Satur
Satur gondtalanul 100 éven át a világ körül.
Hagyomány és stabilitás
100 éve felejthetetlen utazási élményeket hozunk Önnek. Lakossági és városnéző túrák Európában, valamint egzotika, körutazások, síelés és wellness már elégedett ügyfeleink 5 generációját örvendeztették meg.
90000 ügyfél
Pontosan ennyi elégedett ügyfél választ sokféle üdülésünk közül, és minden évben velünk utaznak, hogy kikapcsolódjanak vagy felfedezzenek.
A csapat 150 tagja
Szakmai delegációk, idegenvezetők, animátorok és utazási tanácsadók széles csapata gondoskodik gondtalan nyaralásáról.
A hét minden napján
A 43 fiókból, 600 szerződéses partnerből álló legszélesebb hálózat, az infoline, az élő csevegés és a weboldal lehetővé teszi számunkra, hogy Önnel lehessünk, amikor utazási tervei megkezdődnek.
Satur gyerekek
Egy gondosan kiválasztott és szakmailag képzett animátorokból álló csapat minden évszakban elnyeri a gyermekek szívét. Az ügyfelek elégedettsége a Planet Fun családi klubbal eléri a 96%-ot.
… mindezt a LiveAgent segítségével és kiváló együttműködéssel.
Átfogó kommunikáció egy helyen.
Korábban a LiveAgent elsődleges funkcióját chat-eszközként használtuk az ügyfelekkel az interneten keresztüli online kommunikációhoz. Később elkezdtük aktívan használni ezt az alkalmazást a kommunikációhoz a kiválasztott e-mail címekhez, ahol áttekintést kellett kapnunk az igényekről és azok megoldásairól. A SATUR cégünk rendelkezik a legnagyobb saját értékesítési hálózattal Szlovákia összes utazási irodája közül, ezért csak idő kérdése volt, hogy az egész Szlovákiából érkező eladókat e-mail címeikkel egy helyen elkapjuk.
Jelenleg könnyen nyomon követhetjük az egyes ügyfelekkel való teljes kommunikáció történetét. Ez értékes információt nyújt a sales csapatunknak minden olyan kérdésről és kérésről, amelyekkel az ügyfél korábban találkozott, és segít nyomon követni, hogy értékesítőink mennyire hatékonyan kezelik ezeket a kérdéseket.
… belső kommunikációnknak is vannak szabályai
Szervezeti felépítésünk meglehetősen kiterjedt, és több részlegünk van, a napi kommunikáció szükségességével. Ezért úgy döntöttünk, hogy a belső kommunikációt a lehető leghatékonyabbá tesszük, és az egyes osztályokon belül minden kollégához létrehoztunk fiókokat. Többek között a belső csevegés is nagyon népszerű.
A LiveAgent egyben kollégáink tudásbázisa is
A korona válság idején kénytelenek voltunk megváltoztatni a házon belüli képzés módját és az alkalmazottaink mindennapi munkájához szükséges dinamikusan változó információk megosztását. Számos lehetőséget választottunk, mint például intranet, megosztott fájlok, elektronikus kézikönyv és még sok más. Végül úgy döntöttünk, hogy a „tudásbázist” használjuk a LiveAgent alkalmazásban, és üzemeltetőink imádják ezt a módszert. Minden információ egy helyen érhető el a teljes szöveges keresés lehetőségével, valamint ezen adatok frissítésének módja nagyon egyszerű, és naponta naprakész információkat tudunk nyújtani Szlovákia-szerte dolgozó kollégáink számára.
Jozef Granec, SATUR