Ügyfél erőfeszítési pontszáma (CES)

Mi az Ügyfél erőfeszítési pontszám?

Boldogok az ügyfelei? Elégedettek-e szolgáltatásával és termékével? Mérheti az Ügyfél erőfeszítési pontszámával – CES. Ez egy mutató, amely megmutatja, hogy az ügyfelek hogyan viszonyulnak az erőfeszítéshez, hogy kapcsolatba lépjenek az ügyfélszolgálati csapattal és megoldást találjanak problémájukra.

Válasszon megfelelő kérdést, és kérdezze meg ügyfeleit. Ezután számolja ki az ügyfél erőfeszítéseinek százalékos arányát az ügyfél válaszai alapján. Sokféle módon lehet mérni, pl. e-mailben vagy kérdőíveken keresztül.

Vissza a szójegyzékhez Hozzon létre INGYENES fiókot

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.