A hűség egy absztrakt érzést határoz meg, amely annak mércéje, hogy az ügyfelek mennyire hűségesek az Ön cégéhez vagy az Ön által kínált termékekhez. Minél nagyobb a márkahűség az ügyfelek körében, annál nagyobb a bevétel az Ön számára.
Ez elsősorban azért van, mert a marketing jobban támaszkodik a szóbeszédre, mint a számlátáblákra. Olcsóbb és produktívabb.
Annak érdekében, hogy ügyfelei hűek maradjanak a vállalatához. Elsőbbséget kell adnia az ügyfelének. Valahányszor változást hajt végre a vállalatában, gondolja át, hogy ügyfele jóváhagyja-e ezt vagy sem.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..