Csak e-mailes ügyfélszolgálat

Mit jelent a csak e-mailes ügyfélszolgálat?

Néhány vállalat kizárólag e-mailen keresztül nyújt ügyfélszolgálati támogatást. Az ügyfelek csak e-mailen keresztül vehetik fel velük a kapcsolatot, nem létezik más platform.

A csak az e-mailes ügyfélszolgálatnak vannak hátrányai, mivel az ügyfelek nem követhetik nyomon panaszuk állapotát, és nem léphetnek közvetlenül kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. Így az ügyfelek negatív tapasztalatokat szerezhetnek a vállalattal kapcsolatban, és ezen tapasztalatok továbbadása ronthatja a vállalat hírnevét. A cég tulajdonképpen el is veszítheti vásárlóit.

E-mailen keresztül az is előfordulhat, hogy az ügyfelek nem kapnak olyan gyorsan választ, mint ahogy azt igényelnék.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.