Boldogok az ügyfelei? Elégedettek-e szolgáltatásával és termékével? Mérheti az Ügyfél erőfeszítési pontszámával – CES. Ez egy mutató, amely megmutatja, hogy az ügyfelek hogyan viszonyulnak az erőfeszítéshez, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálati csapattal és megoldást találjanak problémájukra.
Válasszon megfelelő kérdést, és kérdezze meg ügyfeleit. Ezután számolja ki az ügyfél erőfeszítéseinek százalékos arányát az ügyfél válaszai alapján. Sokféle módon lehet mérni, pl. e-mailben vagy kérdőíveken keresztül.
Vissza a szójegyzékhezLegyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..