Úgy tűnik, hogy a Avast Software s.r.o. ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Avast Software s.r.o. ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Avast Software s.r.o. webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Avast Software s.r.o. ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az Avast Software egy cseh kiberbiztonsági szoftvercég, amely arra összpontosít, hogy számítógépes biztonsági termékeket biztosítson a felhasználóknak és a vállalkozásoknak világszerte. Termékeik között szerepel vírusirtó, internetbiztonság, jelszókezelők, mobilbiztonsági megoldások és tisztítóeszközök.
Az Avast Software egy kiberbiztonsági platform, amely vírusvédelmet, online identitás- és adatvédelmi eszközöket, biztonsági szoftvereket és internetes biztonsági szolgáltatásokat kínál. Ezenkívül csatlakozhat közösségi média fiókjaikhoz a Twitteren (@Avast_UK), a Facebookon (facebook.com/AvastUK), a YouTube-on (youtube.com/user/AVGFreeVideos) és az Instagramon (@avastsoftware).
Az Avast szoftver felhasználói gyakran találkoznak olyan technikai problémákkal, amelyek ügyfélszolgálatot igényelnek. Az Avast-felhasználók számára a legjobb módja annak, hogy gyorsan segítséget kapjanak, ha webhelyük élő csevegési funkcióját használják. Íme néhány tipp a funkció hatékony használatához:
Az Avast webhely élő csevegési funkciójának elérésének legjobb módja, ha a Súgó oldalára lép. Ezen az oldalon megtalálja a tudásbázis cikkeire mutató hivatkozásokat, a telefonszámukat, valamint az oldal jobb alsó sarkában található „csevegjen velünk” ikont. Kattintson erre a gombra, és közvetlenül az élő csevegőablakba kerül.
Mielőtt elkezdené a beszélgetést az ügyfélszolgálattal, győződjön meg arról, hogy minden információja készen áll. Ez magában foglalja az Ön teljes nevét, e-mail címét, sorozatszámát vagy termékkulcsát, valamint minden egyéb, a problémával kapcsolatos részletet. Ha mindezek kéznél vannak, nyissa meg az Avast webhely élő csevegőablakát, és vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálati ügynökökkel.
Miután a beszélgetés véget ért az Avast webhely élő csevegőablakában, fontos, hogy az ügyfelek ne feledkezzenek meg az ügyfélszolgálati ügynökök javaslatainak vagy kérésének követéséről. Egy zsúfolt munkanap során könnyen figyelmen kívül hagyhatják a megválaszolatlan nyomon követési választ, ezért ügyeljen arra, hogy nyomon kövesse ezeket az interakciókat.
Az Avast gyors, ingyenes és egyszerű vírusvédelmet kínál Windows PC-hez.
Az Avast ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás vagy fórumtámogatás.
Az Avasttal kapcsolatba léphet e-mailben, felhívhatja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médián keresztül. Alternatív megoldásként használhatja a fogyasztói fórumukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.
A support@avast.com címre írt e-mailben felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.
Nem, a McAfee nem támogatja az élő csevegést.
Ha inkább felhívná a támogatást, kapcsolatba léphet velük ezen a számon: + 1 (844) 340-9251.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.