Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Szintek

Annak érdekében, hogy az új ügynököknek megkönnyítsék más ügynökök képességeinek megállapítását, és szórakoztató címet kapjanak, hozzáadtunk “szinteket” az ügynökök nevéhez. Most könnyen észreveheti, hogy ki az elismert Dragon Slayer-e az ügyfélszolgálatnak!

A szintek a játékosítás funkcionalitás részét képezik és motiválhatják az ügynököket, hogy tegyenek extra erőfeszítéseket és versenyezzenek egymással.

 

12 előre meghatározott szint létezik, az Újonctól kezdve a Tanulón át a Profi és a Varázslóig, egészen az Ügyfélszolgálat Királyáig. A szintek kiérdemeltek és véglegesek, inaktivitás miatt nem veszítheti el őket.

Példa

Ha az ügynökök több, mint 500 jegyre válaszolnak, akkor a Profi státuszt (állapotukban feltüntetve) egy motivációs üzenettel érik el: “Most már profi vagy. Válaszaid pontosak és lényegre törőek. Az ügyfelek tűkön ülve várják a válaszodat. Válaszolj meg 500 jegyet vagy 500 csevegést, hogy elérd ezt a szintet.

A szinteket az adminisztrátor módosíthatja és beállíthatja a paramétereiket.

A lehetséges Szintek feltételeinek listája (amiket használhat)

  • matematikai jelek (+,-,/,* )
  • logikai jelek (||,&&)
  • zárójel

és a következő változók:

  • $worktime (Munkaidő)
  • $answers (Válaszok)
  • $answers_ph (Válaszok óránként)
  • $chats (Chat-ek)
  • $chats_ph (Chat-ek óránként)
  • $missed_chats (Nem fogadott chat-ek)
  • $chat_answers (Üzenetek)
  • $chat_answers_ph (Üzenetek óránként)
  • $calls (Hívások)
  • $calls_ph (Hívások óránként)
  • $call_seconds (Híváspercek)
  • $call_seconds_ph (Híváspercek óránként)
  • $missed_calls (Nem fogadott hívások)
  • $rewards (Jutalmak)
  • $rewards_p (Jutalmak %)
  • $punishments (Büntetések)
  • $punishments_p (Büntetések %)
  • $not_ranked (Nincs rangsorolva)
  • $not_ranked_p (Nincs rangsorolva %)

Create healthy competitions amongst teams

Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.

Start free 14-day trial

Előre létrehozott szintek listája

  • Újonc (1) – Te új vagy a rendszerben és készen állsz az első lépések megtételére.
  • Tanonc (2) – Már megválaszoltál néhány jegyet, de a tanulásod még csak most kezdődik.
  • Gyakornok (3) – Jól tanulsz. Folytasd a jó munkát, és nagyszerű leszel.
  • Kezdő (4) – Befejezted a tanulási fázist. Itt az ideje hogy megmutasd, mit tudsz.
  • Amatőr (5) – Úgy tűnik, hogy ismered a munkád. Fejleszd magad tovább.
  • Profi (6) – Te már profi vagy. Válaszaid pontosak és lényegre törőek. Az ügyfelek tűkön ülve várják a válaszaid.
  • Mester (7) – Kiérdemelted a tiszteletet. Kollégáid felnéznek rád. Segíts nekik olyan jóvá válni, mint te vagy.
  • Varázsló (8) – Képességeid lassan túlmutatnak ezen a világon. Néhány válaszod varázslatos.
  • Mágus (9) – A jegyekre az elméd érintésével válaszolsz. A varázslatod a lehető legmagasabb szintre nőtt.
  • Fehér mágus (10) – Bizonyítottad mágikus képességeidet. Most már megengedett a fehér kalap viselése.
  • Kormányzó (11) – Te irányítod ezt a rendszert. A jegyek a te parancsnokságod alatt jönnek és mennek.
  • Király (12) – Te vagy a király. Itt az ideje, hogy ezt a pozíciót megtartsad és megvédjed, hogy senki ne feszíthessen le a trónról.

Szintek ranglistája

Az ügynökök láthatják egymás szintjét és versenyezhetnek egymással.

Ranglista a szintekhez
Ranglista a szintekhez

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót