Váltson egy másik help desk szoftverre és javítson ügyfélszolgálatán.
A LiveAgent teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Nyújtson támogatást különböző csatornákon és fiókokon keresztül. Nyújtson támogatást a legjobb eszközökkel és tegye könnyebbé a munkafolyamatokat egy kiváló jegykezelő rendszerrel.
A LiveAgent javítja az ügyfelek elégedettségét és a konverziós arányt.
Több, mint 175 lehetőség, mely segít a munkafolyamatot könnyebbé és élvezhetőbbé tenni.
A LiveAgent kiváló lehetőségeket kínál megfizethető áron. Válasszon egyet a három fizetős tervünk közül, vagy válasszon olyan lehetőségek közül, amelyekkel személyre szabhatja help desk szolgáltatását.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb ügyfél támogató alternatívát ingyenesen! Nem szükséges bankkártya. | Vocalcom |
---|---|---|
Jegykezelés Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket. | A LiveAgent kínál jegykezelést. | A Vocalcom kínál jegykezelést. |
Élő Chat Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet. | A LiveAgent kínál Élő Chatet. | A Vocalcom kínál Élő Chatet. |
Hívásközpont Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással. | A LiveAgent kínál Hívásközpontot. | A Vocalcom kínál Hívásközpontot. |
Önkiszolgálás Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért. | A LiveAgent kínál Önkiszolgáló portált. | A Vocalcom kínál Önkiszolgáló portált. |
Facebook Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből. | A LiveAgent kínál Facebook integrációt. | A Vocalcom kínál Facebook integrációt. |
Twitter Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket. | A LiveAgent kínál Twitter integrációt. | A Vocalcom kínál Twitter integrációt. |
Instagram Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből. | A LiveAgent kínál Instagram integrációt. | A Vocalcom kínál Instagram integrációt. |
Viber Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket. | A LiveAgent kínál Viber integrációt. | A Vocalcom kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket. | A LiveAgent kínál tudásbázist. | A Vocalcom nem kínál tudásbázist. |
Ügyfél Fórum Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el. | A LiveAgent kínál ügyfél fórumot. | A Vocalcom nem kínál ügyfél fórumot. |
Automatizáció és Szabályok Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat. | A LiveAgent kínál automatizációt és szabályokat. | A Vocalcom kínál automatizációt és szabályokat. |
API Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek. | A LiveAgent kínál API funkciókat. | A Vocalcom kínál API funkciókat. |
Interaktív Hang Válasz (IVR) Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének. | A LiveAgent kínál IVR funkciókat. | A Vocalcom kínál IVR funkciókat. |
Videóhívások Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat. | A LiveAgent kínál videóhívásokat. | A Vocalcom nem kínál videóhívásokat. |
Korlátlan Előzmény A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket. | A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket. | A Vocalcom kínál korlátlan előzményeket. |
Korlátlan Weboldalak Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert. | A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat. | A Vocalcom nem kínál korlátlan weboldalakat. |
Korlátlan Chat Gombok Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain. | A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat. | A Vocalcom nem kínál korlátlan chat gombokat. |
Korlátlan Jegyek/Levelek Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat. | A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket. | A Vocalcom kínál korlátlan jegyeket/leveleket. |
Korlátlan Hívásrögzítés Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor. | A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést. | A Vocalcom nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24/7 Támogatás Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül. | A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást. | A Vocalcom nem kínál korlátlan 24/7 támogatást. |
Váltson egy erőteljes help desk szoftverre ami mindent megold.
A LiveAgent az ügyfélszolgálatot egy következő szintre emeli. Nyújtson támogatást e-mail, élő chat, közösségi média, tudásbázis és call center segítségével könnyedén. Kezeljen mindent egy megbízható jegykezelő rendszerrel, így nem kell aggódnia a kusza kommunikáció miatt. Mindent megtalálhat benne és úgy van listázva, ahogyan annak lennie kell.
Egy másik szoftverre váltás nem kell, hogy elveszítse a közösségi média támogatását.
A LiveAgent támogatja az összes fontos közösségi médiát – Facebook, Twitter és Instagram. Ön továbbra is képes marad segítséget nyújtani ügyfeleinek különböző csatornákon keresztül. A Viber támogatás hamarosan érkezik!
Az élő chat az egyik legjobb eszköz, amellyel ügyfélszolgálatot biztosíthat. Megbízhatónak kell lennie, mindig elérhetőnek és olyan gyorsnak, amennyire csak lehetséges.
A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chattel a piacon, mindössze 2.5 másodperc alatt megjelenik. Ezen felül láthatja mit írnak az ügyfelei, mielőtt elküldenék azt. Előre felkészülhet a válaszra.
Egy jó szoftver nem kell, hogy drága legyen. A LiveAgent 3 kiváló fizetős tervet kínál eszközökkel csomagolva, lehetőségekkel és integrációkkal és nem fog költségvetése rovására menni.
Tartsa meg azokat az eszközöket, amelyekre szüksége van és ne fizessen feleslegesen. Tekintse meg terveinket és válasszon egyet, amelyik a legjobban illik igényeihez.
Kíváncsi, hogyan mérjük fel a többi híres megoldást? Nézze meg az összehasonlító oldalainkat és fedezzen fel mindent, amit kínálunk.
Collab alternatívára van szüksége?
Fejlett elemzési és jelentési funkciókat kínál a LiveAgent, hogy hatékonyabbá és eredményesebbé tegye a kapcsolattartó központ működését. A termelékenység nyomon követhető és javítható KPI-k és SLA-k segítségével.
A LiveAgent szoftver a vállalkozásoknak időt takarít meg az ügyfélszolgálat és értékesítés hatékony kezelésében. Az integrációk széles választéka mellett rengeteg funkciót kínál, mint az e-mail kampányok, jegykezelés és VoIP telefonrendszerek. A szöveg arra buzdít, hogy foglaljanak LiveAgent demót vagy iratkozzanak fel hírlevelükre.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team