Postfix integration
Mi az a Postfix?
A Postfix egy ingyenes és nyílt forráskódú levéltovábbító ügynök, amely elektronikus leveleket szállít és irányít. A szoftver az IBM Public License 1.0 alatt kerül kiadásra, amely ingyenes szoftverlicenc. A Postfix eredetileg 1997 -ben jött létre, és az első kiadás 1998 decemberében volt. Ez az egyik legnépszerűbb mail szerver az interneten. A Postfixet a nyilvánosan elérhető kiszolgálók körülbelül 32%-a használja.
Hogyan használható a Postfix?
A Postfix egy dolgot jól csinál, ez az e-mail. Ha olyan megoldást szeretne, amely megbízhatóan kezeli az összes e-mail kommunikációt, a keresése végéhez ért. A Postfix e-mailjei összekapcsolhatók a LiveAgent ügyfélszolgálati rendszerével amely segít összegyűjteni az ügyfelek e-mailjeit, jegyekké alakítani és rendszerezni, hogy ne tévedjen el a folyamatban.
Túlterhelt és kimerült attól, hogy minden ügyfélproblémát e-mail kliensen keresztül kezel? Szánjon egy percet a LiveAgent csodálatos jegyrendszerének megismerésére. Az e-mailek rendszerezésére készült, és segíthet az ügyfelekkel kapcsolatos problémák gyorsabb megoldásában, miközben növeli az ügyfelek elégedettségét. Használja ki ezt a teljes értékű jegykezelő megoldást, és használjon szűrőket, címkéket vagy névjegyzékeket.
Állítsa be a nyitvatartását, hozzon létre szabályokat vagy szolgáltatási szintű megállapodásokat. Ne felejtse el játékosítani az ügyfélszolgálatát, hogy a lehető legnagyobb erőfeszítésekre ösztönözze a támogatási ügynökeit. A LiveAgent sokat tehet Ön és vállalkozása érdekében. Böngésszen a jegykezelő funkciók között, ha többet szeretne megtudni.
A legjobb az, hogy a LiveAgent más kommunikációs csatornákkal is csatlakozhat. Hozzon létre egy élő csevegő widgetet webhelyéhez, hozzon létre hatékony hívásközpontot, írjon cikkeket és fórumbejegyzéseket az ügyfélportálhoz, vagy csatlakoztassa közösségi médiáját – Facebook, Twitter, Instagram, és Viber és WhatsApp is elérhető.
![Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/e5c42464469697cde85ba59fe3640647/hqdefault.jpg)
Milyen előnyökkel jár a Postfix használata?
- Az egyik legnépszerűbb e-mail szolgáltatás
- Speciális konfigurációs forgatókönyvek
- Kevesebb spam
- Tartalomszűrés
Improve your email ticketing with LiveAgent
Start your free LiveAgent trial, connect your email address and get the job done efficiently
Hogyan integrálható a Postfix a LiveAgent rendszerbe?
A Postfix néhány perc alatt egyszerűen csatlakoztatható a LiveAgenthez IMAP/POP3-on keresztül. Kövesse az alábbi útmutatót, hogy megtudja, hogyan csatlakoztathatja e-mail fiókjait a LiveAgent jegyrendszerhez.
![Postfix webhely a Postfix magyarázatával](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/0347408f8489c484f7103e3bb98fb392/Postfix-website-1024x373.png)
- Ha még nincs Postfix e-mail beállítva Önnek, menjen a webhelyre, és töltse le a telepítéshez szükséges erőforrásokat. A weboldal számos útmutatót és oktatóanyagot is kínál több felhasználási esethez. Miután beállította, kövesse a következő lépéseket.
![POP/IMAP útmutató a Postfix beállításához a Postfix weboldalon](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/4028e0103014a8236b3bfd80e734f7a7/postfix-how-tos-1024x296.png)
- Most, miután a Postfix beállítása kész, lépjen a LiveAgent oldalra, és nyissa meg a Konfiguráció> E-mail> Levelezőfiókok lehetőséget. Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra, és válassza az Egyéb lehetőséget. Ezután válassza az IMAP/POP3 lehetőséget.
![LiveAgent e-mail integráció továbbítással vagy IMAP/POP3 beállításokkal](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/5ef9ef5f758a82215ec45e76fa4cf4db/postfix-liveagent-integration-imap-pop3-1024x369.png)
- Mindössze annyit kell tennie, hogy megadja adatait – e-mailt, felhasználónevet, jelszót, és kiválasztja a lekérés típusát, szervert és portot. Választhat egy hitelesítési módszert, és kiválaszthatja azt az osztályt, amely felelős lesz az e-mailből érkező jegyekért. Ha elkészült, kattintson a Mentés gombra alul, és kész.
Nyugodtan térjen vissza ehhez az útmutatóhoz, amikor úgy dönt, hogy további e-mail fiókokat szeretne hozzáadni. Többet szeretne megtudni? Nézze meg Akadémia oldalunkat és tudjon meg többet a jegyrendszerről, vagy nézze meg az alábbi videót, hogy még többet megtudjon.
![Youtube video: LiveAgent Product Tour](https://www.liveagent.hu/wp/urlslab-download/e10b69843ec1a60996a180075451aaea/hqdefault.jpg)
Enhance your email management with LiveAgent's seamless Postfix integration
Streamline your communication processes, manage email queues, and ensure prompt responses to customer inquiries.
Frequently Asked Questions
Mi az a Postfix?
A Postfix levéltobábbító ügynök egy ingyenes és nyílt forráskódú eszköz, amely kézbesíti és irányítja az e-maileket. A mail szerver az egyik legnépszerűbb az interneten. A szoftver mindenki számára szabadon használható. Az eredetileg 1997-ben létrehozott Postfix 1998 decemberében jelent meg.
Hogyan használható a Postfix?
A Postfix lehet az elsődleges LiveAgent e-mail integráció az ügyféljegyek fogadásához. Ez egy megbízható e-mail kliens, amely képes kezelni az e-maileket közvetlenül a jegyrendszerébe.
Hogyan integrálhatom a Postfix-et a LiveAgentbe?
Menjen a LiveAgent oldalra, és nyissa meg a Konfiguráció > E-mail > Mail fiókokat Hozzon létre egy új e-mailt és válassza az Egyéb lehetőséget Válassza az IMAP/POP3 lehetőséget, adja meg adatait, majd kattintson a Mentés gombra
A cikk arról szól, hogyan lehet sablonokat készíteni és e-mailes ügyfélszolgálatokat írni. A LiveAgent előnyeit, funkcióit és integrációit ismertetik. A kapcsolatfelvételi űrlapok használatával több levelet és lehetőséget kínálnak az ügyfélszolgálatok számára. A tudásbázis fontos az online felhasználók számára. Az ingyenes próba lehetőséget nyújt a LiveAgent használatára.
A Quality Unit 2004-ben alakult, és az első termékük a Post Affiliate Pro volt. A szoftver egyre nagyobb és funkcióban gazdagabb lett, majd a LiveAgent Segédpult szoftver fejlesztése is elkezdődött. A Quality Unit vásárlói elégedettek voltak a szoftverekkel, és összekapcsolták a két anyahajó terméket. A LiveAgent használata kulcsfontosságú az ügyfelek elégedettségének megőrzésében. A LiveAgent biztonságos kikötő az ügyfélproblémákra, ahol a kérelmek és problémák zűrmentesen és könnyen kezelhetők. A LiveAgent nélkül nem lehetett volna ilyen sikeresek. A Quality Unit elkötelezett ügyfelei elégedetten érzik magukat a biztonságos kikötőnek köszönhetően.
A legjobb megosztott postafiók a városban
"A LiveAgent szolgáltatás segít kezelni az ügyfél-kérelmeket egy irányítópultról gyors és hatékony módon. A megosztott postaláda javíthatja a vásárlói elégedettséget és a konverziót."
A Quality Unit LLC honlapján található GDPR Oldaltérkép felhasználási feltételeket, biztonsági politikát és adatvédelmi irányelveket tartalmaz. Az oldalon fel tudnak iratkozni a LiveAgent szolgáltatásra, amelyről e-mailben értesítést kapnak, amint elkészült a fiókja. A weboldal sütiket használ, amelyeket az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveknek megfelelően lehet elfogadni vagy elutasítani. A látogatók kérhetnek demót és élő csevegést is a LiveAgent szolgáltatással kapcsolatban. A kapcsolatfelvétel előtt azonban szükséges elfogadni a sütiket.