Ingyenes próba

Itt adja hozzá a fejléc szövegét

A LiveAgent leegyszerűsíti az összes ügyfélszolgálati csatornát egyetlen szoftverré

Fejléc blokk próbalappal (háttérrel)

Itt használhat szabványos szöveget (bekezdést) linkekkel. Ha félkövér, dőlt, vagy felsorolással ellátott és számozott listákat kell használnia, megteheti.

Ebben a blokkban megadhat gombokat a HTML-blokk használatával, ügyféllogókat egy rövid kódon keresztül, vagy Egypontos GYIK-et a schema.org-al.

További fontos információkért menjen a github.com oldalunkra.

logó ügyfél forbes
logó ügyfél airbus
slido zöld
logó ügyfél nascar
logo esky color
logó ügyfél usc

Vízszintes fülek blokk

Itt használhat szabványos szöveget (bekezdést) linkekkel. Ha félkövér, dőlt betűt kell használnia, megteheti.

Árazási blokk - két csomag (háttér nélkül)

Itt használhat szabványos szöveget (bekezdést) linkekkel. Ha félkövér, dőlt, vagy felsorolással ellátott és számozott listákat kell használnia, megteheti.

Ebben a blokkban gombokat adhat hozzá a HTML blokk segítségével.

Díjcsomag neve

Díjcsomag neve

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

10 /hó
Díjcsomag neve

Díjcsomag neve

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

10 /hó

Mindent magában foglaló call center megoldás kisvállalkozások és nagy szervezetek számára

Csatlakoztassa az összes közösségi média fiókját a kapcsolattartó központ szoftverünkhöz az ügynökök termelékenységének javítása és az ügyfelek adatainak biztonsága érdekében. A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver integrálható az Instagram, a Twitter, a Facebook, a Facebook Messenger és a Viber szolgáltatásokkal.

A LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver a piacon a leggyorsabb élő chat widgettel büszkélkedhet. Nyerje meg a weboldala látogatóit ügyfelekké pillanatok alatt. Érje el ügyfeleit proaktívan, kínáljon személyre szabott és hozzáértő segítséget, és élvezze az ügyfelek növekvő elégedettségét, miközben több értékesítést generál.

Korszerűsítse összes ügyfélkérdését egy központosított, mindencsatornás ügynökasztalra jegykezelő szoftverünkkel. Rendeljen jegyeket különböző részlegekhez és ügynökökhöz, és rendezze az egyes lekérdezéseket a címkék, az elsőbbség vagy a beérkezés dátuma szerint. Tekintse meg az egyes ügyfelek problémamegoldási útját az elejétől a végéig, különböző támogatási csatornákon és kontextusban gazdag formátumban, hibrid jegyfolyamunkkal.

Készítse el és stilizálja saját tudásbázisát a WYSIWYG (amit lát, azt kapja) szerkesztőnk segítségével. Növelje az ügyfelek elégedettségét azáltal, hogy ügyfeleinek olyan önsegítő eszközöket biztosít, mint például cikkek, GYIK vagy közösségi fórumok.

Biztos lehet benne, hogy jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette… a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..