Ismerje Meg Ügyfélsiker Harcosainkat

Michaela Gombárová customer success

Michaela

Ügyfélsiker Menedzser

Michaela Munkaideje (CET, Bécsi Idő)

Hétfő: 9:00 – 17:00
Kedd: 11:00 – 19:00
Szerda: 9:00 – 17:00
Csütörtök: 11:00 – 19:00
Péntek: 9:00 – 17:00

Andrej

Ügyfélsiker Menedzser

Andrej Munkaideje (CET, Bécsi Idő)

Hétfő: 11:00 – 19:00
Kedd: 07:00 – 15:00
Szerda: 11:00 – 19:00
Csütörtök: 07:00 – 15:00
Péntek: 07:00 – 15:00

Andrej Saxon customer success
Laura Luongova customer success

Laura

Ügyfélsiker Menedzser

Laura’s work schedule (CET, Vienna time)

Monday: 9:00 – 17:00
Tuesday: 11:00 – 19:00
Wednesday: 9:00 – 17:00
Thursday: 11:00 – 19:00
Friday: 9:00 – 17:00

John Gordon

Ügyfélsiker Menedzser

JG Munkaideje (EST, New Yorki Idő)

Hétfő: 9AM – 5PM
Kedd: 9AM – 5PM
Szerda: 9AM – 5PM
Csütörtök: 9AM – 5PM
Péntek: 9AM – 5PM

JohnGordon Hilley customer success
Beata Juricova customer success

Beata

Ügyfélsiker Menedzser

Beata’s work schedule (CET, Vienna time)

Monday: 11:00 – 19:00
Tuesday: 7:00 – 15:00
Wednesday: 11:00 – 19:00
Thursday: 7:00 – 15:00
Friday: 7:00 – 15:00

Kapcsolódó cikkek ehhezÜgyfélsiker
Chaport Migracio

Átváltana Chaportról LiveAgentre?

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.

A LiveAgent ügyfélszolgálati webes szemináriuma a többcsatornás help desk megoldásra összpontosít. Élő cset, ticketing szoftver, beépített call center és még sok más tartozik hozzá. A LiveAgent ingyenes próbaverziója korlátozott ideig érhető el.

Ismerje meg a LiveAgentet webináriumok segítségével

A LiveAgent egy megbízható és egyszerűen kezelhető ügyfélszolgálati rendszer, amely 175 funkciót ajánl. Az általuk kínált átlátható árképzés és a rejtett díjak hiánya előnyös lehet az ügyfelek számára. A cikk arra ösztönzi az olvasókat, hogy vizsgálják meg az élő chat funkciókat mind a vásárlói, mind az ügynök szemszögéből, és készítsenek saját összehasonlítást a LivePersonnel. A LiveAgent egyszerűen kezelhető, és megfizethető alternatívát kínálhat a LivePersonnelhez képest.

Az ügyfélszolgálat, másnéven a technikai támogatás egy információs és kommunikációs rendszer, amely elsősorban az információs technológiákra összpontosít. Kattintson további információkért.

Ügyfélszolgálati portál

Az automatizált válaszok segíthetnek a gyorsabb problémamegoldásban az ügyfélszolgálatban. Az élő chat automatikus fordítása eltávolítja a nyelvi akadályokat, míg az élő webanalitika hasznos lehet az ügyfélszolgálatban. Több kommunikációs csatorna összekapcsolása egy univerzális postaládába lehetővé teszi a rendszerezettebb munkát. A tudásbázisok értékes információkat nyújtanak a vevőknek és a jövőbeli ügyfeleknek. Az automatikus tárcsázó szoftverek segítenek növelni az ügyintézői termelékenységet és hatékonyabbá tenni az értékesítési folyamatokat. Az IT jegykezelési rendszer megkönnyíti a segítségnyújtást a vevőknek és rendszerezettebbé teszi az ügyfélszolgálatosok munkáját.

A Liveagent 2019 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. A nagyvállalkozások gyakran növelik a beruházások megtérülését a Liveagent általi valós idejű gépelési nézet funkcióval.

Ügyfélszolgálati szoftver nagyvállalatoknak

Engedélyezze a támogatási ügynökök számára proaktív csevegési meghívásokkal az ügyfelek elérését több eszközön. Üzleti ügyletek globálisan, kívánt nyelven. Támogatás szoftverek összehasonlítása, extra funkciók, és az azonnali üzenetküldő szolgáltatás. Hogyan profitál nagyvállalat a LiveAgent bevezetéséből? Vijjon el a LiveAgent Demóra!

A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Jöjjön át a Chaportról a LiveAgentre, és kezdjen el üzleti előnyöket szerezni.

Átváltana Chaportról LiveAgentre?

A LiveAgent szoftver a legnépszerűbb help desk megoldás kis- és középvállalkozások számára, melynek már olyan nagyvállalatok is a felhasználói között vannak, mint a Huawei, BMW, Yamaha és az Oxford Egyetem. Az árazása tükörfordítással is elérhető, és az ügyfelek ingyenes tesztidőszakot kapnak. A LiveAgent könnyen integrálható más alkalmazásokkal, és a választható csomagok mindegyike tartalmazza a több mint 175 funkciót és a 40 integrációt, valamint a 43 nyelvi fordítás lehetőségét.

A CRM egy vásárlók által vezetett menedzsment, egy biznisz megközelítés, ami az aktív készítés és a hosszú-távú vásárlói kapcsolatok karbantartása által van karakterizálva.

Ügyfélszolgálat menedzsment

CRM or customer service management is a customer-led business approach focused on building and maintaining long-term relationships with customers. This approach is beneficial for both parties and discourages unethical behavior towards customers. It is sometimes viewed as a database technology for collecting, processing, and organizing customer information. In order to establish and maintain long-term customer relationships, CRM is crucial for improving customer knowledge and satisfaction. LiveAgent is an online customer service software company offering various integrations and services including VoIP telephone systems, self-service software, incoming call center software, complaint management systems, email management software, and more. They also provide detailed information about pricing, fees, and certifications, and offer free demos for interested customers.

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x