Vocalcom alternatívát keres?

Fedezze fel, hogy miért a LiveAgent a legjobb Vocalcom alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási költség    
  • ✓ 24/7 Ügyfélszolgálat    
  • ✓ Nem szükséges bankkártya    
  • ✓ Bármikor megszakítható
Használva
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Váltson egy másik help desk szoftverre és javítson ügyfélszolgálatán.

A LiveAgent teljeskörű ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára. Nyújtson támogatást különböző csatornákon és fiókokon keresztül. Nyújtson támogatást a legjobb eszközökkel és tegye könnyebbé a munkafolyamatokat egy kiváló jegykezelő rendszerrel.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Javítja az Elégedettséget

A LiveAgent javítja az ügyfelek elégedettségét és a konverziós arányt.

Funkciókban gazdag

Több, mint 175 lehetőség, mely segít a munkafolyamatot könnyebbé és élvezhetőbbé tenni.

Megfizethető árak

A LiveAgent kiváló lehetőségeket kínál megfizethető áron. Válasszon egyet a három fizetős tervünk közül, vagy válasszon olyan lehetőségek közül, amelyekkel személyre szabhatja help desk szolgáltatását.

Vocalcom vs LiveAgent ránézésre

Funkciók Liveagent Vocalcom
Jegykezelés
Tartalmaz egy menedzsment eszközt, amely feldolgozza és jegyzékbe veszi az ügyfélszolgálati kérelmeket.
A LiveAgent kínál jegykezelést.
A Vocalcom kínál jegykezelést.
Élő Chat
Egy valós idejű chat widget, amelyet bármilyen weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent kínál Élő Chatet.
A Vocalcom kínál Élő Chatet.
Hívásközpont
Egy hívásközpont, amelyet bejövő és kimenő hívásra lehet használni az automatikus híváskibocsájtással.
A LiveAgent kínál Hívásközpontot.
A Vocalcom kínál Hívásközpontot.
Önkiszolgálás
Egy funkció, amely lehetővé teszi, hogy építsen egy ügyfélportált, amire regisztrálhatnak ügyfelei a múltbeli jegyeik és a tudásbázishoz való hozzáférésért.
A LiveAgent kínál Önkiszolgáló portált.
A Vocalcom kínál Önkiszolgáló portált.
Facebook
Egy Facebook integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Facebook integrációt.
A Vocalcom kínál Facebook integrációt.
Twitter
Egy Twitter integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyenesen a szoftverből válaszolják meg a Tweeteket.
A LiveAgent kínál Twitter integrációt.
A Vocalcom kínál Twitter integrációt.
Instagram
Egy Instagram integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy minden kommentet és megemlítést megválaszoljanak a közösségi média segédpult szoftverből.
A LiveAgent kínál Instagram integrációt.
A Vocalcom kínál Instagram integrációt.
Viber
Egy Viber integráció, amely lekérdez minden kommentet és megemlítést és jegyekké változtatja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a Viber üzeneteket egyenesen a közösségia média segédpult szoftverből válaszolják meg és közvetítsék őket.
A LiveAgent kínál Viber integrációt.
A Vocalcom kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Egy tudás tároló, amely kulcsfontosságú információkat tartalmaz, beleértve a problémamegoldó útmutatókat, GYIK-eket, és a hogyan cikkeket.
A LiveAgent kínál tudásbázist.
A Vocalcom nem kínál tudásbázist.
Ügyfél Fórum
Egy online vitató tábla az ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázisában helyezkedik el.
A LiveAgent kínál ügyfél fórumot.
A Vocalcom nem kínál ügyfél fórumot.
Automatizáció és Szabályok
Munkafolyamatok, amelyekkel automatizálhat, hogy kiiktassa a repetitív feladatokat.
A LiveAgent kínál automatizációt és szabályokat.
A Vocalcom kínál automatizációt és szabályokat.
API
Funkció készlet, amely lehetővé teszi, hogy különböző applikációk együtt működjenek.
A LiveAgent kínál API funkciókat.
A Vocalcom kínál API funkciókat.
Interaktív Hang Válasz (IVR)
Egy technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívóknak, hogy egy telefon rendszert navigáljanak, mielőtt egy emberi operátorral beszélnének.
A LiveAgent kínál IVR funkciókat.
A Vocalcom kínál IVR funkciókat.
Videóhívások
Egy hívás, amely tartalmaz videó, Skype-hoz hasonló, Zoom vagy Facetime hívásokat.
A LiveAgent kínál videóhívásokat.
A Vocalcom nem kínál videóhívásokat.
Korlátlan Előzmény
A jegyek nem járnak le vagy törlődnek ki-- bármikor megtekintheti őket.
A LiveAgent kínál korlátlan előzményeket.
A Vocalcom kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan Weboldalak
Korlátlan számú weboldallal használhatja a szoftvert.
A LiveAgent kínál korlátlan weboldalakat.
A Vocalcom nem kínál korlátlan weboldalakat.
Korlátlan Chat Gombok
Korlátlan számú chat gombot helyezhet el a weboldalain.
A LiveAgent kínál korlátlan chat gombokat.
A Vocalcom nem kínál korlátlan chat gombokat.
Korlátlan Jegyek/Levelek
Korlátlan számú emailt és jegyeket kaphat.
A LiveAgent kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
A Vocalcom kínál korlátlan jegyeket/leveleket.
Korlátlan Hívásrögzítés
Vegyen fel minden hívást, amelyet kezdeményezett vagy kapott és játssza vissza a felvétel bármikor.
A LiveAgent kínál korlátlan hívásrögzítést.
A Vocalcom nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
Korlátlan 24/7 Támogatás
Az ügyfél támogatás 24/7-ben van kínálva a beküldhető kérelmek számának korlátozása nélkül.
A LiveAgent kínál korlátlan 24/7 támogatást.
A Vocalcom nem kínál korlátlan 24/7 támogatást.
app installation - illustration

Erőteljes Vocalcom alternatíva

Váltson egy erőteljes help desk szoftverre ami mindent megold.

A LiveAgent az ügyfélszolgálatot egy következő szintre emeli. Nyújtson támogatást e-mail, élő chat, közösségi média, tudásbázis és call center segítségével könnyedén. Kezeljen mindent egy megbízható jegykezelő rendszerrel, így nem kell aggódnia a kusza kommunikáció miatt. Mindent megtalálhat benne és úgy van listázva, ahogyan annak lennie kell.

Maradjon szociális

Egy másik szoftverre váltás nem kell, hogy elveszítse a közösségi média támogatását.

A LiveAgent támogatja az összes fontos közösségi médiát – Facebook, Twitter és Instagram. Ön továbbra is képes marad segítséget nyújtani ügyfeleinek különböző csatornákon keresztül. A Viber támogatás hamarosan érkezik!

social notifications - illustration
Watch the website loading time

A leggyorsabb élő chat

Az élő chat az egyik legjobb eszköz, amellyel ügyfélszolgálatot biztosíthat. Megbízhatónak kell lennie, mindig elérhetőnek és olyan gyorsnak, amennyire csak lehetséges.

A LiveAgent rendelkezik a leggyorsabb élő chattel a piacon, mindössze 2.5 másodperc alatt megjelenik. Ezen felül láthatja mit írnak az ügyfelei, mielőtt elküldenék azt. Előre felkészülhet a válaszra.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára!

  • “Nagyon gazdag funkciókban és felülmúlta az 5 éves zendesk előfizetésem. Így váltottam. Számomra nagyon jó érték kisvállalat tulajdonosként.” Albert

  • Először a Zendesk-et próbáltam ki, de az órákig tartó konfiguráció és az ár modell megértése után rájöttem, hogy nem számomra lett kitalálva. Ehelyett a LiveAgent-et kezdtem el használni és meg kell mondjam, eddig nagyon elégedett vagyok. A rendszer pontosan megfelelő konfigurációval rendelkezik, annyit, amennyit szeretnék és eddig még nem találtam olyat, amit ne lehetne megtenni. Maga a támogatás nagyszerű és általában pár percen belül megválaszolja a kérdését.” Erik

  • “A LiveAgent-re költöztünk a ZenDesk-ről… és nem mennénk vissza… Csodálatosan megfizethető és mindig segítőkész a támogatói csapat, akik mindig ott vannak, ha segítség kell 24×7. Másodsorra, a haladói szintű automatizáció, ami ténylegesen lecserélte a Zapier iránti szükségünket, mert nagy számú integrációja van. Ezen felül nagyon sok alias emailt nyújtanak, amire csatlakozhatunk nagyon könnyen.” Aaron

  • “Mi és a klienseink folyamatosan bajlódtunk a ZenDesk-el, de a különböző opciók keresése után a LiveAgent-et választottuk a felhasználói értékelések és az ára alapján.” Adam

  • “Évekig használtam a ZenDesk-et és belefáradtam ezekbe a “jegy-stílus” emailekbe és abba, hogy nem tudtam fájlokat csatolni az emailjeimhez, kizárólag csak linkeket tudtam küldeni. Amit szeretek a LiveAgent-ben: emaileket küld (nem jegyeket), tudok fájlokat csatolni, egyszerűbben tudom organizálni az emailek folyamatát, mint a ZenDesk-nél, tudok chatelni és az emaileket kezelni ugyanabban az ablakban. Ezen felül a LiveAgent támogatja a táblázatokat az emailjeiben és nagyszerű támogató csapattal rendelkezik.” Vlad

  • “Erre a rendszerre váltottunk a ZenDesk évekig való használata után. A funkcionalitás nagyszerű: kontakt nyomtatványok, élő chat, adatbázisok, közösségi hálózatokkal való integráció – minden az egyben szolgáltatás és minden modul jól átgondolt, hozzáértően interakcióba lépnek egymással. Az tetszett, hogy a szolgáltatás stabilan működik még a mobil platformon is (a ZenDesk után számunkra ez nagy előny).” Olga

  • “Kipróbáltunk számos megoldást, beleértve a Zendesk-et, Freshdesk-et és sok mást. Aztán megtaláltuk a LiveAgent-et. Nagyszerű eszköz, jó ár-érték arány, könnyű használni, nagyszerű támogatás és segítség beültetni. Most, számos évi használat után még mindig a legjobb választás a támogatói eszközre.” Michal

  • “Sok más segédpultot használtam ezelőtt, mint például a LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, stb. A LiveAgent minden úton felülmúlja őket az árazása, funkciói, ügyfélszolgálata és a mobil funkciói miatt.” Harrison

Savings illustration

Készen áll, hogy kevesebbet fizessen jobb eszközökért?

Egy jó szoftver nem kell, hogy drága legyen. A LiveAgent 3 kiváló fizetős tervet kínál eszközökkel csomagolva, lehetőségekkel és integrációkkal és nem fog költségvetése rovására menni.

Tartsa meg azokat az eszközöket, amelyekre szüksége van és ne fizessen feleslegesen. Tekintse meg terveinket és válasszon egyet, amelyik a legjobban illik igényeihez.

Spóroljon többet a LiveAgenttel

Jó kezekben lesz!

Tudja, hogy mi a közös a Huawei, a BMW, a Yamaha, és az O2-ben? Jól sejtette... a LiveAgent!

Próbálja ki most ingyenesen Nincs szükség bankkártyára
Kapcsolódó cikkek ehhezVocalcom alternatíva

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

×
Foglaljon le velünk egy hívást, és fedezze fel, hogy a LiveAgent milyen előnyöket nyújthat vállalkozása számára.

Több időpontban is elérhetőek vagyunk

Foglaljon le egy demót