Hűség

Mi a hűség?

A hűség egy absztrakt érzést határoz meg, amely annak mércéje, hogy az ügyfelek mennyire hűségesek az Ön cégéhez vagy az Ön által kínált termékekhez. Minél nagyobb a márkahűség az ügyfelek körében, annál nagyobb a bevétel az Ön számára.

Ez elsősorban azért van, mert a marketing jobban támaszkodik a szóbeszédre, mint a számlátáblákra. Olcsóbb és produktívabb.

Annak érdekében, hogy ügyfelei hűek maradjanak a vállalatához. Elsőbbséget kell adnia az ügyfelének. Valahányszor változást hajt végre a vállalatában, gondolja át, hogy ügyfele jóváhagyja-e ezt vagy sem.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.