ZľavaDňa
  • Használjon eset forgatókönyveket
  • ZľavaDňa

ZlavaDna

A ZlavaDna egy napi-ajánlat weboldal, ami leárazott ajándék bizonylatokat nyújt, amelyeket a helyi vállalatoknál lehet használni.

Nincs annál jobb érzés, mint mikor egy nagyszerű üzletet köt új ruhákra, ünnepekre vagy ajándékokra. A ZlavaDna az első számú az ajánlat és a kupon oldalakon Szlovákiában és Csehországban és az egyik leggyorsabban növekedő vállalat Közép-Európában.

A ZlavaDna vásárlói megközelítése

A ZlavaDna az új ügyfelek innovatív megközelítésről híres. Gyorsan realizálták, hogy az ügyfélszolgálat egy olcsó marketing lehet. 2014 Márciusában a ZlavaDna elkezdte használni a LiveAgent-et, hogy jobb és gyorsabb ügyfél támogatást biztosítson. Jelenleg 8 támogatói ügynököt alkalmaznak, akik körülbelül 9000 kérelmet oldanak meg egy hónap alatt élő chattel és emaillel.

Először is Gmail-t használtak emailes kommunikációra. Sok alkalmazott fulladozott a sok üzenetben, ezáltal rá voltak kényszerülve arra, hogy egy olyan utat találjanak, amivel az ügyfelek emailjei megválaszolása és kezelése még hatékonyabb. Ahogyan az emailek száma és ezzel egy időben az ügynökök száma növekedett, egyszerűsíteniük kellett munkájukat és el kellett kerülniük ugyanazon ügyfél kérelem többszöri megoldását. Ekkor mondták azt, hogy STOP a Gmail-nek és egy jobb megoldást kezdtek el keresni.

“Kipróbáltuk a Zendesk-et, Freshdesk-et és a Kayako-t, de nem tudtak versenybe lépni a LiveAgent funkciói készletével és a nagyon csábító árával.”

Helló, Juraj vagyok a ZlavaDna-tól. Körülbelül 100 alkalmazott van vállalatunknál, ebből 5 az ügyfélszolgálati csapat. A ZlavaDna egy napi-ajánlat weboldal, ami leárazott kuponokat nyújt, amelyeket a helyi vállalatoknál lehet használni. Nincs annál jobb érzés, mint amikor nagyszerű üzletet köt egy szép nyaralásra, ajándékra vagy egy romantikus vacsorára. A ZlavaDna a leggyorsabban növő és a legjobb üzletek és kuponos weboldalak között van Közép-Európában. A növekvő ügyfélszámmal nagyobb kereslet van a jobb ügyféltámogatásra. A LiveAgent segít mértékelni az ügyfélszolgálati erőfeszítéseinket és a növekedésünkhöz alkalmazkodik könnyedén. A nap mint napi felszerelésünk és nem tudnám elképzelni a nélküle való munkát.

A LiveAgent segít gyorsabban kézbesíteni a válaszokat és közelebb tart minket vásárlóinkhoz. 2010 óta 1.5 millió ügyfelünk volt, akik használták szolgáltatásainkat. Több, mint 5.000 emaillel, 2.000 chattel és több, mint 1.500 hívással küzdünk minden hónapban az ügyfélszolgálati csapatunkkal. A LiveAgent-tel könnyedén nyomon követhetjük az előző kommunikációk történetét minden ügyféllel. Ez a támogatói csapatunknak fontos felismeréseket ad a többi kérelemről, amelyekkel az ügyfél szembenézett már és segít abban is, hogy elkerüljük a többszörös kérdések feltevését.

Ezáltal az egész kommunikáció gyorsabb és a vásárlói élmény jobban áramvonalasítva van. Bármikor szükségünk van segítségre a licencünk beállításával, a támogatói srácok a LiveAgent-től mindig ott vannak, hogy segítsenek. Eddig semmi mást nem kaptam, csak kiváló vásárlói élményt.

A vásárlói elégedettség mind a partnerek részéről, mind a végső felhasználók részéről az elsődleges célunk a ZlavaDna-ban. A LiveAgent egy nagyszerű eszköz, amely segít ezt a két célt elérni.

A LiveAgent használata előtt a ZlavaDna nem használt semmilyen élő chat applikációt. Az élő chat gomb beültetése után weboldalukon az ügyfelek kérdéseinek növekedése számottevő volt. A 9000 megválaszolt emailen felül egy hónapban több, mint 1000 ügyfélnek tudnak segíteni az élő chattel, valós időben.

“A vásárlói kérelmek megoldása valós időben, élő chattel 25%-kal csökkentette a jegy töltöttségünket.”

Fejlesztések és Ügyfél Elégedettség

A LiveAgent leegyszerűsítette a ZlavaDna ügyfélszolgálati részlegének munkáját, így minden vásárlói kérelem (jegyek) 24 órán belül meg van válaszolva. “Ez biztosan nem lehetne lehetséges a LiveAgent nélkül.”

“Két számjegyű növekedést értünk el a vásárlói elégedettségben.”

A támogatói ügynök szemszögéből

“Eddig mindenki elégedett a LiveAgent-tel. Lehetővé teszi számunkra, hogy értékeljük a munkafolyamatot egy még átláthatóbb módon és növeli az összesített hatékonyságát ügyfélszolgálatunknak.”

A ZlavaDna célja a még gyorsabb jegy megoldás és az ügyfélszolgálati képviselők hatékonyságának növelése.

Peter Blazecka – PR & Marketing menedzser @ ZlavaDna

Nézze meg a többi történetet

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x