laleurope

L&L Europe

Az L&L Europe egy társaság, amely online kaszinókat épít és működtet.

 

Helló,a nevem Susan és én vagyok az ügyfélszolgálati menedzser az L&L Europe-nél. Az L&L Europe egy társaság, amely online kaszinókat épít és működtet. Jelenleg 13 márkánk van világszerte és erősen hisszük, hogy minden egyes kaszinó lokalizálásával nagyszerűen megkülönböztethetjük magunkat a játékiparban. Azt is hisszük, hogy ha nagyszerű terméket és egy nagyszerű kaszinót akarunk kínálni, egy igazán kiváló ügyfélszolgálatot kell biztosítanunk. Amikor először elkezdtük és egy segédpultot kerestünk, amely segíthet elérni ezt a célt, gyorsan belebotlottunk a LiveAgent-be, amely a tökéletes eszköz számunkra azóta is, mert igazán segít minden vásárlói információt és kérelmet összegyűjteni egyetlen rendszerbe. Jelenleg három különböző módon léphetnek velünk kapcsolatba vásárlóink a LiveAgent által, amelyek a kapcsolati nyomtatvány, az email rendszer és az élő chat. Mivel egy multi-brand cég vagyunk, különböző részlegeket kell felállítanunk a LiveAgent-be minden egyes brand számára és ezáltal mindegyik brandet elkülönítjük, de ezzel egyidejűleg egy igazán tiszta áttekintést kínál minden birtokolt jegyre, amelyeknek szüksége lehet egy kis figyelemre. A részlegek azt is lehetővé teszik, hogy bizonyos ügynököket bizonyos részlegekhez rendeljünk. Mivel az ügynököknek más és más nyelvi tudásuk van, amely illeszkedhet a különböző brandekkel. Ahhoz, hogy optimalizáljuk a válaszidőnket, számos különböző funkcionalitásokat használunk. Először is például a valós idejű írásfigyelőt, mert így ügynökeink láthatják, hogy mit fognak kérdezni a vásárlók, amikor elkezdenek írni és ezáltal előkészíthetik a válaszukat. A másik funkcionalitás ami még igazán segít, az például – az előre definiált válaszok és üzenetek, a gyakori kérdéseket ezekkel a funkcionalitásokkal másodpercek alatt meg lehet válaszolni. Számos jelentési opciót használunk a LiveAgent-ben, bármikor amikor ügynökeink a jegyeken dolgoznak, használják az összetűző rendszert, hogy megnézzék, milyen típusú osztályozott ügyfél lép velünk kapcsolatba. Az összetűző jelentések elkészítésével könnyedén követhetjük, hogy miért lépnek velünk kapcsolatba a vásárlók és azonnal észre lehet általa venni, ha egy tüske van bármilyen területen. Használjuk még az ügynök teljesítmény jelentést és a visszajelzések ranglétráját, hogy megnézzük melyik ügynök teljesít a legjobban, és hogy van e szükség bármilyen extra tréningre. Az utolsó két évben 800 százalékos növekedést vettünk észre a chatek mennyiségében, amelyet ügynökeink havonta kezelnek. A LiveAgent rugalmassága igazán átsegített minket ezen a növekedésen, mert be tudtunk állítani bármilyen funkcionalitást bármikor, ha szükség volt rá és ez lehetővé fogja tenni számunkra, hogy tovább használjuk a LiveAgent-et, ahogy még nagyobbak leszünk.

Vissza

Még több történet

Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..