Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Postfix

Mi az a Postfix?

A Postfix egy ingyenes és nyílt forráskódú levéltovábbító ügynök, amely elektronikus leveleket szállít és irányít. A szoftver az IBM Public License 1.0 alatt kerül kiadásra, amely ingyenes szoftverlicenc. A Postfix eredetileg 1997 -ben jött létre, és az első kiadás 1998 decemberében volt. Ez az egyik legnépszerűbb mail szerver az interneten. A Postfixet a nyilvánosan elérhető kiszolgálók körülbelül 32%-a használja.

Hogyan használható a Postfix?

A Postfix egy dolgot jól csinál, ez az e-mail. Ha olyan megoldást szeretne, amely megbízhatóan kezeli az összes e-mail kommunikációt, a keresése végéhez ért. A Postfix e-mailjei összekapcsolhatók a LiveAgent ügyfélszolgálati rendszerével, amely segít összegyűjteni az ügyfelek e-mailjeit, jegyekké alakítani és rendszerezni, hogy ne tévedjen el a folyamatban.

Túlterhelt és kimerült attól, hogy minden ügyfélproblémát e-mail kliensen keresztül kezel? Szánjon egy percet a LiveAgent csodálatos jegyrendszerének megismerésére. Az e-mailek rendszerezésére készült, és segíthet az ügyfelekkel kapcsolatos problémák gyorsabb megoldásában, miközben növeli az ügyfelek elégedettségét. Használja ki ezt a teljes értékű jegykezelő megoldást, és használjon szűrőket, címkéket vagy névjegyzékeket.

Állítsa be a nyitvatartását, hozzon létre szabályokat vagy szolgáltatási szintű megállapodásokat. Ne felejtse el játékosítani az ügyfélszolgálatát, hogy a lehető legnagyobb erőfeszítésekre ösztönözze a támogatási ügynökeit. A LiveAgent sokat tehet Ön és vállalkozása érdekében. Böngésszen a jegykezelő funkciók között, ha többet szeretne megtudni.

A legjobb az, hogy a LiveAgent más kommunikációs csatornákkal is csatlakozhat. Hozzon létre egy élő csevegő widgetet webhelyéhez, hozzon létre hatékony hívásközpontot,  írjon cikkeket és fórumbejegyzéseket az ügyfélportálhoz, vagy csatlakoztassa közösségi médiájátFacebook, Twitter, Instagram, és Viber is elérhető.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Milyen előnyökkel jár a Postfix használata?

  • Az egyik legnépszerűbb e-mail szolgáltatás
  • Speciális konfigurációs forgatókönyvek
  • Kevesebb spam
  • Tartalomszűrés

Improve your email ticketing with LiveAgent

Start your free LiveAgent trial, connect your email address and get the job done efficiently

FREE TRIAL

Hogyan integrálható a Postfix a LiveAgent rendszerbe?

A Postfix néhány perc alatt egyszerűen csatlakoztatható a LiveAgenthez IMAP/POP3-on keresztül. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtudja, hogyan csatlakoztathatja e-mail fiókjait a LiveAgent jegyrendszerhez.

Postfix webhely a Postfix magyarázatával
Postfix honlap
  • Ha még nincs Postfix e-mail beállítva Önnek, menjen a webhelyre, és töltse le a telepítéshez szükséges erőforrásokat. A weboldal számos útmutatót és oktatóanyagot is kínál több felhasználási esethez. Miután beállította, kövesse a következő lépéseket.
POP/IMAP útmutató a Postfix beállításához a Postfix weboldalon
POP/IMAP útmutató a Postfixhez
  • Most, miután a Postfix beállítása kész, lépjen a LiveAgent oldalra, és nyissa meg a Konfiguráció> E-mail> Levelezőfiókok lehetőséget. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra, és válassza az Egyéb lehetőséget. Ezután válassza az IMAP/POP3 lehetőséget.
LiveAgent e-mail integráció továbbítással vagy IMAP/POP3 beállításokkal
IMAP/POP3
  • Mindössze annyit kell tennie, hogy megadja adatait – e-mailt, felhasználónevet, jelszót, és kiválasztja a lekérés típusát, szervert és portot. Választhat egy hitelesítési módszert, és kiválaszthatja azt az osztályt, amely felelős lesz az e-mailből érkező jegyekért. Ha elkészült, kattintson a Mentés gombra alul, és kész.

Nyugodtan térjen vissza ehhez az útmutatóhoz, amikor úgy dönt, hogy további e-mail fiókokat szeretne hozzáadni. Többet szeretne megtudni? Nézze meg Akadémia oldalunkat és tudjon meg többet a jegyrendszerről, vagy nézze meg az alábbi videót, hogy még többet megtudjon.

LiveAgent Product Tour

Próbálja ki a LiveAgentet még ma​

Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.

3000 + vélemények Trustpilot GetApp G2 Crowd

GYIK

Mi az a Postfix?

A Postfix levéltobábbító ügynök egy ingyenes és nyílt forráskódú eszköz, amely kézbesíti és irányítja az e-maileket. A mail szerver az egyik legnépszerűbb az interneten. A szoftver mindenki számára szabadon használható. Az eredetileg 1997-ben létrehozott Postfix 1998 decemberében jelent meg. 

Hogyan használható a Postfix?

A Postfix lehet az elsődleges LiveAgent e-mail integráció az ügyféljegyek fogadásához. Ez egy megbízható e-mail kliens, amely képes kezelni az e-maileket közvetlenül a jegyrendszerébe. 

Hogyan integrálhatom a Postfix-et a LiveAgentbe?

  • Menjen a LiveAgent oldalra, és nyissa meg a Konfiguráció > E-mail > Mail fiókokat
  • Hozzon létre egy új e-mailt és válassza az Egyéb lehetőséget
  • Válassza az IMAP/POP3 lehetőséget, adja meg adatait, majd kattintson a Mentés gombra

Vissza az integrációkhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót