Átváltana Chaportról LiveAgentre?
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.
Ismerje meg a LiveAgentet webináriumok segítségével
A LiveAgent egy megbízható és egyszerűen kezelhető ügyfélszolgálati rendszer, amely 175 funkciót ajánl. Az általuk kínált átlátható árképzés és a rejtett díjak hiánya előnyös lehet az ügyfelek számára. A cikk arra ösztönzi az olvasókat, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. A LiveAgent egyszerűen kezelhető, és megfizethető alternatívát kínálhat a LivePersonnelhez képest.
Az automatizált válaszok segíthetnek a gyorsabb problémamegoldásban az ügyfélszolgálatban. Az élő chat automatikus fordítása eltávolítja a nyelvi akadályokat, míg az élő webanalitika hasznos lehet az ügyfélszolgálatban. Több kommunikációs csatorna összekapcsolása egy univerzális postaládába lehetővé teszi a rendszerezettebb munkát. A tudásbázisok értékes információkat nyújtanak a vevőknek és a jövőbeli ügyfeleknek. Az automatikus tárcsázó szoftverek segítenek növelni az ügyintézői termelékenységet és hatékonyabbá tenni az értékesítési folyamatokat. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját.
Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak
Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!
Átváltana Chaportról LiveAgentre?
A LiveAgent szoftver a legnépszerűbb help desk megoldás kis- és középvállalkozások számára, melynek már olyan nagyvállalatok is a felhasználói között vannak, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxford Egyetem. Az árazása tükörfordítással is elérhető, és az ügyfelek ingyenes tesztidőszakot kapnak. A LiveAgent könnyen integrálható más alkalmazásokkal, és a választható csomagok mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.
CRM or customer service management is a customer-led business approach focused on building and maintaining long-term relationships with customers. This approach is beneficial for both parties and discourages unethical behavior towards customers. It is sometimes viewed as a database technology for collecting, processing, and organizing customer information. In order to establish and maintain long-term customer relationships, CRM is crucial for improving customer knowledge and satisfaction. LiveAgent is an online customer service software company offering various integrations and services including VoIP telephone systems, self-service software, incoming call center software, complaint management systems, email management software, and more. They also provide detailed information about pricing, fees, and certifications, and offer free demos for interested customers.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.