Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Adobe Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Adobe ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Adobe ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Adobe webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Adobe ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Adobe Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

Csevegjen a Adobe ügyfélszolgálati munkatársaival

Adobe Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Adobe ügyfélszolgálatával

Adobe Call Center Támogatás

Nem ide vonatkozó

Vegyen részt a Adobe közösségi fórum-beszélgetéseiben

Adobe Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Adobe Instagram

Adobe Instagram

instagram.com/adobe/

Adobe Facebook oldal

Adobe Facebook oldal

facebook.com/Adobe/

Adobe Twitter

Adobe Twitter

twitter.com/adobe

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Adobe a támogató ügynökök általában e-mailben válaszolnak ennyi időn belül 1 nap .

Útmutató

Élő csevegés SLA

Adobe a támogató ügynökök általában a csevegés felületen ennyi idő alatt válaszolnak 15 Perc .

Útmutató

Call Center SLA

Adobe az ügyfélszolgálatosok általában ennyi idő alatt veszik fel a telefont 15 Perc .

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Adobe Általános Szerződési Feltételek

Adobe Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Adobe Adatvédelmi irányelvek

Adobe Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Adobe Biztonsági politika

Adobe Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Adobe GDPR

Adobe GDPR

Nem ide vonatkozó

Adobe Wikipedia Oldal

Adobe Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Adobe Partnerprogram

Adobe Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az Adobe?

Az Adobe szoftver, mint szolgáltató cég. Az Adobe egy amerikai multinacionális számítógépes szoftvercég. Történelmileg a multimédia és a kreativitás szoftvertermékeinek létrehozására összpontosított, egy újabb keletű előrelépés a digitális marketing szoftverek felé.

 

Milyen támogatást kínál az Adobe?

Az Adobe ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan léphetek kapcsolatba az Adobe-val?

Az Adobe támogatási csoportjával úgy léphet kapcsolatba, hogy kitölti a segítségkérő űrlapot, és üzenetet hagy nekik az egyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.

Mi az Adobe e-mail címe?

A támogatási űrlap kitöltésével felveheti a kapcsolatot ügyfélszolgálatukkal - https://www.adobe.com/about-adobe/contact.html

Van élő csevegése az Adobe-nak?

Nem, az Adobe nem rendelkezik élő csevegéstámogatással.

Hogyan beszélhetek valakivel az Adobe-nál?

Az Adobe nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.