Az ügyfélszolgálat felelős a különböző problémák és kérdések megválaszolásáért. Magánszemélyek vagy szakértői csoportok is működtethetik. Az ügyfélszolgálati szoftvert segítségnyújtáshoz és technikai kérdések megválaszolásához használják. Különféle csatornákon, például telefonon, online csevegésben vagy e-mailen keresztül kommunikálnak az ügyfelekkel.
Az ügyfélszolgálati szoftver számos funkciót kínál – jelentéseket, játékosítást, élő csevegést és még sok mást.
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..