Andrej Saxon customer success

VIP ügyfélsiker vonal Andrej Saxonhoz

Lépjen közvetlenül kapcsolatba Andrejjal a lenti gombon keresztül.

Andrej munkaideje (CET, Bécsi idő)

Hétfő: 11:00 – 19:00
Kedd: 07:00 – 15:00
Szerda: 11:00 – 19:00
Csütörtök: 07:00 – 15:00
Péntek: 07:00 – 15:00

Kapcsolódó cikkek ehhezAndrej
A LiveAgent segíti javítani az ügyfélszolgálatot a különféle vállalkozásokban. Nézze meg a FrëschKëscht ügyfélsiker történetét, és döntsön maga.

FrëschKëscht

FrëschKëscht is a local and seasonal food delivery service that started as a school project and has now become a successful business. The company began using LiveAgent as their help desk application and has seen improvements in their internal organization and customer service. The employees enjoy using LiveAgent and find it to be an easy to learn and useful tool. The company has seen an increase in sales due to their improved customer service.

Elutasítani valakit, vagy elutasítva lenni nehéz, éppen ezért tegye ezt megfelelően, a LiveAgentben található különféle változatú elutasító levél sablonnal.

Elutasító levél sablonok

Az ügyfél-visszajelzések fontosak a vállalatok számára az elégedettség és a profit növelése érdekében. Az ügyfelek gyors és hozzáértő segítséget, barátságos kiszolgálást és nyomon követést várnak. Az automatizálás segíthet, de a rendszereknek megfelelő segítséget kell nyújtaniuk. A Nicereply és a LiveAgent lehetővé teszi az ügyfélfelmérések beágyazását, és a visszajelzések megosztása az egész csapattal javítja a fejlesztést és növeli az elégedettséget. NPS, CSAT és CES az ügyfélfelmérés mutatói, és a vállalatoknak a megfelelő mutató kiválasztása fontos.

John munkaideje (EST, New York-i idő) Hétfő: 09:00 - 17:00 Kedd: 09:00 - 17:00 Szerda: 09:00 - 17:00 Csütörtök: 09:00 - 17:00 Péntek: 09:00 - 17:00

JohnGordon - LiveAgent

Ügyfélszolgálati kapcsolat kialakítása, LiveAgent demó, árazás, funkciók, integrációk. Start a FREE trial, támogatás, támogatási portál, adatmigráció, rendszer állapot.

Milyen embernek kell lennie ahhoz, hogy ügyfélszolgálaton dolgozzon? Milyen képességekkel kell rendelkeznie? Használja ezt az ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlistáját, hogy megbizonyosodjon arról, hogy alkalmas-e erre a munkára.

Ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlista

Pozitív nyelvezet segítségével pozitív élményt hozhatunk létre a vásárlók számára. A problémamegoldó képesség pedig segít a vevők problémáinak gyors és hatékony megoldásában. A pozitív hozzáállás pedig nemcsak kiváló szolgáltatást, hanem elégedettséget és boldogságot is eredményezhet a munkavállalók számára.

Tekintse meg a LiveAgentet, és fedezze fel az összes lenyűgöző eszközt és funkciót a többcsatornás ügyfélszolgálati alkalmazásunkban. Próbálja ki még ma, és javítsa ügyfélszolgálatát.

Tekintse mega LiveAgent

Fedezze fel az élő csevegést, a tudásbázist, a call centert és az átlátható árképzést. A LiveAgent eszközei minden vállalkozás számára hasznosak.

Készítsen válságkommunikációs tervet a katasztrófa bekövetkezte előtt. Használjon válságkommunikációs terv ellenőrzőlistát a hatékony kommunikáció érdekében még a nehéz időkben is.

Válságkommunikáció terv ellenőrzőlista

A GYIK (gyakran ismételt kérdések) segít megválaszolni az érdekelt felek gyakori kérdéseit, és fontos az információk egyesítése és időtakarékos válaszadás érdekében. A kulcsüzenetek sablonjainak létrehozásához szövegszerkesztő és kutatási eszközöket ajánlott használni. Az alkalmazottakkal kommunikálóknak a vállalati vészhelyzetekre vonatkozó kérdéseket kell feltenniük, míg az ügyfelekkel kommunikálóknak a válság hatását kell tisztázniuk. Overall, a GYIK választ ad a leggyakrabban előforduló kérdésekre.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x