Mi a hűség?
A hűség egy absztrakt érzést határoz meg, amely annak mércéje, hogy az ügyfelek mennyire hűségesek az Ön cégéhez vagy az Ön által kínált termékekhez. Minél nagyobb a márkahűség az ügyfelek körében, annál nagyobb a bevétel az Ön számára.
Ez elsősorban azért van, mert a marketing jobban támaszkodik a szóbeszédre, mint a számlátáblákra. Olcsóbb és produktívabb.
Annak érdekében, hogy ügyfelei hűek maradjanak a vállalatához. Elsőbbséget kell adnia az ügyfelének. Valahányszor változást hajt végre a vállalatában, gondolja át, hogy ügyfele jóváhagyja-e ezt vagy sem.
Expert’s note
A hűség az ügyfelek márkához való ragaszkodásának és lojalitásának mércéje. Magas hűség növeli a bevételt és csökkenti a marketing költségeket.
Növelje az elégedettséget visszahívó szoftverrel
A LiveAgent call center szoftver lehetővé teszi a központosított, mindencsatornás ügynökasztalat, a soros visszahívási rendszert és a saját tudásbázis létrehozását, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét és javítsa az ügynökök teljesítményét.
A Quality Unit LLC weboldalának segítségével a látogatók értesülhetnek a LiveAgent alkalmazás előnyeiről és a vállalkozás elérhetőségeiről. A szolgáltatás növeli a vásárlói elégedettséget és az értékesítést, melyet az ügyfelek a legjobb támogatásnak tartanak. A LiveAgent kapcsolati központ szoftver automatikusan áthelyezi az összes bejövő és kimenő hívást az ügyféljegyekbe.
A kimenő értékesítés folyamata magában foglalja az ügyletek lezárását és a személyre szabott ajánlatokat kínálva növeli az ügyfélhűséget és a bevételt. Az ügyfélszolgálat növekvő fontossága miatt az ügyfélszolgálati támogatások kiemelkedő lehetőségeket kínálnak az ügyfél élmény fejlesztésére. Az élő chat támogatás javítja az eladásokat és a konverziós arányt, és pozitívabb megítélést ad a márkáknak. Az ügynököknek különböző készségekre van szükségük, és fontos a visszajelzések elérhetősége és megfogalmazása. Az ügyfélszolgálati jelentések a LiveAgent rendszerében elérhetők és áttekintik az SLA megfelelőséget. A szünet fontos, mert segít elkerülni a nem teljesített SLA-kat és a belső kommunikáció hiányát.