egy biztos módja annak, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét, javítsa a vállalkozással kapcsolatos tapasztalataikat, és jó kapcsolatot alakítson ki, amely több értékesítéshez és ismételt üzlethez vezethet. Sőt, a pozitív vásárlói tapasztalatok pozitív szájról szájra történő hivatkozásokhoz vezethetnek, ami még több új ügyfelet hozhat.

Milyen típusú hívógombokat kínál a LiveAgent?

A LiveAgent két lehetőséget kínál. Választhat az előre elkészített hívógombok galériájából, vagy létrehozhat egyéni gombot egy kép vagy saját HTML-kód használatával.

hívás gomb galéria

Az előre elkészített hívógombok különböző igazítási lehetőségekkel rendelkeznek, beleértve az oldalt, a sarkot vagy a beillesztést. Miután kiválasztott egy gombot, testreszabhatja annak háttérszínét, szövegét, Z-indexét, animációját és pozicionálását. A LiveAgent lehetővé teszi az egyes gombok előzetes megtekintését és tesztelését is, mielőtt azokat a webhelyén megvalósítaná.

Hogyan működik a hívás gomb?

A hívás gomb lehetővé teszi a következők megállapítását:

  • PC -PC hívások
  • Mobil-PC hívások
asztali hívás böngészőben
PC-PC hívás

Függetlenül attól, hogy az ügyfél számítógépén vagy mobiltelefonján rákattint a hívás gombra, a számítógép böngészőn belüli hívást indít. A támogatási ügynökei közvetlenül a LiveAgent call center szoftverükön belül válaszolhatnak a hívásra.

mobil hívás böngészőben
Mobil hívás böngészőben

Felhívjuk figyelmét, hogy a hívás végrehajtása előtt az Ön által használt eszköz engedélyt kérhet a mikrofon használatához.

Hívásgombok létrehozása és telepítése

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).
  3. Kattintson a Hívás gombra.
  4. Kattintson a Gombokra.
  5. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
hívás gomb létrehozása a LiveAgentben

6. Böngésszen a galériában, és kattintson rá a kívánt gombra kattintva. 7. Adjon nevet a gombjának. 8. Válassza ki azt az osztályt, ahová a gomb segítségével indított hívásokat szeretné irányítani. 9. Jelölje be a Hívások rögzítése jelölőnégyzetet, ha rögzíteni kívánja a gombról indított összes hívást. 10. Válassza ki azt a nyelvet, amelyen megjeleníteni szeretné a hívás gombot. 11. Jelölje be az Aktív jelölőnégyzetet.

Gomb áttekintés

12. A bal oldali Beállítások panelen kattintson a Gombra, és testre szabhatja az animációt, a színeket, a pozicionálást, a szöveget, a mobil megjelenést és a lebegés megjelenését.

A gombok testreszabása

13. Navigáljon újra a bal oldali Beállítások panelre, kattintson a Hívás ablakra, és testre szabja tetszése szerint. Ne felejtsen el kattintani a Mentés gombra.

Hívásablak testreszabása

14. Kattintson az Integráció elemre, és másolja ki a kódrészletet. 15. Helyezze a kódot webhelye kódjának </body> címkéje elé, vagy kérje meg webadminisztrátorát, hogy tegye meg Ön helyett.

hívógomb integrációs kódja

Kérjük, vegye figyelembe: Miután megtalálta a kódot webhelyén, megváltoztathatja a hívógomb kialakítását és a hívásgomb működését anélkül, hogy módosítaná az oldalon található kódot.

Egyéni hívógombok létrehozása

Egyéni hívógomb létrehozásához egyéni képet kell feltöltenie, vagy módosítania kell a meglévő HTML-kódot.

  1. Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
  2. Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).
  3. Kattintson a Hívás gombra.
  4. Kattintson a Gombokra.
  5. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
  6. Kattintson az Egyéni gombra
  7. Válassza a „képből” vagy a „saját HTML-kód írásával” lehetőséget.
  8. Ha úgy dönt, hogy saját HTML kódot ír, kattintson a gombra a bal oldali beállítások panelen.
  9. Módosítsa a HTML-t és a CSS-t
Egyéni gomb

10. Tekintse meg és tesztelje a gombot, és ha elégedett, kattintson a Mentés gombra. 11. Kattintson az Integráció elemre, és másolja ki a kódrészletet. 12. Helyezze a kódot a webhely kódja </body> címkéje elé, vagy kérje meg a webadminisztrátort, hogy tegye meg Ön helyett.

A hívógombok előnyei

A hívógomb webhelyre helyezése nagyon előnyös lehet mind Ön, mind ügyfelei számára.

Csökkentett ügyfél-erőfeszítés és nagyobb kényelem

A webhelyén található integrált hívógomb biztosítja, hogy ügyfeleinek ne kelljen ostorozniuk webhelyét, vagy megkeresniük telefonszámát a Google-on. Úgy tűnhet, hogy a telefonszám megkeresése nem nagy dolog. Ha azonban rohan, és fel kell vennie a kapcsolatot egy vállalkozással, szeretne időt vesztegetni az elérhetőségei keresésére? Ha könnyen elérhető lenne a webhelyükön, és egyszerűen rákattinthatna egy gombra a hívás kezdeményezéséhez, nem lenne hálás azért, hogy problémamentes és kényelmes? Tudom, hogy utálom, amikor mobiltelefonon böngészek egy üzleti weboldalon, és nincs integrált hívógomb.

Ready to improve customer satisfaction?

Try placing a call button on your site for free!

Továbbfejlesztett ügyfélélmény

A hívógomb létrehozásával egy apró szívességet tesz ügyfeleinek, és megmutatja, hogy értékeli az idejüket. Ez nemcsak az Ön vállalkozásáról alkotott véleményüket javítja, hanem az ügyfelek élményét is. Mint már tudja, minden üzlet sarokköve a boldog ügyfelek. Lényegében ők tartják életben a vállalkozásokat. Az elégedett vásárló valószínűleg ismételten vásárol, többet költ, és hűséges marad a márkához.

Az ügynökök rangsorolása az ügyfélszolgálati szoftverben - LiveAgent

Az érdekképviselet lehetősége

Az elégedett vásárlók szívesen megosztják pozitív tapasztalataikat másokkal is. A problémamentes élmény megteremtésével biztos lehet benne, hogy ha vállalkozása szóba kerül a barátokkal, kollégákkal vagy családtagokkal folytatott jövőbeni beszélgetésekben, emlékezni fognak pozitív tapasztalataikra, és ajánlották az Ön cégét. Ez a fajta márkapártolás megfizethetetlen, mivel a legtöbb fogyasztó mindenekelőtt a barátok ajánlásaiban bízik. Ezek a pozitív ajánlások több új és ismétlődő üzlethez vezetnek, ami több értékesítést és bevételt eredményez. Mindaddig, amíg ügyfelei elégedettek maradnak, folytathatja ezt a kört, és élvezheti az ügyfelek fokozottabb elkötelezettségét és a bevétel növekedését.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
USC logo

Tudásbázis források

Ha többet szeretne megtudni a hívógombokról vagy a kapcsolódó témákról, tekintse meg tudásbázisunkat, szószedetünket, akadémiai cikkeket, videókat vagy blogbejegyzéseket.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Készen áll hívásgomb elhelyezésére webhelyén?

Fedezze fel, milyen egyszerű problémamentes támogatást nyújtani a LiveAgent segítségével. Kezdje el az ingyenes 14 napos próbaidőszakot még ma. Bankkártya megadása nem szükséges.

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mik azok a hívógombok?

A hívás gomb egy kattintásra hívható gomb, amellyel a webhely látogatói felhívhatják vállalkozását. Amikor a hívás gombra kattintanak, számítógépük vagy telefonjuk automatikusan tárcsázza az Ön számát.

Milyen típusú hívógombokat kínál a LiveAgent?

A LiveAgent két lehetőséget kínál. Választhat az előre elkészített hívógombok galériájából, vagy létrehozhat egyéni gombot kép vagy saját HTML-kódja segítségével.

Hogyan működik a hívógomb?

A hívás gomb lehetővé teszi a következők létrehozását:

  • PC-PC hívások
  • Mobilról PC-re történő hívások

Függetlenül attól, hogy az ügyfél számítógépén vagy mobiltelefonján rákattint a hívás gombra, a számítógép böngészőn belüli hívást indít. A támogatási ügynökei közvetlenül a LiveAgenten belül válaszolhatnak a hívásra.

Tudjon meg többet a hívási időről. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

Hívásidő

A beszélgető partner irányításának fontosságát és az ügyfélszolgálat koncepcióit tárgyaló cikkben megemlítik a hívás elhelyezés és továbbítás folyamatát, valamint az automatizált híváselosztás előnyeit. A LiveAgent honlapja GDPR, biztonsági politikát és adatvédelmet biztosít. Az ügyfél-elégedettség növelése és a működési költségek csökkentése érdekében intelligens rendszerek nyújtanak segítséget. A LiveAgent demóját ingyenesen ki lehet próbálni.

Tudjon meg többet az előnézeti tárcsázóról. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

Előnézeti tárcsázó

A cikkeknek fókuszáltaknak, felhasználó-központúaknak, széleskörűeknek, jól felépítetteknek, jól megírtaknak és vizuálisan vonzóknak kell lenniük, mert a tudásbázisok értékes információkat nyújtanak a vevőknek és a jövőbeli ügyfeleknek. Az automatikus tárcsázó szoftverek segítenek növelni az ügyintézői termelékenységet, csökkenteni az ügynök várakozási idejét és hatékonyabbá tenni az értékesítési folyamatokat. A szcenárió automatizáció lehetővé teszi bizonyos szcenáriók automatizálását a szabályok végrehajtása alapján. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját.

Tudjon meg többet a call center technológiáról. Szakértői magyarázatok segítségével mélyen megértheti.

Call center technológia

A call center technológiai eszközkészlet az ügyfélszolgálat javítására és hatékonyságnövelésre szolgál. Az előre rögzített üzenetek segítségével megtakaríthatja az ügynökei időt, a munkaerőt pedig azonnali értesítésekkel és középső sorral lehet bevonni. A LiveAgent call center szoftver áttekintést nyújt a teljesítményről, a technológiai trendek pedig a felhő alapú megoldások, az omnichannel és az AI felhasználását tartalmazzák.

Tudjon meg többet a bejövő hívásról. A szakemberek egyszerű magyarázataival mélyen megértheti az ügyfélszolgálati koncepciókat.

Bejövő hívás

Tudjon meg többet a bejövő hívásról. A szakemberek egyszerű magyarázataival mélyen megértheti az ügyfélszolgálati koncepciókat.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót