Kerülje el a gyenge ügyfélszolgálat nyújtását azáltal, hogy az ügyfelek értékelhetik az ügyfélszolgálati Ügynökök válaszait. Azonosítsa az ügyfélszolgálata negatív trendjeit, és ennek megfelelően járjon el. Használja ki a LiveAgent “Ranglista” funkcióját.
Ügyfelei visszajelzést adhatnak az ügyfélszolgálattal kapcsolatos tapasztalataikról és értékelhetik az ügyfélképviselővel folytatott kommunikációjukat. Engedje meg ügyfeleinek, hogy értékeljék az Ügynök Chat és e-mail válaszait.
Ügynök rangsor áttekintése
A LiveAgent jelentést kínál a jutalmazott és megrovott ügynökökről, az ügyfelek észrevételeivel. Exportálhatja a jelentést CSV fájlba.
Azáltal, hogy többet megtud ügynökeiről, megjutalmazhatja legjobb ügynökeit, és támogathatja azokat, akik jelenleg nem teljesítenek jól. Azonosítsa az ügyfélszolgálat negatív trendjeit, és ennek megfelelően járjon el. Használja ki a LiveAgent “Ranglista” funkcióját.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Tudásbázis erőforrások
Az oldalon található felhasználási feltételekről, adatvédelmi irányelvekről és a GDPR-ról szóló információkon kívül a LiveAgent szolgáltatásra is felhívják a figyelmet. Az oldal sütik használatát is bemutatja, illetve lehetőséget ad a LiveAgent előnyeinek megismerésére és az ügyfélszolgálati kapcsolatfelvételre.
A cikk számos tanácsot ad az ügyfélértékelések és a hívásátirányítások kezeléséhez. Az elégedett ügyfelek fontosak, ezért fontos a rendszeres ügyfél-visszajelzések begyűjtése és használata. A hívásátirányítások pedig segíthetnek javítani az ügyfél-elégedettséget és az ügynökök hatékonyságát. A LiveAgent kínál számos olyan funkciót, amelyek segíthetnek a call centerek hatékonyabb működésében.