Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

nutricia

Nutricia

Nem számít, hogy milyen nagy vagy kicsi vállalata, a vásárlói elégedettség kell, hogy az első helyen álljon. Ahhoz, hogy kitűnő minőséget tudjon biztosítani, a megfelelő eszközre van szüksége. A széleskörű termékek és a briliáns teljesítmény/ár érték miatt, a LiveAgent lehet a megoldás, amelyet keres. A segédpult megoldással feljebb juthat és egy másik ligába kerülhet olyan területeken, mint például a vásárlói elégedettségi ráta, támogató ügynökei hatékonysága és még az operációs költségeken is spórolhat.

Nem szükséges ügynökök tucatait alkalmaznia ahhoz, hogy a legjobb legyen abban, amit csinál. A megfelelő megoldás beépítésével megváltozhat minden, de ne fogadja meg a szavunkat. Megmutatjuk, hogyan tudja a LiveAgent megváltoztatni a vállalatát egy élő példa alapján. Olvasson tovább és meg fogja tudni, hogy a Nutricia nevű vállalat hogyan mutatja meg másoknak, mit is jelent igazán a támogatás. 

A Nutricia-ról

A kommunikáció a támogatói vonalon a táplálkozási terapeuta, laktációs tanácsadók, nővérek és más szakértők által vannak kezelve a gyermekgondozási részlegről. Büszkék vagyunk arra a tényre, hogy bíznak a LiveAgent segédpult választásukban. Jelenleg a Nutricia arra használja a LiveAgent-et, hogy kifinomult és művelt támogatást biztosítson 2 országban a Nutriklub és a Klub maminek weboldalukon.

Az idők változnak

A Nutricia 2014 tavasza óta használja a LiveAgent-et. Azelőtt csak a belsős email megoldásra támaszkodtak és az egyik ingyenes élő chat szoftver kínálatra. A vállalat hamar realizálta, hogy ez nem az egyetlen út a továbblépésre és a feljebb lépésre.

“A szoftver, amit a LiveAgent előtt használtunk, nem volt már alkalmas számunkra. Szükségünk volt olyan funkciókra, mint például a chat hozzárendelés, automatikus átirányítás és a komplex analízis. Az ingyenes megoldásunk nem állt készen arra, hogy kiterjessze munkánkat és a kérelmek mennyiségét, amit kaptunk.” mondta Lukas Mitas a Nutricia-tól. Egy olyan eszközt kerestünk, amelynek reális ára/teljesítménye van és ki tudja terjeszteni az opciónkat, ami által kezelni tudjuk a munkatöltöttséget,” adta hozzá Lukas Mitas.

“A LiveAgent választása segítette a vállalatot előre haladni a hatékonyság és a vásárlói elégedettség területeken.”

Ami még fontos – az online támogatási segítség használata költség spórolás érdekében, mert azok hatékonyan csökkentették a munka mennyiségét a hívásközpontban, ami jóval drágább az online támogatási megoldásokhoz hasonlítva.

A Nutricia jelenleg 2 országban használja a LiveAgent-et. “Csak” 5 magas szintű szakértőt alkalmaznak a táplálkozási területről az élő támogatásuk számára.

A hatékonyság emelése nem feltétlen azt jelenti,, hogy a szolgáltatás minősége romlik. A Nutricia vásárlói elégedettsége kétségtelenül növekedett. Tartsa észben, hogy a támogatói szolgáltatásuk nagyon specifikus – gyermekeink egészsége forog kockán, így abszolút nincs helye a kompromisszumoknak.

Nutricia

.

Tanulói görbe? Milyen tanulói görbe?

A komplex funkciók ellenére is, a LiveAgent-et nagyon könnyű használni.

“A LiveAgent-hez hozzászokni gyerekjáték volt.”

Az ügynökeink nagyon gyorsan megtanulták, hogyan használják a szoftvert. Megtanítani más embereket, akiknek van hozzáférése a LiveAgent-hez, abszolút zökkenőmentes,” mondta Lukas Mitas. Adminisztrátorként dolgozva ki kell emelnem a kiváló és átfogó analízis funkciókat, amelyeket a LiveAgent kínál,” adta hozzá.

Lukas Mitas – Digitális Szakember @ Nutricia

Vissza

Még több történet

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót