Annak érdekében, hogy az új ügynököknek megkönnyítsék más ügynökök képességeinek megállapítását, és szórakoztató címet kapjanak, hozzáadtunk “szinteket” az ügynökök nevéhez. Most könnyen észreveheti, hogy ki az elismert Dragon Slayer-e az ügyfélszolgálatnak!
A szintek a játékosítás funkcionalitás részét képezik és motiválhatják az ügynököket, hogy tegyenek extra erőfeszítéseket és versenyezzenek egymással.
12 előre meghatározott szint létezik, az Újonctól kezdve a Tanulón át a Profi és a Varázslóig, egészen az Ügyfélszolgálat Királyáig. A szintek kiérdemeltek és véglegesek, inaktivitás miatt nem veszítheti el őket.
Példa
Ha az ügynökök több, mint 500 jegyre válaszolnak, akkor a Profi státuszt (állapotukban feltüntetve) egy motivációs üzenettel érik el: “Most már profi vagy. Válaszaid pontosak és lényegre törőek. Az ügyfelek tűkön ülve várják a válaszodat. Válaszolj meg 500 jegyet vagy 500 csevegést, hogy elérd ezt a szintet.
A szinteket az adminisztrátor módosíthatja és beállíthatja a paramétereiket.
és a következő változók:
Az ügynökök láthatják egymás szintjét és versenyezhetnek egymással.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..