Mi az az ITIL
Az ITIL, vagy más néven, információtechnológiai infrastuktúra könyvtár, egy útmutatókból és a tervezéshez szükséges bevált gyakorlatokból álló gyűjtemény, az IT szolgáltatások menedzseléséhez. (ITSM) Procedúrákat, feladatokat, informciókat tartalmaz amit a cég stratégiájának kidolgozásánál kiválóan lehet alkalmazni. Ezek segítenek a cégeknek és vállalkozásoknak a kockázatkezelésben, jó ügyfélkapcsolatok kialakításában, hatékonyság és versenyképesség növelésében, árredukálásban és még sok másban. A fejlődés mértékének felmérésére is használják.
Az integrációk kínálása lehet a különbség a nyereség és az ügyfelek megtartása között, így fontos a könnyen beküldhető integrációs kérelem sablonok használata. A LiveAgent helpdesk szoftvere hatékonyan javítja a forex üzleti tevékenységet, az Apptivo tudásbázis ár-érték arányban jó megoldást kínál, míg a Kavkom megfizethető IVR szoftverként jól végzi az alapfeladatokat. Azonban az utóbbi hiányzik néhány funkció, mint a többszintű IVR lehetőség.
A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amelyet könnyen telepíthet. A vállalat számos témában kínál információkat, többek között az ügyfélkapcsolatok, az adatmigráció, az aktuális rendszerállapot és a változási napló terén. A cég számos partnerprogrammal rendelkezik, és lehetősége van feliratkozni hírlevelükre. A LiveAgent irányítópultja jelenleg készül, és a felhasználó e-mailben kapja meg a bejelentkezési adatait.
Az adott szöveg a LiveAgent szoftver bemutatására és az ügyfélszolgálati koncepciókra összpontosít. A kpi, az ügyfélkapcsolatok kezelése és az önkiszolgáló lehetőségek hangsúlyozása mellett a szoftver jelentéseit és az integrálhatóságát is részletesen ismertetik. A szoftver az ügyfélkommunikáció és az ügyfélszolgálat hatékony kezelésére szolgál.
Az ügyfélszolgálat kulcsfontosságú része egy cégnek, mivel hatással lehet az elégedettségre és az eladásokra. Az omnichannel vásárlói elkötelezettség lehetővé teszi a csatornák egyesítését, hogy személyre szabott élményeket nyújtsanak az ügyfeleknek. A puha készségek, mint az aktív hallgatás, figyelem és türelem, kritikusak a kiemelkedő ügyfélszolgálati élmény biztosításához.