Mi a Szolgáltatási pult?
A szolgáltatási pult egy egyedüli kapcsolat a vállalat és a vásárlók, felhasználók, biznisz partnerek között. Az ügyféltámogatás részeként lett létrehozva és a célja az, hogy segítse a felhasználókat a kérelmükkel és a problémájukkal.
A szolgáltatási pultot lehet hivatkozni specifikus segédpultként vagy csak egy információ gyűjtő rendszerként. A szolgáltatási pult definiálva van egy információ technológia szolgáltatás menedzsment eszközként, mert Információ Technológia Infrastruktúra Könyvtár gyakorlatokat használ a szolgáltatások szállításához.
A Quality Unit Kft. által fejlesztett LiveAgent ügyfélszolgálati szoftver változatos funkciókkal rendelkezik, például VoIP telefonrendszerekkel és panaszkezeléssel. Az oldalon található adatmigrációs portál és akadémia részleg segít az ügyfeleknek a szoftver használatában. Az oldalon további információk találhatók a cég partnerek, díjak és tanúsítványok és a partnerprogramjukról.
A LiveAgent egy hatékony ügyfélszolgálati szoftver, amely különböző funkciókkal és integrációkkal rendelkezik, beleértve VoIP telefonrendszereket, CRM szoftvereket és online támogatást. A cég partnereiről és szolgáltatásairól is szó esik, beleértve felhő- és VoIP-szolgáltatókat, telefonoperátorokat és e-mail szervereket. Az élő támogatás és a tudásbázis segíti az információk kezelését és az ügyfélszolgálat hatékonyságát. A LiveAgent demóval és ingyenes próbaverzióval rendelkezik, valamint partnerprogramot és támogatási portált is kínál.