Cotswold Web
  • Használjon eset forgatókönyveket
  • Cotswold Web

Cotswold Web

A semmiből építettük fel a LiveAgent-et, hogy jól méretezhető és teljesen univerzális legyen. Nem számít, hogy milyen típusú vállalkozást üzemeltet, nem számít, hogy mekkora a cége, a LiveAgent a természeténél fogva problémamentes élményt nyújt. A Cotswold Web dizájnstúdió egy másik kiváló példa arra, hogy milyen jól működik a filozófiánk a valóságban.

Gals és a többiek a Cotswold Web-től 2016 márciusában érkeztek a fedélzetre. Jelenleg több mint 400 nagyon igényes ügyfelet támogatnak 4 országban 6 képviselő segítségével. Egy webdizájn cég ügyfélszolgálata teljesen eltér egy webshop vagy más e-kereskedelmi oldal ügyfélszolgálatától.

Ezzel a ténnyel nagyon is tisztában vagyunk, ezért megkérdeztük, hogy mi a speciális az ügyfélszolgálatukban? Miben különböznek a versenytársaiktól? “Úgy gondolom, hogy az összetett és nehéz kérdésekre való válaszadás képessége hozzáértő és átgondolt válaszokkal.” – mondta az alapító Richard Jaques.

A nehéz ügyféligények megoldása, az összetett, mégis érthető válaszok nyújtása nem könnyű feladat. Az ügyfélszolgálati csapat azonban még így is havi közel 600 jegyet kezel. A mennyiség egy dolog, de mi a helyzet a minőséggel? A Cotswold Web igazán jól teljesít ezen a téren is, hisz az ügyfélelégedettség szintje 98%-nál is magasabb. Ez aztán tiszteletreméltó!

A LiveAgent nem az első ügyfélszolgálati szoftver, melyet a Cotswold fennállásuk óta használt. A cég úgy döntött, hogy átköltözik a mi megoldásunkra a HelpScout-ról. Miért döntöttek így?

“Sokkal rugalmasabbak tudunk lenni sokkal alacsonyabb áron. Ez kölcsönösen nyertes helyzet! – mondta Richard Jaques.”

“Az élő chat lehetőségével és a jegykezeléssel egy termékben rendelkezni remek dolog, a beállítások egyszerűsége pedig kiváló konfigurációs lehetőségekkel párosul. Normál esetben ez a két dolog nem adatik meg egyszerre. Úgy gondolom, hogy a LiveAgent kiforrottsági szintje lenyűgöző.” – tette hozzá. Ismét van okunk a büszkeségre, és arra, hogy még elkötelezettebbek legyünk ügyfeleink irányában.

Melyek azok a funkciók, amelyeket a legjobban kedveltek?

“Szeretjük a sablonok készítésének egyszerűségét. Emellett menedzserként nagyon hasznos, hogy könnyedén korlátozható a hozzáférés a részlegek alapján. Használjuk a “játékosítást“, például az „Felügyelő” kitűzők megszerzéséért. Szórakoztató dolog :)”

A LiveAgent célja, hogy könnyen használható legyen, és nagyon természetesnek hasson. A Cotswold Web elmondása szerint jó munkát végeztünk. Javította a LiveAgent az ügyfélszolgálatotokat? „IGEN – a LiveAgent-ben a jegyek nem is jegynek tűnnek. A válaszok normális e-maileknek tűnnek, és számunkra ez nagyon fontos, mivel a LiveAgent értékesítésre és ügyfélszolgálatra is használható.” – mondta Richard. És mi a helyzet az ügyfélszolgálat tapasztalataival? “Szerintük ez a legjobb jegykezelő- és csevegőrendszer, amelyet valaha használtunk.”

“Láttunk egy nagy céget, akik a LiveAgent-et használták, és arra gondoltunk, hogy ha ők ezt használják, akkor jónak kell lennie. Elkezdtük kipróbálni a szoftvert, és úgy találtuk, hogy nagyon kiforrott termék a korábban általunk használtakhoz képest. Nagyon lenyűgözött,költségek pedig teljessé tették elégedettségünket.”

Az új ügyfélszolgálati szoftver kiválasztásakor a Cotswold Web menedzserei alapos munkát végeztek. „A próbaverzióktól kezdve a több mint 6 hónapon át tartó használatig az egész csapatot bevonva kipróbáltuk a Help Scout, a Zendesk, a Teamwork Desk és a Freshdesk szoftvereket. A fentiek mindegyike jó, de a LiveAgent közelébe sem érnek, többek között az alábbiak miatt:

  • szoftver kiforrottsága
  • szoftver mélysége
  • egyszerű használat
  • költségek

Mindenben egyet értünk.

Richard Jaques – A Cotswold Web alapítója

Nézze meg a többi történetet

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x