kwik charger1

Kwik Charger

A Kwik Charger New Yorkban született, amikor az új technikai áttörések lehetővé tették az új iPhone-ok gyors töltését.

Több ezer órányi kutatás, fejlesztés és tanúsítás után képesek voltunk életre hívni a Kwik töltőt mindenkinek, akit a gyorsabb töltés érdekelt. 2014-ben termékünk végül átment a szigorú tesztkínálaton, hogy minden egyes szinten nemzetközileg tanúsított legyen.

“Nagyon kellemes hallani, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak szeretnek együtt dolgozni a LiveAgent-tel, és semmilyen nagyobb panasz nincs a használhatósággal és a megoldásunk általános tapasztalatával kapcsolatban.”

Ez a termék mindazok számára készült, akiknél az akkumulátor töltöttségi szintje alacsony, majd türelmetlenül várják, hogy a telefonjuk egyszerre 1% -ot töltsön. Reméljük, hogy ez a termék ugyanolyan változást hoz az életében, mint a miénkben. Ha bármilyen észrevétele, kérdése vagy sikertörténete van, vegye fel velünk a kapcsolatot!

A fiatal induló vállalat gyorsan rájött, hogy a Gmail már csak nem vágja le, és nagy szükségük van az ügyfélszolgálati játék fokozására. Szerencsére a LiveAgent készen állt arra, hogy mindent megadjon a Kwickcharger-nek a kiválóság eléréséhez. 2016 márciusában megszületett a döntés – menjünk teljes gőzzel előre, és valósítsunk meg egy csúcsminőségű ügyfélszolgálati megoldást.

Kwik Charger

A LiveAgent az ügyfélszolgálatunkat a magasabb szintre vitte

Egy gyors, hozzáférhető és felhasználóbarát ügyfélszolgálat kötelező manapság. Ez az állítás még jobban visszhangzik, ha alaptevékenysége az Apple termék-ökoszisztémája köré épül, amely vállalat vitathatatlanul a legjobb vásárlói élményt nyújtja a világon. Az ügyfelek egyszerűen ugyanolyan minőséget várnak el az olyan merész kiegészítők gyártóitól is, mint a Kwikcharger. A Kwikcharger jelenleg 38 ügynökkel dolgozik, akik 127 országból (!) támogatva több mint 46 000 ügyfelet szolgálnak ki. Ami még lenyűgözőbb, az a jegyek száma, amelyekre a Kwikcharger képviselői minden hónapban válaszolnak – közel 15 000 … ami nem más, mint lenyűgöző. Az e-mail továbbra is a fő támogatási csatornájuk, azonban valóban kihasználják a call center szolgáltatásunkat, havonta több mint 1300 hívással. Az élő csevegés újabb növekvő forrása a havi több mint 600 csevegésnek. Az e-kereskedelmi vállalkozás globális szintű működtetése őrületesen kihívást jelent. Ennek ellenére a LiveAgent beépített rangsorolási rendszere szerint a Kwikcharger pontosan 73,22%-os vevői elégedettségi szintet ért el. Ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a Kwikcharger támogató csapata éjjel-nappal dolgozik; 24/7.

Kwik Charger

Megkérdeztük a Kwikcharger-t, hogy mi változott, mióta a LiveAgent-re váltottak. „Segített nekünk javítani a szolgáltatásunkat és munkafolyamatunkat. Sokkal rendezettebbek lehetünk, és betekintést nyerhetünk ügynökeink teljesítményébe. Emellett minden megkeresést egy helyen tárol. Ne felejtsük el, hogy rendkívüli analitikával rendelkezik.” Mondta Min Chou. „Amikor a lehetőségekről van szó, szeretjük a címkéket, ezzel téve kristálytisztává egyes ügynökök felelősségkörüket és komplex jelentést készíthetünk.” tette hozzá Chou.

Ez jó mostanra, de mi van a jövőbeni kihívásokkal? A Kwikcharger soha nem szab harátokat, és szeretnek kihívást jelentő, mégis egyértelmű célokat kitűzni a vállalat támogatására. Mi vár ilyenkor?

“A célunk az, hogy gyorsabb és jobb ügyfélszolgálatot nyújthassunk az ügyfél elégedettség érdekében, amely képes arra, hogy mindössze pár órán belül válaszoljunk a megkeresésekre és 24/7 lefedettségben válaszoljunk a Telefonhívásokra & Chat üzenetekre, nem csak a jegyekre.”

Sok sikert kívánunk! Minden eszköz rendelkezésre áll ahhoz, hogy elérjék a céljaikat amire vágynak.

Vissza

Még több történet

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..