Több nyelven kell támogatást nyújtania? Állítsa be a Chat, Kapcsolatfelvételi, vagy értékelési moduljait olyan nyelven, melyet az ügyfelei és Ügynökei is beszélnek.

Példa a többnyelvű támogatásra
Ha több nyelven nyújt támogatást ügyfeleinek és a kommunikációt szeretné átirányítani az adott nyelvet beszélő ügynökökhöz, akkor ezt úgy teheti meg, hogy egyedi nyelvű kapcsolatfelvételi modulokat hoz létre. Ezután átirányíthatja a kommunikációt ezekről a modulokról olyan részlegekre, mint az “angol”, “német”, “spanyol” vagy bármely más támogatott nyelv.
Csevegő modul beállítása
Ha konfigurálni szeretné a csevegő moduljainak nyelveit, akkor ezt a modulok speciális beállításaiban teheti meg.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Fedezze fel a LiveAgent jegykezelő rendszerét, amely hatékony ügyfélkiszolgálást és ügynöki munkakövetést biztosít. Használja ki a Megoldás gomb, Kapcsolattartó csoportok, és más funkciók előnyeit az optimalizált kommunikációért. Látogasson el weboldalunkra és ismerje meg, hogyan teheti személyre szabottá ügyfélkezelését!