Web.com integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hamarosan megjelenik a Web.com integrációs útmutatója! Maradjon velünk további információkért!
Mi az a Web.com?
A Web.com vezető web-technológiai vállalat, amely ügyfelek millióit szolgálja ki világszerte. Márkaportfóliójukon keresztül – Web.com, Network Solutions és Register.com – segítenek a különböző méretű vállalatoknak az online jelenlét kiépítésében, amely eredményeket hoz.
Hogyan használhatja?
A LiveAgent integrációja lehetővé teszi, hogy élő chat gombokat helyezzen el a Web.com weboldalain.
A Yootel egy VoIP-szolgáltató, amely szakembereknek szentelt szolgáltatásokat kínál, például üzleti telefonálást, IP-telefonokat és menedzsment megoldásokat az ügyfélkapcsolatok javítása érdekében. A LiveAgent telefonos központtal történő integrálása lehetővé teszi az ügyfélkapcsolatok javítását, termékértékesítést és új ügyfelek megszerzését. A LiveAgent a telefonközpont kezelését megkönnyíti a vállalkozások számára, és a fejlett funkciók segítségével például egyedi IVR fákat hozhat létre. A LiveAgent minden bejövő és kimenő hívást rögzít, és a rendszeren belül tárolja, amely hasznos lehet az új ügynökök képzéséhez és az ügyfélhívásokra adott helyes válaszok bemutatásához.
Az automatizált megoldás jelentős előnyöket kínál WordPress webhelyek számára, mint jobb felhasználói élmény, hosszabb időtöltés és személyre szabott link-equity elosztás. A LiveAgent chat eszköz segítséget nyújt a vásárlóknak és a látogatói viselkedés nyomon követésére is lehetőséget ad. A LiveAgent célja az ügyfélszolgálat játékosítása és az ügynökök motiválása, növelése a hatékonyság és elősegítése a csapatmunka. A LiveAgent feliratkozást kínál és küld egy üzenetet az e-mail címére, a belépési adatokkal.
A LiveAgent segíti a társaságokat és a banki iparágat az ügyfélszolgálatban, és lehetővé teszi az összes ügyfél-interakció egy helyen való rendezését. Az egyszerűen használható cikkszerkesztő a mellékletek csatolásával növelhető a cikkek hasznossága. Az ügyfélportál és fórum lehetőséget biztosít az ügyfelek közti közös kommunikációra. A LiveAgent segíti a vásárlói elégedettség és az értékesítés növelését. A LiveAgent ingyenes próbaidőszakkal és rengeteg integrációval rendelkezik.