Ez a cikk lojalitás programokkal kapcsolatos email sablonokról szól, amelyek hatékonyak lehetnek az ügyfél megtartásában és az értékesítések növelésében.
Amíg az ügyfélszerzés jobb befektetésnek néz ki a vállalatok számára, számos tanulmány bizonyította már, hogy hosszú távon az új ügyfelek szerzése akár 7-szeresen többe kerülhet társaságának a már meglévő vásárlók visszatartásánál. Ha a vásárlók visszatartásáról beszélünk, a lojalitás program erőteljes eszközök lehetnek, amik visszatérésre biztatja őket, csökkenti a vásárlói gond rátát és növeli az összesített értékesítését. Ezen cikk elolvasása által meg fogja tudni, hogy miért éri meg a lojalitás programokba fektetni, 10 email sablon példával, amiket használhat a lojalitás program marketing kampányaiban.
A vásárlói lojalitás program egy jutalom program, amit a vállalata kínál ügyfelei számára, hogy bátorítsa őket a több vásárlásra bizonyos előnyök biztosításával. Tartalmazhatnak kedvezményeket, ingyenes termékeket, még nem megjelent termékeket, exklúzív jutalmakat vagy bármilyen jelentőségteljes jutalmat. Míg gyakran arra használják őket, hogy új vásárlókat vonzzanak, a fő célja a lojalitás programoknak az, hogy visszatartsa a már meglévő vásárlókat, segítse a lojalitást és bátorítsa a márka pártfogását.
Számos tanulmány a vásárlói lojalitásról felfedte, hogy a lojalitás programok mély értéket hozhatnak bármilyen vállalatba. Itt egy pár hihetetlen statisztika:
Egy iVend általi kérdőív megtudta, hogy majdnem 63%-a a nemzetközi fogyasztóknak az email általi kommunikációt preferálja a vállalatoktól – ami az emaileket az egyik leghatékonyabb csatornává teszi a lojalitás program tagság gondozása miatt. Itt van 10 alap sablon, amit használhat a lojalitás program email kampányaiban, hogy fejlessze a vásárlói kötelezettséget, jobb hosszú távú kapcsolatot építsen az ügyfelekkel és növelje az értékesítéseket.
We’re thrilled to announce the launch of our new [Loyalty Program Name]. We’ve added lots of exciting and exclusive rewards to say thank you to our amazing customers, like you!
Earn [X] points for every $** you spend [online and/or in-store] to unlock exclusive rewards.
[Reward Title 1] – [***] points to redeem
[Reward Title 2] – [***] points to redeem
[Reward Title 3] – [***] points to redeem
JOIN THE [LOYALTY PROGRAM NAME]
Have a question? We’re here to help. Contact us today or visit our FAQs.
[YOUR SIGNATURE]
Welcome to [Business name] and thank you for signing up! Please enjoy 15% OFF your first purchase at [www.website.com]. Just enter [code] at checkout.
SHOP NOW
By the way, did you know about all the exclusive perks that you can receive for joining our loyalty program? Just to name a few …
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
JOIN NOW
If you have any questions or ever need help, feel free to email us at [email address], call us at [phone number] or visit our FAQs.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Welcome to [Loyalty Program Name] Rewards! Now you can earn points every time you shop online or in our stores. Redeem your points for fun rewards, like free products and special discounts.
As a thank you for joining [Business’s] Loyalty Program, we have credited you with 50 points, and you are now on your way to your first reward.
100 points are all you need to get your first free product/ discount – here are two quick ways to get there:
Like our Facebook page (50 points)
Follow [Brand] on Instagram (50 points)
When you’re done, you can check your points balance and find more ways to earn points by visiting our website.
If you have any questions or need help – feel free to email us at [email address] or give us a call at [phone number].
Thanks for becoming part of our community!
[YOUR SIGNATURE]
We hardly need to tell you that the more points you earn, the more you get. You are now only ** $/ ** points away from [Loyalty Program Name] Gold Level Rewards! At this level you’ll enjoy:
[Benefit #1]
[Benefit #2]
[Benefit #3]
Earning more points is easy!
Place an order: ** points
Refer a friend: ** points
Follow us on social media: ** points
Make a product review: ** points
Thanks for your continued loyalty.
[YOUR SIGNATURE]
We’re thrilled to report that you just leveled up to our [tier name] tier!
You’re about to enjoy exclusive opportunities, including early access to [tier name]-only sales throughout the year, and even more points for every single purchase you make.
EXPLORE MY REWARDS
Enjoy, and thanks for being an amazing customer!
[YOUR SIGNATURE]
Thanks for being a loyal [Loyalty Program Name] member! Check out your monthly membership statement below.
Status: Active Member
Points balance: ***
Expiring points: *** points expiring on [dd/mm/yy]
Points to next level: ***
Earn even more points when you shop our special deals now through [date].
SHOP NOW
Got questions? We’ve got answers! Visit our FAQs to see if we’ve covered your question, call us at [number] or start a live chat with our service reps.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
This is just a friendly reminder that your [Customer Loyalty Rewards Program] points will expire at the end of the year (December 31st, 2020). Make sure to redeem your points on any order before this date– they will not roll over into 2021!
Your current balance is ***points.
SHOP NOW
Any questions or issues? Send us a message – we’re always happy to help!
[YOUR SIGNATURE]
We just wanted you to know that WE MISSED YOU since we haven’t seen you in a while. So we’ve decided to credit your account with *** points!
CLAIM YOUR FREE POINTS NOW
The more points you earn, the more benefits you get access to. Here’s a quick reminder of how to earn more points:
SHOP: Spend $** and get ** points
REFER FRIENDS: Get ** points when they place their first order
FACEBOOK: Like our Facebook page and get ** points
INSTAGRAM: Follow us on Instagram and get ** points
Have questions or need help redeeming your points? We would be more than happy to assist you via [email], [phone number], or live chat.
Thank you for being a [Brand] customer and part of our family.
[YOUR SIGNAT
[copy button="yes"]
[Name],
You’ve been a valued member of [Brand’s] loyalty program for [period of time] now. Don’t you think it’s time you let the world know? We’ll reward you if you do!
Give $** and get ** points when you refer a friend
HERE’S HOW IT WORKS
Send your below unique $** discount code to your friends
Your friend gets $** off their purchase
You get ** Rewards Points when your friend completes their purchase
Your current rewards points balance is: ***
READY TO SHARE?
Copy and paste this code and share amongst friends: CODE
Any questions or issues? We’re always here to help. Thanks for being an awesome customer!
[YOUR SIGNATURE]
From all of us at [Company], we wanted to take a moment to wish you the happiest of birthdays! Here’s another reason to celebrate: we’ve just added [reward amount] points to your account!
CHECK MY BALANCE
Thanks for being a loyal customer and we hope you enjoy your special day.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Free templates and a free trial?
That's right! Enjoy a free 30-day trial on us. Test all that LiveAgent has to offer, including email templates and canned messages.
Ügyfélszolgálat követési email sablonok
Az ügyfélszolgálatban az ügyfelek véleményének és javaslatainak gyűjtése fontos ahhoz, hogy a vállalkozások jobban kiszolgálják őket és megtartsák a hűségüket. Az ügyfélszolgálati támogatás kiemelkedő lehetőségeket kínál az ügyfél élmény fejlesztésére és az ügyfél-visszajelzések elemzése segíthet a termékek és csapatok javításában. Az Értékelés és Javaslat Tábla lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy ügyfélközpontú termékeket készítsenek a visszajelzések és javaslatok alapján. A Nicereply és a LiveAgent kombinálása pedig lehetővé teszi az ügyfélfelmérések beágyazását az üzenetváltások során.
Újracsatlakozási e-mail sablonok
A cég bocsánatot kér az előfizetőktől azért, mert az utóbbi időben túl sok volt a reklám a hírlevélben, és fontos információkról nem számoltak be. Ígéretet tesznek arra, hogy a hírlevél 90%-a az iparági hírekkel és hasznos információkkal fog foglalkozni. Az újracsatlakozási e-mailek segítség segítségével szeretnék visszaszerezni a figyelmüket. Többféle újracsatlakozási e-mail sablont mutatnak be és elmagyarázzák, mikor és hogyan kell ilyen leveleket küldeni.
This article covers various aspects of email marketing, including templates for e-commerce delivery and confirmation emails, customer service theory, and creating effective discount email templates. It emphasizes the importance of personalization, highlighting product or service benefits, and having a clear call to action in emails. Additionally, it notes that email marketing is still a popular and effective communication channel, with high open and conversion rates. Overall, the article provides practical tips on how to create high-quality, compelling emails for marketing purposes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team