Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Acronis Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Acronis ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Acronis ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Acronis webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Acronis ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Acronis Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

Csevegjen a Acronis ügyfélszolgálati munkatársaival

Acronis Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a Acronis ügyfélszolgálatával

Acronis Call Center Támogatás

+1 781-782-9000

További információ a Acronis termékeiről

Acronis Tudásbázis

https://kb.acronis.com/

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Acronis Instagram

Acronis Instagram

instagram.com/acronis/

Acronis Facebook oldal

Acronis Facebook oldal

facebook.com/acronis/

Acronis Twitter

Acronis Twitter

twitter.com/acronis

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Acronis a támogató ügynökök általában a csevegés felületen ennyi idő alatt válaszolnak 1 nap .

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Acronis Általános Szerződési Feltételek

Acronis Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Acronis Adatvédelmi irányelvek

Acronis Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Acronis Biztonsági politika

Acronis Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Acronis GDPR

Acronis GDPR

Nem ide vonatkozó

Acronis Wikipedia Oldal

Acronis Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Acronis Partnerprogram

Acronis Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a Acronis?

Biztonsági mentési szoftver Ransomware védelemmel otthonra és & Üzleti célra.

Milyen támogatást kínál az Acronis?

Az Acronis ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: űrlap elküldése, élő chat, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Acronis-szal?

Az Acronis-szal kapcsolatba léphet űrlapon keresztül, csevegést kezdeményezve egy élő ügynökkel a webhelyükön, telefonon, vagy üzenetet hagyva az egyik közösségi média platformon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi az Acronis e-mail címe?

Az űrlap kitöltésével léphet kapcsolatba az Acronis céggel:

https://www.acronis.com/en-eu/contact-sales/#/request

Van élő chatje az Acronis-nak?

Igen, az Acronis rendelkezik élő chat támogatással. Ugrás az oldalra: 

https://support.acronis.com/start-chat

Hogyan beszélhetek valakivel az Acronis-nál?

Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +1 781-782-9000.

 

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.