Userlike alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb OTRS alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7
  • ✓ Nincs szükség bankkártyára
  • ✓ Bármikor lemondhatja
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

A LiveAgent a piacon a leggyorsabb élő chat widgetet, egy többcsatornás jegyrendszert, valamint számos olyan funkciót és integrációt kínál, amelyek segítenek az ügyfélszolgálat csúcsminőségének elérésében. Emelkedjen felül a fantasztikus csevegési platformon és támogatási csapatának biztosítson egy jegykezelő rendszert, amely képes kezelni az e-maileket, élő chat üzeneteket, közösségi médiát, telefonos központot és ügyfélportált.

Olvasson tovább és derítse ki, miért a LiveAgent a tökéletes Userlike alternatíva. Ingyenes, 14 napos próbaverziónk megmutatja, hogy mitől lesz a LiveAgent egy nagyszerű ügyfélszolgálati szoftver az Ön vállalkozásához.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

UserLike vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
UserLike
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál.
A UserLike nem kínál jegykezelést.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A UserLike az Élő csevegést csomagban 30 USD/ügynök/hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál.
A UserLike nem kínál Call Center szolgáltatást.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A UserLike nem kínál önkiszolgáló szolgáltatást.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további $39/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
A UserLike Facebook-integrációt kínál csomagban, 30 dollár/ügynök/hó áron.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A UserLike nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A UserLike nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A UserLike nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A UserLike nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A UserLike nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A UserLike automatizálást és szabályokat kínál csomagban, 49 dollár/ügynök/hónap áron.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A UserLike az API funkciókat csomagban kínálja, 49 dollár/ügynök/hónap áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
A UserLike nem kínál IVR funkciókat.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A UserLike nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A UserLike korlátlan előzményeket kínál csomagban 30 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A UserLike korlátlan weboldalakat kínál csomagban 30 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
A UserLike korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban 30 dollár/ügynök/hónap áron.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
A UserLike korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál 30 USD/ügynök/hó áron.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
A UserLike nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál.
A UserLike nem kínál korlátlan, 24/7 támogatást.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Kezelje hatékonyan a bejövő csevegéseket

Építsen ügyfél lojalitást és gyorsabban válaszoljon az ügyfél kérdéseire a megfelelő élő csevegéssel. A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabbal, a csevegés sebessége 2,5 másodperc. Javítsa az ügynökök hatékonyságát az olyan élő csevegési funkcióknak köszönhetően, mint a valós idejű gépelési nézet, a proaktív csevegési meghívók és az egyéni csevegő gombok. Tudjon meg többet az élő csevegés funkcióiról, vagy próbálja ki még ma, és nézze meg, mi teszi nagyszerűvé.

Biztosítsa ügyfeleinek a legjobb csevegési élményt

Ügyfélkommunikáció több csatornán keresztül

Ügyfélkapcsolatok kiépítése egy jegyrendszerrel, amely kezeli az ügyfelek által használt összes csatornát. Válaszoljon e-mailekre, oldja meg a problémákat élő chat útján, fogadjon ügyfélhívásokat, írjon ügyfélportál cikkeket és vegye fel a kapcsolatot a Facebookon, Twitteren, és az Instagramon. A LiveAgent képes kezelni a Vibert is. Biztosítsa az ügyfelek elégedettségét mindenhol, miközben egyetlen ügyfélszolgálati szoftvert használ.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Nyújtson ügyfélszolgálatot minden csatornán keresztül

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Felhasználóbarát és hatékony eszközkészlet

Minden kommunikációs csatornát, amelyet a LiveAgent segítségével lefedhet, üzleti eszközök és funkciók segítik, amelyek segíthetnek a munkájában. Szűrje az ügyfelek kérdéseit, kövesse nyomon az ügyfelek visszajelzéseit, címkéksegítségével rendezze a dolgokat, vagy a játékos funkciókkal javítsa az ügynökök teljesítményét és elkötelezettségét. Tekintse meg a szolgáltatások teljes listáját és derítse ki, hogyan javíthatja a munkafolyamatot.

Úttörő szoftver

Tudta?

A 2006-ban alapított LiveAgent volt az első olyan megoldás a piacon, amely élő chat és help desk szolgáltatásokat kínált. 2021-től a LiveAgent a piac legjobbra értékelt és legtöbbet áttekintett ügyfélszolgálati megoldása, amely világszerte több, mint 150 millió felhasználót és 40 000 vállalkozást szolgál ki.

30%

Több bevételt generál

Hozzon létre emlékezetes ügyfélélményeket, amelyek növelik a bevételt.

97%

Javítsa az elégedettséget

Örvendeztesse meg ügyfeleit villámgyors válaszokkal.

16×

Növelje az ügyfél értékét

Növelje az eladásokat azáltal, hogy ügyfeleit hűségesen tartja márkájához.

Az ügyfelek elégedettsége mindkét irányba megy

Az ügyfél-elégedettség biztosítása az egyik fő prioritásunk, ezért mindent megteszünk azért, hogy mindenki számára lenyűgöző ügyfélélményt teremtsünk. Ez lehetséges e-mailben, élő csevegésben, vagy telefonon elérhető 24/7 támogatásunknak köszönhetően. Bármikor kapcsolatba léphet velünk, ha porblémája van, vagy valami újat szeretne megtudni a LiveAgentről.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

A LiveAgent ötvözi a kiváló élő csevegést, a jegykezelést és az automatizálást, amely lehetővé teszi számunkra, hogy kivételes támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Készen áll az ügyfél-interakciók javítására?

Kezdje javítani az ügyfélszolgálatát és adjon hozzá további kommunikációs csatornákat az ügyfélszolgálathoz. Tekintse meg bemutató videónkat és nézze meg megfizethető díjcsomagjainkat. Ha szeretné kipróbálni a LiveAgent élményt, kezdje meg ingyenes, 14 napos próbaverziónkat. Nincsenek kötelezettségek.

Hasonlítson össze minket másokkal

    Kapcsolódó cikkek ehhezUserlike alternatíva
    A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna és még sok minden más.

    Jira alternatívát keres?

    Három jó árú csomag közül választhat, melyek minden szükséges funkciót tartalmaznak. A LiveAgent-et előnyök miatt választották többen a ZenDesk-el szemben, mint az ár és ügyfélszolgálat.

    A Liveagent a végső ügyfélszolgálati megoldás vállalatának. Hasznos eszközökkel, több csatorna lefedettséggel és több, mint 175 funkcióval, a liveagent a megfelelő választás vállalatának. A Liveagent chat widgetei a leggyorsabbak a piacon, 2.5 másodperces chat megjelenítési idővel.

    Verloop alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony és könnyen használható ügyfélszolgálati szoftver, amely számos funkciót kínál, mint például az élő chat, a ticket kezelés és a VoIP telefonrendszer. Ez a szoftver segít az ügyfelekkel való hatékony interakciókban és az értékesítési folyamat kezelésében.

    Groove alternatívát keres? Több, mint 179 alkalmazással és 40 integrációval a LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás.

    Groove alternatívát keres?

    LiveAgent, a highly rated customer service software, offers multilingual support to help overcome language barriers for businesses. It is a cost-effective alternative to Groove, saving you time and money, allowing you to focus on building positive customer relationships.

    A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

    Front alternatívát keres?

    A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.

    Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

    Jobb LivePerson alternatívát keres?

    A LiveAgent egy hatékony kommunikációs eszköz a vállalkozásoknak a Szórakoztatóipar terén. Különféle funkciók és integrációk állnak rendelkezésre, a proaktív chat és IVR technológia pedig javítja az ügyfélmegértést és csökkenti a költségeket. Mellékletek és ingyenes csevegőszoba is rendelkezésre állnak. Az IT támogatásban pedig a LiveAgent többféle szolgáltatást nyújt, mint VoIP telefon, e-mail kezelés és ügyfélportál.

    Szeretné megnövelni az ügyfélszolgálata kapacitását? Kezdje el most az ingyenes próaidőszakot és nézze meg a LiveAgent kulcsfontosságú funkcióit és előnyeit!

    Extend alternatívát keres?

    A LiveAgent egy népszerű ügyfélszolgálati szoftver, amely VoIP telefonrendszereket, önkiszolgáló szoftvereket, bejövő call center szoftvereket, panaszkezelési rendszereket, ügyfélportál szoftvereket és e-mail kezelő szoftvereket is tartalmaz. A vállalat díjakat és tanúsítványokat kapott, és partneri programot is kínál. A LiveAgent demója és árazása elérhető a weboldalon, valamint a támogatási portál is rendelkezésre áll. A Quality Unit, LLC tulajdonában áll, a felhasználási feltételek, a biztonsági politika és az adatvédelmi irányelvek részletei érhetők el a weboldalon.

    Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

    Start Free Trial x