Szeretné tudni, hogy az ügyfelek és a leadok hogyan viszonyulnak a weboldalához, termékéhez vagy a vállalat általános elképzeléseihez?
Ebben az útmutatóban három különböző módszert szeretnék megosztani, amelyek segítségével elérheti őket, hogy ezzel az értékes visszajelzéssel szolgáljanak.
Kezdjük azzal, hogy megnevezzük az ügyfelek visszajelzéseinek gyors összegyűjtésének előnyeit. Sok vállalat dollár tízezreket költ fogyasztói kutatására, mert ez betekintést nyújt abba, hogy mi működik jól valamiben, és mit kell tenni annak javítása érdekében.
A vezetők és az ügyfelek hozzájárulása segít abban, hogy a végtermék vagy szolgáltatás valóban megfeleljen az elvárásaiknak, kielégítse igényeiket és segítsen problémáik megoldásában.
Valójában egy boldog ügyfél hajlamos 9 emberrel megosztani pozitív tapasztalatait, míg egy boldogtalan ügyfél 16 emberrel fogja megosztani a negatív tapasztalatokat.
A vállalkozások számára az ügyfelek visszajelzései:
Ha ez jól hangzik, akkor térjünk át arra, hogy miként tehet fel kérdéseket az ügyfelek számára és hogyan kaphatja meg ezt az értékes visszajelzést.
Három nagyszerű módon gyűjtheti online vállalkozása az ügyfelek visszajelzéseit:
Az alábbiakban mindegyiket mélyebben megvitatjuk.
A minőségi ügyfelek visszajelzésének egyik leggyorsabb módja az, ha felmérést készít közvetlenül a weboldalán. Nincs szükség programozási háttérre vagy bármilyen speciális készségekre, mert az olyan szolgáltatások, mint a Survey Monkey, lehetőséget nyújtanak az egyedi felmérések egyszerű létrehozására és beépítésére az Ön weboldalán.
Íme egy példa egy egyszerű helyszíni ügyfélfelmérésre:
A maximális hasznos adatok és információk vásárlóinak gyűjtésének kulcsa az, ha rövid, de éleslátó kérdéseket tesz fel, és nem pazarolja az idejét azzal, hogy úgy érzi, mintha munkát végezne.
Itt vannak egyszerű és nagyszerű tippek annak biztosításához, hogy elegendő adat gyűjtsön:
Ezek manapság egyre népszerűbbek, mert nem zavarják az ügyfelek tapasztalatait a weboldalon és csak akkor aktiválódnak, a rájuk kattintanak. Ezenkívül lehetővé teszik a weboldal látogatóinak, hogy azonnali visszajelzést adjanak és akár hibákat is jelenthessenek a weboldalon.
“A visszajelzés dobozok és az élő chat a legnépszerűbb ügyfél kommunikációs lehetőségek” – mondja Patrick Bledsoe, a Collage Paper esszétársaság szakértője. “Például azok az ügyfelek, akik azonnali segítségre, például megbízási segítségre vágynak, a lehető leggyorsabban szeretnének beszélni egy képviselővel, azért élnek ezekkel a lehetőségekkel.”
Íme egy példa a nagyszerű visszajelzés gomb elhelyezésére a TNT weboldalán:
Amikor rákattint a gombra, a webhely három lehetőséget kínál a visszajelzés leadására: specifikus visszajelzés, általános visszajelzés és kapcsolatfelvétel az ügyfélszolgálattal.
Kövesse az alábbi tippeket, hogy kihasználhassa ezt a népszerű lehetőséget az ügyfelek visszajelzésének gyűjtésére:
Az új doboz felajánlja a webhely értékelését a következő lehetőségek használatával: 1 (utálom), 2 (nem tetszik), 3 (semleges), 4 (tetszik), 5 (szeretem). Ha rákattint egy értékre egy legördülő menü jelenik meg, amely számos lehetőséget tartalmaz: Javaslat, Mit csinálunk jól, Hiba/Probléma a webhelyen, Kérdés és Egyéb.
Mondjuk kiválasztjuk a “Javaslat” opciót
Most egy szövegmezőt kapunk, amelybe beírhatjuk javaslatunkat és tájékoztathatjuk az üzleti vállalkozásokat arról, hogy mit gondolunk a webhelyről.
És készen vagyunk! A Küldés gombra kattintva befejeződik a visszajelzés. Összességében az egész folyamat néhány percig tart, maximum.
Számos módon gyűjthet információkat közvetlenül a célközönségtől. Például sok vállalkozás használ e-maileket: itt van egy példa egy népszerű online szolgáltatás, a Thumbtack segítségével:
Találkozók és rendezvények szervezése szintén jó lehetőség, ha jelentős számú helyi ügyfél van.
Ezen ügyfél-visszajelzésgyűjtő eszközök megvalósítása közben ne feledje, hogy nem szabad a következőket kérdenie:
Mivel a megfelelő kérdések feltétele nehéz dolog lehet, íme néhány lehetőség, amellyel megteheti. Összpontosítanak az ügyfélélményre, a weboldal fejlesztésére és a marketing szempontokra.
Az ügyfelek visszajelzésének összegyűjtése a konverziókutatás egyik kritikus eleme. Ne feledje, hogy az ügyfelekkel folytatott kommunikáció hangnemének beszélgető jellegűnek kell lennie, mert sokkal inkább az a vonzereje.
Annak érdekében, hogy mindent jól csináljon, próbáljon meg kísérletezni a visszajelzések gyűjtésének különböző módjaival és a különböző kérdéstípusokkal. Nézze meg, mi működik a legjobban és használja a visszajelzéseket vállalkozásának fejlesztésére!
Legyen ön az első, aki e-mailen értesítést kap a termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos exklúzív ajánlatainkról és a legfrissebb hírekről!!
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Webhelyünk sütiket használ. A folytatással feltételezzük az Ön engedélyét a sütik telepítésére, amint azt az adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelveink részletezik..