Csak e-mailes ügyfélszolgálat

Mit jelent a csak e-mailes ügyfélszolgálat?

Néhány vállalat kizárólag e-mailen keresztül nyújt ügyfélszolgálati támogatást. Az ügyfelek csak e-mailen keresztül vehetik fel velük a kapcsolatot, nem létezik más platform.

A csak az e-mailes ügyfélszolgálatnak vannak hátrányai, mivel az ügyfelek nem követhetik nyomon panaszuk állapotát, és nem léphetnek közvetlenül kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. Így az ügyfelek negatív tapasztalatokat szerezhetnek a vállalattal kapcsolatban, és ezen tapasztalatok továbbadása ronthatja a vállalat hírnevét. A cég tulajdonképpen el is veszítheti vásárlóit.

E-mailen keresztül az is előfordulhat, hogy az ügyfelek nem kapnak olyan gyorsan választ, mint ahogy azt igényelnék.

Vissza a szójegyzékhez

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.