Partner
A 2005-ben a Beijing Trust&Telecom Technology Development Co., Ltd. leányvállalataként alapított Purple Stone Telecom Limited kiemelkedő távközlési szolgáltató Kínában, székhelye Hongkongban található.
Napjaink versenyképes üzleti környezetében a kivételes ügyfélélmény és a hatékony kommunikáció létfontosságú a sikerhez. A Purple Stone átfogó szolgáltatáscsomagot kínál az ügyfelekkel való interakció javítására és az üzleti műveletek egyszerűsítésére. Ezek közül a szolgáltatások közül a SIP-trönkölési megoldásaik a kínai anyaországban optimalizálni kívánó vállalkozások körében népszerűek.
A SIP-trunking (Session Initiation Protocol) egy élvonalbeli technológia, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy meglévő alközponti (Private Branch Exchange) rendszerüket csatlakoztassák az internethez, felváltva a hagyományos telefonvonalakat. Az internet erejének kihasználásával a vállalkozások költségmegtakarítást, nagyobb rugalmasságot és jobb skálázhatóságot tapasztalhatnak, így biztosítva, hogy kommunikációs rendszereik készen állnak a jövőbeli növekedésre.
A Purple Stone SIP-trunking megoldásai robusztus és megbízható platformot biztosítanak a vállalkozások számára hangkommunikációik kezelésére. Az egyszerű használatot és a zökkenőmentes integrációt szem előtt tartva tervezett szolgáltatásaik könnyedén alkalmazkodhatnak bármely vállalkozás egyedi igényeihez. A Purple Stone-nal való együttműködés révén a vállalkozások nem csak az ügyfélszolgálatukat javíthatják, hanem kommunikációs infrastruktúrájukban rejlő lehetőségeket is kiaknázhatják.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent együttműködött a Purple Stone-nal, hogy biztosítsa a Purple Stone számok zökkenőmentes integrációját a telefonközpontba. Mi még jobb? A LiveAgent nem számít fel további díjat ezért a kapcsolatért.
Ha szeretné összekapcsolni a Purple Stone-t a LiveAgent call centerrel, egyszerűen jelentkezzen be LiveAgent fiókjába, és kövesse az utasításokat.
1. Jelentkezzen be LiveAgent-fiókjába
2. Keresse meg a Számok opciót

3. Keresse meg a Purple Stone-t

4. Kattintson a Hozzáadás gombra
5. Illessze be a szükséges hitelesítő adatokat

A Purple Stone integrálásának költsége:
A LiveAgent előfizetés extra költség nélkül tartalmazza az integrációt, míg a Purple Stone szolgáltatásait díj ellenében kínálja, mivel külön üzletről van szó.
A Purple Stone előnyei:
- Költséghatékony
- Továbbfejlesztett felhasználói élmény
- Hozzáférés a szárazföldi Kínában.
- Magas megbízhatóság
Szeretne többet megtudni a call center szoftver működéséről? Nézze meg az alábbi videót.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Flynumber integration!
Frequently asked questions
Mi az a Purple Stone?
A 2005-ben a Beijing Trust&Telecom Technology Development Co., Ltd. leányvállalataként alapított Purple Stone Telecom Limited kiemelkedő távközlési szolgáltató Kínában, székhelye Hongkongban található.
Mennyibe kerül a Purple Stone és a LiveAgent integrálása?
A LiveAgent együttműködik a Purple Stone-val. Így az integráció ingyenes. Ne feledje azonban, hogy a Purple Stone díjat számít fel a szolgáltatásaiért.
Hogyan valósíthat meg Purple Stone VoIP számot a LiveAgenten belül?
Egyszerűen lépjen a Konfigurációk > Hívás > Számok > Purple Stone-ra. Adja hozzá a VoIP-számot, és azonnal használhatja.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
A legjobb VoIP szoftveres alkalmazások Mac-hez 2022-ben
Válassza a LiveAgent szoftvert az ügyfélélményekkel kapcsolatos kommunikációhoz. Biztonságos, funkciógazdag help desk szoftver a vállalkozások számára.
The text discusses the benefits of using LiveAgent as a time-saving tool for businesses. It mentions that LiveAgent offers various features to manage customer relationships, including email campaigns, ticket management, VoIP phone systems, and complaint handling. The text also highlights the ability to create custom ticket fields to gather additional information from customers. It promotes LiveAgent's popularity as a customer service and call center solution, as well as its integrations with different devices and systems. The text encourages readers to book a LiveAgent demo or subscribe to their newsletter for updates and discounts.