Mi az Ügyfélkövető szoftver?
Az ügyfélkövető szoftver csatlakozik a vállalat kívánságaihoz. Ezzel a szoftverrel minden adat mentésre kerül, és bármikor megtalálhatók, amikor szüksége van rájuk. Ha valaki vásárolni szeretett volna, de úgy döntött, hogy vár, akkor nyomon követheti az összes csevegési vagy telefonos nyilvántartást, amikor újra érdeklődni fognak. A nyomkövető rendszer lehetővé teszi jegyzetek hozzáadását a beszélgetésekhez, és segít megismerni az ügyfelet.
Expert’s note
Az Ügyfélkövető szoftver lehetővé teszi az összes ügyfélkapcsolat nyomon követését és jegyzetek hozzáadását a beszélgetésekhez az ügyfelek megismerése érdekében.
A márka nagyon fontos az üzleti világban, mert ez az ügyfelek felé ígéretet jelent. A láthatóságnak, a vonzó kialakításnak és a speciális megjelenésnek meg kell felelnie bizonyos követelményeknek. Az élő csevegés lehetőséget teremt a proaktív ügyfélszolgálatra és a konverziós hatékonyság javítására, amely növeli a konverziók számát és javítja a hűséget és a bevételt. A konverziós költségek szabályozása létfontosságú a sikerhez. A tudásbázis és ügyfélportál segít megválaszolni olyan kérdéseket, mint az árcsökkentés vagy -emelkedés, és lehetőséget ad a felhasználók interakciójára.
A hangkommunikáció előnye, hogy könnyebb magyarázni dolgokat. A kimenő értékesítés csapat a hatékony munkafolyamatokon alapul és személyre szabott ajánlatokat kínál. A LiveAgent szoftver megoldást nyújt az ügyfélkapcsolatok kezelésére és az élő chat lehetőségeket teremt a proaktív ügyfélszolgálatra. Köszönik a feliratkozást és küldeni fognak egy e-mailt az adatokkal a LiveAgent fiókjához való belépéshez.